Ihan huippu juttu. Saa omiin pohjiin tehdä just semmosta kuin sattuu tulemaan.![]()
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Hinnoittelukin kohdillaan! Ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa.
Veikkaan että Vapetalolle kannattaa varata näitä ja muitakin tiivisteitä julkistushetkelle aika läjät, koska uskosin että tuolta lähtee silloin aika isoja tilauksia..
Vapetalon varasto vapun jälkeen...
![]()
Loistavaa ja siihen päälle vielä symbolin etiketit![]()
NO NYT!!!!
Libertyn varastot ovat olleet "nollilla" koko tämän vuoden, tuliko sieltä mitään selitystä että miksi eivät saaneet tehytä lisempää? Jossain välissä oli puhetta että joku kemisti niitä tutkii mutta ei kai siinä voi neljää kuukautta kestää?
Onneksi tullaan saamaan mielin määrin jatkossa. Voinkin alkaa tilailemaan isoja puteleita ja heivata muut tiivarit mäkeen. Muissa nesteissä ei ole enää mitään, mikä säväyttäisi yhtälailla kuin jalippon tuoteperhe!
En löydä sanoja miten ylistää näitä nesteitä.![]()
Maestro Jalippo vois kokkailla jonkun uuden hedelmäsetin? Jotain nallukan rinnalle?
Ja mahdollisesti joku kermainen lakritsa ?
Rakas Jalippo,
Ehdotan lisättäväksi jokaiseen 100 ml putelin tilaukseen 3-5 kpl etikettejä ihan vaan siksi, että se kannattaa, ja koska muilta ei löydy vastaavaa...
Kiitos.
Ole hyvä.
Ok.
Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136
Nuo etiketit on ollut jaossa täällä.
Saa sitten itse tulostella niin monta arkkia kuin tahtoo.
Eiku mä haluun tilauksen mukana.
Kiitos.
Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136
löytyykö etiketeistä nuo sekoitus suhteet meille huonomuistisille, vaikkapa sivusun lisätilaa tekstille pystyyn.
Edit: ja jos niitä saa mukaan niin sen sekoitus suhteen voi leikata ennen omaa käyttöä pois mutta tiiviste pullossa se olisi hyvä olla
Epäilen alkavaa Altheimeriä
Ei paha
HuH, meitä lellitään![]()
No nyt kyllä!
internet-bro-fist.jpg
"Mai brata from anata mata!" -wiitis
Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
https://soundcloud.com/forcevalt
Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011
Käsitinkö väärin, vai mitä epäsopivaa ainetta noista löytyi, että Libertyltä poistivat?
Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!
Jos tuo on Vapetalolle ok, niin mun puolesta voi olla useampikin etiketti noiden isojen pullojen mukana.
Muussa tapauksessa joutuu itse printtailemaan, niinkuin olikin jo kommenttia.
Ainakin Vapetalon sivuilla on hyvin jokaisen nesteen kohdalla kirjattu suositeltu sekoitussuhde, eli sieltä(kin) pystyy näppärästi tarkistamaan.
Osassa etiketeissä on merkattu tällä hetkellä valmiiksi oikea sekoitussuhde, mutta useimmat varmaan haluaisi sen merkata itse -> toi leikkaa liimaa juttukin voisi toimia jos etiketit olisi aina irrallisia.
No, nää on sitten pikkujuttuja, kunhan saadaan tavarat tarjolle. Toiveita voi varmasti esittää suoraan Vapetalon suuntaan.
Liberty haluaa blokata kaikki Diacetyl johdannaiset aineet pois, kuten Acetoin (ei vaarallinen).
Acetoinia löytyy aika monesta ja tuohan on TPA:n testaama turvalliseksi luokittelema. Vanilla Berryssä on hyppysellinen Capellan tiivistettä, josta mitattiin 0,0xx % diacetyl pitoisuus. Enemmän saa diacetylia jos haistaa mikropopcorn pussia.
Libertynkään kemistit ei pitänyt noita riskiarvoina, mutta johto halusi tehdä linjauksen että ko. aineille aina 0-toleranssi ja siitä ilmeisesti markkinointivaltti?
Sain korvaavia tiivisteitä, joilla olisin voinut "päivittää" reseptit, mutta maut jäi aivan liian kauas alkuperäisistä. Liberty olisi halunnut pitää nesteet ja uudistaa reseptit, mutta minä poistin ne myynnistä sieltä.
Suomihöyryttelijöiden kannalta tuo Libertyn totaalinen 0-toleranssi oli hyvä keppihevonen saada soppari poikki. Kiitokset siitä.