6 päivää enää GTA:han. Preload käynnistyi eilen, pelillä mukavat 60 gigaa kokoa![]()
6 päivää enää GTA:han. Preload käynnistyi eilen, pelillä mukavat 60 gigaa kokoa![]()
Sais jo ruveta tulemaan GTA 6 pihalle. Tuo 5 on jo niin puhkipelattu.![]()
No onhan sitä tullut pelattua paskagrafiikoilla ja 30 fps ruudunpäivityksellä, viikon päästä siitä pääsee NAUTTIMAAN ensimmäistä kertaa![]()
GTA V:n "uusissa" versioissahan vissiin oli jotain bonareita, jos oli pelannu aiemman sukupolven laitteilla sitä ja linkannu RSC:iin tilinsä..?
Vähän tässä kahen vaiheilla heittääkö preorderia sisään, vai odotteleeko aleja, kun ei se juoni siitä kuitenkaan mihinkään ole muuttunu.![]()
Pyh! Divinity Original Sinniä tässä...![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Pelailen läpi pelejä joita en pienempänä päässyt koskaan läpi. Miten helvetissä voi olla, että olen niissä huonompi vaikka tällä kertaa jopa ymmärrän englantia? Eihän tossa ole mitään järkeä. L.A. Noire aiheuttaa myös päänvaivaa. Haluan aina pelata pelit "täydellisesti" läpi. Aivan mahdotonta tuossa pelissä. Ei auta vaikka kuinka saatanan perusteellinen olisin, niin joku keissi loppuu kesken tutkimusten ("oho, joko mä pidätin sen? No perkele") tai sitten kusen ne mahdottomat haastattelut/kuulustelut. Kaikkihan ne näyttää siltä kuin ne olis vetäny kilon sitruunoita, yritä nyt siinä tunnistaa mikä irvistys meinaa mitäkin. Miksen vaan voi piestä niitä valehtelevia rottia niin kauan että ne kertoo kaiken, tiesi ne sitten mitään tai ei? Jumalauta 40-luku sentään. Meikän pitäis voida ratkasta jokanen juttu hakkaamalla tohjoks vähemmistön edustajia ja saada siitä vielä täydet pojot. Kauhean epärealistinen peli, 6/10.
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
FFUUUUUUUUUCCCCCKKKK!!!!! Nyt muistu mieleen et mikä fallouteissa oli ihan perseestä. Ite et ole tehny hetkeen tallennusta ja autosave on tehny liian lähelle tallennuksenmenin vahingossa korjaamaan toisen armorin paremmalla armorilla jota ei saa tietääkseni kuin tehtävän tekemällä
otetaampa pakkia sitten melkein kaks leveliä vidu
Casm juu aika ehdoton. Viimeisellä FO3 kierroksella oli tämän ohjeistuksen mukainen läjä modeja: Steam Community :: Guide :: ULTIMATE Fallout 3 Setup & Mod guide Windows 8 & 7
Parani nimittäin hyvä peli entuudestaan. Kai nuo samat tai samantapaiset löytyy myös NV.
Olikos meillä omaa PC-ketjua? Meikäläinenhän kuuluu console master raceen mutta silti.![]()
Do or do not, there is no Barole.
Wowia, versio 2.4.3 (vuodelta 2008) privaservulla. Ihmeellisen paljon löytyy vielä näitä vanhan sisällön pelaajiakin.
Feenix -porukan servuja. Näillä on 2 vanilla ja 2 tbc -realmia pyörimässä.
Njaaaaaa.![]()
Do or do not, there is no Barole.
Aikanaan tuli pelattua paljonkin, Lara Croft kuului ensin suosikkeihin ja sitten löysin ekan Resident Evilin...oooh! kaikki tuli pelattua myös Hitmanit ja Splinter Cell on ihan suosikki.Kaikenlaisia on pelailtu ja kun muksut oli pieniä niin hakattiin Rachet ja Clank pelejä.Telkusta oon katellu CS kisa pelejä ja komppaan mukana hyviä head shotteja..on kyllä jäänyt toi pelaaminen, kauhee hinku olis taas alottaa mut sekin on niin koukuttavaa tosin muistan ne raivon tunteet, kun jäi jumiin johonkin tai tuli hirveet boss matsit, siinä lenteli vit#** sanoja ja välillä ohjaimetkin![]()