To 16.2 tilasin ja 21.2 sain omani peleonilta.
Ainakin ensipurasun perusteella vaikuttaa loistavalta laitteelta.
Joskus nuo ulkomaantilaukset kestää tovin.. O0
Mulla ollu finnvapesta ostettu ego-c ato käytös ny viikon ja hienosti on pelannu, antaa hyvän kurkkutuntuman. Otin siihen viä lisäks 5kpl lr atoja, 3€ kappale. Minusta hintalaatusuhde kohdallaan. Akkuna ego 1100 pt. Toimituskin nopeaa, keskiviikkona tilaus ja perjantainatavarat postilaatikos.
Mielestäni ei vain ole korrektia mainostaa jatkuvasti halpakopioita threadissa, jonka otsikko kuuluu: "Joyetech eGo-C".
Faktat ovat puolellasi ja asiallisesti ottaen olet aivan oikeassa. Faktojen ohella meihin kaikkiin vaikuttavat kuitenkin hyvin paljon myös mielikuvat ja fiilistason jutut. Nämä ohjaavat paljon kulutuskäyttäytymistämme.
Luulen, että omalta osaltasi onnistut liittämään Joyetechiin myönteisiä mielikuvia paremmin tuomalla esille brändin myönteisiä puolia. Jos sen sijaan Joyetech-käyttäjä piikittelee "halpakopioiden" käyttäjää, saattaa koko Joyetechiin alkaa liittyä ikäviä ja negatiivisia vivahteita jälkimmäisen henkilön mielessä.
How about siis vaikkapa:
Hei X, mukava kuulla, että olet tyytyväinen eGo-C-malliisi. Jahka jossakin välissä hankit siihen uusia osia, suosittelen kokeilemaan alkuperäisiä Joyetechin valmistamia tuotteita. Monet pitävät niiden laatua ylivertaisena. Niitä löytyy esimerkiksi kaupoista X, Y ja Z.
Mutta tämä nyt on vain minun mielipiteeni asiasta.
Tarkistakaas muuten joku tuo yhteensopivuus aitojen osien kanssa.
KGO & Twist
Trollilla hyvä tekninen pointti! Kun en itse pysty tuota testaamaan, korjataan aikaisempaa tekstiä kunnon disclaimer-hengessä:
Muotoon "Jahka jossakin välissä uusit laitteistosi..."
Anyway, idea varmaan välittyi silti. Vapomanin tavoin myös minä toivon, odotan ja vaadin laitteilta laatua, jonka takana on useimmiten runsaasti tuotekehittelytyötä. Ja kun tällaisiin tuotteisiin törmään, koetan "käännyttää" ihmisiä mieluummin hyvällä kuin pahalla.
Mielenkiintoinen video, paljon uutta tietoa.
Mikäli oikein käsitin eGo ja eGo-T on Jantyn suunnittelemia ja Joyetechin valmistamia, jonka jälkeen tiet erkani. Eli kumpikin on ns. "aito". eGo-C on Joyetechin omaa tuotosta ja Jantyn seuraava sukupolvi on Neo Classic.
eGo tuotemerkkiä ei ilmeisesti omista kukaan (myytiin kiinassa millä nimellä vain, niin euroopassa ei pitäis olla mahdollista).
Ainakin joyetech atohead toimii kaverin joyelifessä ja myös päinvastoin, vaikka erilaisia ovatkin. Aidot tulevat muovisessa läpipainopakkauksessa valmiiksi kosteina ja kloonit pussissa kuivillaan. Joyelifen atobasessa ei näyttänyt olevan reikää automaattiakuille. Conen reikä taitaa olla aavistuksen pienempi, eli itseäni tuon aidon kanssa ärsyttävä driptipin löysyys ei vaivaa.
Löytyy suomesta aitokin.http://www.elektrosavu.fi/laitepaketti-p-821.html
Tervehdys kaikille!
Tuli viimenään tilattua FinnVapelta eCo-C startteri ja siihen kahvin makuinen maku neste ilman nikotiinia. Oli muuten nopea toimitus! Hinnasta en tiedä olisiko ulkomailta saanut halvemmalla? Eikä niin väliäkään. Nyt mitä laitetta tullut testailtua tuntuu että kunnon savuja ei lähde muuta kuin juuri täytön jälkeen hetken aikaa. Onko se tuosta nesteestä kiinni vai mikä? Tuntuu myös se läpinäkyvä tankki fuskaavan nestettä aikas reilusti kun laitetta kääntelee ympäriinsä?
Mietin että kannattaako mun tilata siihen tuo Mini DC Tank V2? Tarvinko muuta kuin tuon tankin että se toimii kunnolla? Nikotiini nesteitä ajattelin tilailla ensi viikolla myös.
Tästä tämä höyryttely sitten lähtee!