Sivu 206 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 106156196202203204205206207208209210216256 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,101 - 4,120 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

  1. #4101
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    168
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lova Näytä viesti
    Katoin tossa aikasemmin, et jengi on pelannu AC:Black Flagia, kuin monella sit on se preordee bonus, ku mulla on niitä tyylii 35kpl niitä koodeja vielä, vaikka ei ole koko peliä :'D
    Mulla on peli, mutta ei mulla mitään koodeja ole.

     
     
  2. #4102
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rth Näytä viesti
    Mulla on peli, mutta ei mulla mitään koodeja ole.
    Se on se preorder bonus, tulee sellasella 'kartalla' se koodi. Voisin nakata jossainvälissä tänne jonku 5-10kpl niitä koodeja ja joka kerkeää sellasen nappaamaa nii bueno Siinä vissii tuli jotain lisäaseita ja uus hahmo jos oikein muistan?

     
     
  3. #4103
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    168
    Nyt ainakin jää WoT -tauolle. Itsensä kiduttaminen on hauskaa tiettyyn rajaan saakka. Vois vaikka pikkuhiljaa pelata GTA V:n loppuun xboxilla.

     
     
  4. #4104
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Ultima IV Remastered



    ladatkaa c64 emut ja nauttikaa. :timanttia:

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  5. #4105
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rth Näytä viesti
    Nyt ainakin jää WoT -tauolle. Asemiesten kiduttaminen on hauskaa tiettyyn rajaan saakka. Vois vaikka pikkuhiljaa pelata GTA V:n loppuun xboxilla.
    Fixed that one for ya

     
     
  6. #4106
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Onko kukaan ostanu täältä mitään? https://www.g2a.com/
    Joutuukohan tonne väkisin maksamaan verot?

     
     
  7. #4107
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Tätä ainakin itse odottelen pienellä innolla, että tuleeko mitään.


     
     
  8. #4108
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    168
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Onko kukaan ostanu täältä mitään? https://www.g2a.com/
    Joutuukohan tonne väkisin maksamaan verot?
    Ainakaan minulta ei ole veroja otettu väkisin. Parit pelit lunastanu tuolta.

     
     
  9. #4109
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318

     
     
  10. #4110
    Onhan tämä hienoa, että nykyään kauheella paineella tulee nuo pelit ulos keskeneräisinä. Ehtihän tässä jo monta päivää pelata Pillarsia onnellisesti kunnes iski pari melko game breaking bugia, joista toisen onneksi saa korjattua käsipelillä ainakin suurinpiirtein. Joutunee ottamaan taukoa kunnes saavat jotain pätsiä ulos.

     
     
  11. #4111
    Jusc Cause Collection (1 + 2&DLC't), sekä Hitman Absolution Elite Edition löytyisi extrana.
    Steam Gifteinä löytyy Natural Selection 2 | Contraption Maker | Terraria | Heavy Bullets
    Lisäksi kourallinen Humble Bundleista ylijäänyttä tavaraa :


    ---- Jos joku vaikka haluais vaihdella omiin extroihin jotain tuolta listalta..
    (Myös ylimääräiset kynäri-skinit kelpuutetaan bettailua varten).

    Life IS Strange vaikutti ekan EP:n jälkeen muuten ihan hyvältä tarinalta.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  12. #4112
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Onhan tämä hienoa, että nykyään kauheella paineella tulee nuo pelit ulos keskeneräisinä. Ehtihän tässä jo monta päivää pelata Pillarsia onnellisesti kunnes iski pari melko game breaking bugia, joista toisen onneksi saa korjattua käsipelillä ainakin suurinpiirtein. Joutunee ottamaan taukoa kunnes saavat jotain pätsiä ulos.
    Jep, tuon takia odottelen itsekin. Tälle viikolle lupailivat päivitystä mutta vielä ei ole tiedossa korjaako se keskeneräisen pelin ongelmat vai pitääkö aloittaa alusta.

     
     
  13. #4113
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Jep, tuon takia odottelen itsekin. Tälle viikolle lupailivat päivitystä mutta vielä ei ole tiedossa korjaako se keskeneräisen pelin ongelmat vai pitääkö aloittaa alusta.
    Niin tolla Cheat Enginellä sai korjailtua kasaantuvat statsit paitsi health/endurance, mutta omalla hahmolla ei toimi passivet ollenkaan. Ei sillä etteikö Cipher pistäis muutenkin aika vikkelään lihoiksi kaiken, mutta melko ärsyttävää. Jos nyt aloittaa uuden pelin niin pystyy kummatkin ongelmat tosin kiertämään, kunhan tiedostaa. Tietty on vielä muita pienempiä bugejakin mukana. Esimerkkinä nyt vaikka tuo, jos erehdyt tietyn korun laittamaan cipherillä kaulaan niin menee rikki koko hahmo.

    Kyllä mä siihen luottaisin, että vanhatkin seivit korjaantuu. En nyt koodaamisesta mitään tiedä, mutta ei nämä ylitsepääsemättömiä ongelmia voi olla.

     
     
  14. #4114
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    No just tuo että kun oot tuplaklikannut jotain equa inventorystä niin kaikki passivet yms häviää ja niitä ei saa sitten mitenkään takasin. Onneksi en ollut pitkällä jos pitäisikin aloittaa alusta

     
     
  15. #4115
    Rahan tuloa ei voi estää.. 36€ puolessa tunnissa <3 CS:GO ja StatTrak trade up päivitys.
    Vähän pomppas tänään ST itemien value ku kaik hamstraa ja koittaa saada parempaa.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  16. #4116
    Tulipa tehtyä taas yksi "virhehankinta". Itse olen aina diggaillut Football Manager sarjasta, mutta FM15 oli vielä hommaamatta, kun tiesin, että sehän koukuttaa kuitenkin pahasti ja muut pelit jää paitsioon. No, tuo tuli viime viikolla hommattua ja eipä sitä sitten paljon muuta ole viimepäivinä pelailtu

     
     
  17. #4117
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Game disconnected:you have been banned from this server.

    Vittu nää on legendaarisia nää BFH servereiden adminit


     
     
  18. #4118
    Ihan legittejä tappoja grindattu viides minuutis eiks je :P
    (B24 - lipas tyhjäks | B25 - lipas tyhjäks | B24 - lipas tyhjäks......)


    Idle server ja achi huorausta "rouvan accolla".
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  19. #4119
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Jusc Cause Collection (1 + 2&DLC't), sekä Hitman Absolution Elite Edition löytyisi extrana.
    Steam Gifteinä löytyy Natural Selection 2 | Contraption Maker | Terraria | Heavy Bullets
    Lisäksi kourallinen Humble Bundleista ylijäänyttä tavaraa :
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/...%A4_bundle.png

    ---- Jos joku vaikka haluais vaihdella omiin extroihin jotain tuolta listalta..
    (Myös ylimääräiset kynäri-skinit kelpuutetaan bettailua varten).

    Life IS Strange vaikutti ekan EP:n jälkeen muuten ihan hyvältä tarinalta.
    Tuo Skyborn vaikuttaisi kiinnostavalta, mutta mulla ei tällä hetkellä ole oikein mitään järkevää vaihtoon.
    Humblessa ainoat käyttämättömät avaimet on tällaista roskaa:

     
     
  20. #4120
    Höyryttelijä Kaksu's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Pertunmaa
    Viestit
    40
    Eilen tuli lataistua tuo Dark Souls 2 Scholar of the First Sin ja jumankekka, hermot mänee mut hiton koukuttava

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •