Tinypic esim. uudelleenkäyttää samat urlit kun niitä ei hetkeen ole katsottu. Vasta oli Ahe222:n ketjussa Akun modin kuvan tilalle tullut tissikuva kun oli tinypicissä hostattu![]()
Ettei olis salaa kuvaillut Emoa ja meni kuvat sekaisin. Nyt vaan selityksiä et hostattu.![]()
Jaa..? Ettei vaan Ahe ois ite linkannu vahingossa/"vahingossa" väärästä kansiosta kuvaa?
Piti oikeen tarkistaa tuo ja ainakin itsellä vanhin kuva jonka tinypicistä löysin näkyy edelleen täällä foorumilla ihan oikein: http://www.e-savuke.com/vb/hybridit/...tml#post269770
Upittu 27.9. 2013 ja ihan sama kuva on, kuin sillonkin.
Taitaa poliisin mielipide perustua perinteiseen Muro™ "kokeilematta paskaa"-tutkimuksiin.![]()
Old Tinypic Photos Changed? - Bearville Insider Forum
https://bobtisdale.wordpress.com/201...-time-to-time/
Return of search reveals Tinypic is no longer a safe image host - NeoGAF
Tuossa heti kolme linkkiä minuutin googlettamisella. Perkele.
Ja tuorein noista oli kahden vuoden takaa.
Veikkaan edelleen, että et ole Tinypiciä itse käyttänyt? Toki jokainen käyttää mitä haluaa, mutta itse en paljon painoarvoa anna "kokeilematta paskaa"-mielipiteille ja omassa käytössä Tinypic on sen reilun 1.5v toiminut täysin asiallisesti ja itse arvostan ko. palvelun helppokäyttöisyyttä, nopeutta, sekä valmiita IMG-tägejä (kun 90% kuvat tulee foorumikäyttöön). Myöskin kuvien koon muuttaminen on helppoa, jos ei halua esim. 12MP:n kuvilla raiskata mobiili-ihmisten käyttökokemuksia.
Niin joo, huumoritopic.
![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
höyryä 17.1.2012 alkaen.
.....tai sitten ei.®
Päivän Makkara keskusteluun sopiva.![]()
Se on taas tää aika vuodesta
![]()
Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...
Tuosta kun ohi ajelisi ja sattuisi vilkaisemaan ojan penkalle, voisi olla WTF fiilis hetken aikaa.![]()
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee