[19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
[19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta
Saattaahan se toki olla, että se pakettikin on lähtenyt minkä tahansa maan kautta kiertämään jonka takia kestää :-\
[19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
[19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta
A very small percentage of our orders to Finland [around 2-3%] do often take another route, sometimes via France or Thailand, but do eventually end up at Finland maybe 3-4 weeks after the order date.
If you want the safety net and are placing a large order it is always best to opt for the Tracked shipping option, then you can see exactly where the package is![]()
www.eCigWizard.com - EN / FI / DE | www.vapelab.com | VapeShop | FB & Twitter | ASPA Suomeksi : cs@ecigwizard.com
Awesome shop. Order placed 6.8 or 7.8.2011. Weekend anyway. Order shipped 8.8.2011. Order in my hand 11.8. Faster than Finland inside ordersAnd awesome customer service too. In this time i ordered two packages and later i wanted combine them. This happened in this time!! I got two orders in one packet. I definitely recommend this shop to everyone
See? Great customer serviceIn finland you need fill some forms and maybe call some person and explain it to request points or this kind things afterwards. Here you need put little email or write in finnish forum and problem is solved
![]()
Hey!
Is it possible for you guys to get a hold of more US-juices. Perhaps more juices from FSUSA and in different bottle sizes, some of the juices seem only to be available in 10ml bottles. Also many FSUSA-juices are out of stock, any idea when u'll get them in stock again?
Tilasin paketin maanantai-iltana ja se ilmeisesti lähti tiistaina liikenteeseen. Tänään (torstaina) oli tipahtanut postiluukusta joten ehdottomasti positiivinen kokemus ekan tilauksen perusteella. Tavara oli mitä piti ja ainakin eka LR atomisoija oli ehjä, toista en ole kokeillut.
Toimitusoptiona oli se ihan perus ilman seurantakoodia. Ainakin tämän perusteella voin suositella ko. kauppaa.
Mutta kuten sanoin aikasemminkin niin toivottavasti jatkossa varastosaldot vähän kasvavat niin ei tarvitse etsiä muista kaupoista kun jotain pitää pikapikaa saada.
Cheers ECigWizard! -PlasmaGsus
No niin. Käykäähän tutustumassa:
Linkki: Ecigwizard suomenkielellä
Hieno homma!
Home nappi vois olla Koti niinkuin monessa suomenkielisessä kaupassa on käytetty. Muutenhan täysin suomenkielisellä sivulla se tarkoittaa hometta.Lisäksi tuo "oikein paljon tervetuloa" kuulostaa siltä miten ulkomaalaiset puhuu suomea. Tervetuloa voisi olla vakuuttavampi.
Ei ole tarkoitus (todellakaan) nälviä vaan nämä tuli äkkiseltään mieleen palautteena jos tämä nyt edes on oikea paikka sitä antaa.
Tosi hienoa, että saatiin tämä saitti suomeksi niin varmaan tulee enemmän tilailtua ihan kannatuksena.
Olen napeista laittanut jo ajat sitten vinkin. Ne lisäilee vielä pitkään tonne tavaraa. Kyllä se siitä =)
mahtavaa Sibbi! tuntuupa oudolta olla ecigissä Suomeksi.
Good job ECigWiz!!!
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Olin juuri sivuilla kun suomen kieli tuli. Etusivun kuva oli kans loistava. Monille vanhemmille joille olen sanonut että tonne tulee suomen kieli, ovat olleet siitä tyytyväisiä kun se englannin kieli ei hankaloita heidän tutustumista tähän asiaan vaan saa shoppailla suomen kielelläSiB77 suomenkieliseksi asiakaspalvelijaksi ecigwizardille!
![]()
Kävin tänään tutkimassa ko kaupan valikoimaa ensimmäistä kertaa ja huomasin, että myyvät valitettavan paljon ei-oota. Jokaikinen neste, jota olisin halunnut tilata, oli loppu. Sivut ovat kyllä hyvin selkeät ja suomen kieli tekee niistä markkinoiden parhaat, mutta kauppaa ei synny jos ei ole mitä myydä.
Mahtavaa!!
Itsekkin pari onkelmaa/virhettä raportoisin sib:lle
Tuotteen lisätiedoissa kun ilmoitetaan tuotteen olevan loppu, niin siitä ilmoittava teksti on vähän hölmö
Toihan pitäs olla Saatavuus:Varastossamme on
Tuotetta ei ole enää varastossa
Toi ":" on myös jäänyt pois tuosta
Nyt on mukava lueskelle koko sivusto läpi, yleensä kun engl. kielisestä sivusta tulee luettua vain pakolliset asiat, kun ei tuo kielitaito ole niin hyvä, että lukisin paljonkin tekstiä kerralla.
En minä niitä voi muokataKyllä ne korjaa noita ajallaan.