itellä ei oo setuppi vuotanut, mutta tiivisteetön täyttö ruuvi oli tipan päästänyt läpi. Voimalla kun kiristi niin ei ole ainakaan enää tiputellu
Oiskohan mulla ollut sitten sama, että täyttöruuvin kautta olisi tullut? En tiedä, enemmän epäilen, että setuppi mulla oli päin honkia, mutta tänä aamuna atopidikkeessä vuotamaton goblin.
Miks roiskii suuhun helvetisti nestettä jos vetää lunghittejä? Normi imuilla toimii hienosti..
Hönkii kyllä hienosti .5mm 0.2ohm dualilla
Hitto soikoon, se on se täyttöruuvin reikä minkä kautta tuo vuotaa, nyt oli iStick liemessä, kirjaimellisesti… Mielestäni olen kyllä tiukkaan sen täyttöruuvin ruuvannut… Ärsyttävää jos tuota kautta vuotaa.
Ei varmaan sisuskaluihin mennyt, käy ja kukkuu vielä. Pitää koittaa löytää jostain joku o-rengas tai jotain mistä tehdä tuohon pieni tiiviste. En tiedä onko mulle nyt sitten osunut just huono ruuvi+reikä -yhdistelmä vai mitä, mutta todenteolla pakkaa mieltä jyrsimään, koska muuten on hulppean hyvä ato.
Mä en oo omaani saanu täysin vuotamattomaksi. Muutaman kerran mujin vaihdon jälkeen on eka tankillinen menny vuotamatta, mutta seuraavalla on jo alkanu lorottaa. Tulee sekä täyttöruuvin välistä että ilmarei'istä.
Rayonilla jos tekee setupin niin vuotaa kuin seula. Mujilla vähempi, mutta vuotaa silläkin.
Mulla siis versio 1.1.
Itselläni ei Rayonin kanssa vuotoja, ihan pientä kosteutta täyttöruuvin ympärillä joskus, ei muuta.
Rayonia laitan aika reilusti ja siten, että kaikki asettuu tiukasti nestekanavien päälle, ei kuitenkaan kanavaan. Tällä tavoin en ole saanut ilmareiän kautta vuotoja. Tietysti nestekkin on jäykempää, 70/30 - 80/20, jolloin vuotaminen ei tapahdu niin helposti.
Ja versio 1.0 on tämä Goblini.
Joskus luin jostain että hammaslankaa ihan pikkusen ruuvin ympärille niin loppuu vuodot, ei omakohtaista kokemusta, mutta pitäis itekkin testata omaan gobliniin.
Itse käväisin tänään hakemassa Arizonasta ja .4 langal 0.3 ohm. Mujilla täytetty ja kukkuu erittäin hienosti.
Täytyy seurata tässä että alkaako lorottamaan ja muutenki voisi hammaslankaa lyödä täyttöruuviin hieman ihan varmuudenvuoksi.
Pitääpä kyllä oikeasti kokeilla tuota hammaslankaa ihan piruuttain laittaa seuraavan kerran kun täyttää. Nyt ei ole taas vuotanut pisaraakaan, ei yön eikä päivän aikana.
Koklasin itekkin, nyt ei oo vuotanu yhtään.
mistähän tätä löytyisi hyllystä?
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Ainakin näyttää venemiehellä olevan Goblin tank v2 | ARIZONA HÖYRYT
Hommasin sitten toisenkin Goblinin, kakkosversio. Se ei vuoda yhtään. Setuppi on täysin sama kuin tuossa ykkösversiossa. 0.4 kanthalia, 2mm sis. halkaisijalla 0,4 öömiä+mujia saman verran kuin toisessakin.
Muutenkin eroja löytyy, eikä välttämättä pelkkiä parannuksia ainakaan laadullisesti. Joka ainoa dekin ruuveista on kiero, 3 niistä ruuveista on samanlaisia kuin ykkösessä, yksi on erilainen, ilmeisesti uudempi malli. Myös täyttöruuvi on kiero. Tankki taas on hieman suurempi halkaisijaltaan, istuu paremmin paikalleen. Mutta paremmin pelaa, se on pääasia...
Ei oo mun juttu, pienellä tankilla kusi alleen ja toi ilmarööri on niin jäätävän kokoajan että ei mitään rajaa. Isommalla tankilla rupes kyllä toimiin mutta ehkä sit toi duali ei oo mun juttu.