Onko kukaan kokeillut Coca Colan makuisia nesteitä? Itsellä oli pieni näytepullo Liberty Flightsin Cherry Colaa ja oli todella hyvää....
Onko kukaan kokeillut Coca Colan makuisia nesteitä? Itsellä oli pieni näytepullo Liberty Flightsin Cherry Colaa ja oli todella hyvää....
Mun oma suosikki on alusta asti ollu CaSH Cola..sitä sauhuttelee ihan vakiosauhuna mielellään. Nyt joku fiksu vois kertoa mistä sitä sais nykyään kun e-cigs.co.uk:ta ei enää ole ja Liberro ei sitä myy?
Ite vetänyt about 40ml dekangin Ccolaa. Ihan jees. Eka puteli oli ehkä aavistuksen parempaa. Toinen ei ehkä ihan niin maukasta. Tosin ekan vedin megadualcoililla ja nyt vedän DCT tankilla. Johtuisiko makuerot tuosta laitteesta.
Itsellä on tuota DV:n kolaa kofeiinilla makunesteenä. Maku ei ole niinkään coca cola kuin ehkä vähän makeampi rio cola mehujäästä muistuttava, mutta kaikin puolin yllättävän positiivinen tuttavuus.
Inawerasta tilattua cola-makuainetta höyrytelty VPG smoke powerin seassa ja tulee kyllä ihan sininen chupa chups-tikkari mieleen
Dekangin Cola on ainakin ihan jees mutta parhaimmillaan se on sekoitettuna muiden liemien kanssa. Dekangin Cherry + Cola, nom nom.
Kokeiltu Libertyn, Dekangin ja Joytechin Colia. Tässä top3 arvostelu:
1. Joytech Cola VG 16mg: Erittäin "Colaisa". Ei sivumakuja. Puhdas ja raikas aromi.
2. Dekang C.Cola PG 18mg: Voimakas colan maku, erittäin makea. Vähän turhan makea omaan makuuni.
3. Liberty Original VG 14mg: Ihan ok maku, mutta Colan maku jotenkin mieto muihin verrattuna. Lievä saippuainen sivumaku. Hyvää.
Decadent vapoursin cola on hyvää, maku lähellä niitä kokispullokarkkeja, nam
Miten toimii vanilja kola?
Itellä toi oli ekana mielessä kun aikoinaan tein ihan ekan tilauksen, ja tilasin muistaakseni jostakin irkkupuljusta nesteet, colaa ja vaniljaa. Yllättäen ei juurikaan sopinut niin hyvin kuin ajatteli, johtuen siitä että kaikki kolanesteet mitä tähän mennessä oon maistanu muistuttaa oikeestaan enemmänkin juuri kola-mehujäätä tai niitä kolapullon muotosia karkkeja kuin Coca Colaa. Tosin tässä maussa rima on meikällä melko korkeella, koska cokista tulee tuhottua järjettömiä määriä päivittäin ja mitään parempaa juomaahan ei ole koko maailmassa olemassa, joten tuskin tältä saralta tarpeeksi _Coca Colaa_ muistuttavaa makua löydänkään.
Eli, vaniljakola oli omalla kohdallani pettymys (toisaalta, niin on ollut enemmän tai vähemmän jokainen pelkkä kolanestekin tämmösenä cokispuritanistina). Näiden cokismakujen kanssa se kirsikka kuitenkin imo natsaa paremmin.
Jos jollakin on kokemusta oikeasti Coca Colan makuisesta nesteestä, niin suosituksia otetaan vastaan!
ootko itse kokkailut nesteitä, ainakin http://www.inaweraflavours.com/en/fl...ola-10-ml.html cola-makuaine on hyvää
Jos mulle vihjasit, niin en o kyllä. Tuntuu vähän turhan työläältä hommalta meikälle, ainakin vielä toistaiseksi ... Mutta pistetäänpä korvan taakke!
Inaweran Cola sulattaa muoviset dripit, kuinka terveellistä tuota on vedellä keuhkoihin?