Nyt ainakin jää WoT -tauolle. Itsensä kiduttaminen on hauskaa tiettyyn rajaan saakka.Vois vaikka pikkuhiljaa pelata GTA V:n loppuun xboxilla.
![]()
Ultima IV Remastered
ladatkaa c64 emut ja nauttikaa. :timanttia:
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Onko kukaan ostanu täältä mitään? https://www.g2a.com/
Joutuukohan tonne väkisin maksamaan verot?
Tätä ainakin itse odottelen pienellä innolla, että tuleeko mitään.
Onhan tämä hienoa, että nykyään kauheella paineella tulee nuo pelit ulos keskeneräisinä. Ehtihän tässä jo monta päivää pelata Pillarsia onnellisesti kunnes iski pari melko game breaking bugia, joista toisen onneksi saa korjattua käsipelillä ainakin suurinpiirtein. Joutunee ottamaan taukoa kunnes saavat jotain pätsiä ulos.
Jusc Cause Collection (1 + 2&DLC't), sekä Hitman Absolution Elite Edition löytyisi extrana.
Steam Gifteinä löytyy Natural Selection 2 | Contraption Maker | Terraria | Heavy Bullets
Lisäksi kourallinen Humble Bundleista ylijäänyttä tavaraa :
---- Jos joku vaikka haluais vaihdella omiin extroihin jotain tuolta listalta..
(Myös ylimääräiset kynäri-skinit kelpuutetaan bettailua varten).
Life IS Strange vaikutti ekan EP:n jälkeen muuten ihan hyvältä tarinalta.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Niin tolla Cheat Enginellä sai korjailtua kasaantuvat statsit paitsi health/endurance, mutta omalla hahmolla ei toimi passivet ollenkaan. Ei sillä etteikö Cipher pistäis muutenkin aika vikkelään lihoiksi kaiken, mutta melko ärsyttävää. Jos nyt aloittaa uuden pelin niin pystyy kummatkin ongelmat tosin kiertämään, kunhan tiedostaa. Tietty on vielä muita pienempiä bugejakin mukana. Esimerkkinä nyt vaikka tuo, jos erehdyt tietyn korun laittamaan cipherillä kaulaan niin menee rikki koko hahmo.
Kyllä mä siihen luottaisin, että vanhatkin seivit korjaantuu. En nyt koodaamisesta mitään tiedä, mutta ei nämä ylitsepääsemättömiä ongelmia voi olla.
No just tuo että kun oot tuplaklikannut jotain equa inventorystä niin kaikki passivet yms häviää ja niitä ei saa sitten mitenkään takasin. Onneksi en ollut pitkällä jos pitäisikin aloittaa alusta![]()
Rahan tuloa ei voi estää.. 36€ puolessa tunnissa <3 CS:GO ja StatTrak trade up päivitys.
Vähän pomppas tänään ST itemien value ku kaik hamstraa ja koittaa saada parempaa.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Tulipa tehtyä taas yksi "virhehankinta". Itse olen aina diggaillut Football Manager sarjasta, mutta FM15 oli vielä hommaamatta, kun tiesin, että sehän koukuttaa kuitenkin pahasti ja muut pelit jää paitsioon. No, tuo tuli viime viikolla hommattua ja eipä sitä sitten paljon muuta ole viimepäivinä pelailtu![]()
Game disconnected:you have been banned from this server.
Vittu nää on legendaarisia nää BFH servereiden adminit
![]()
Ihan legittejä tappoja grindattu viides minuutis eiks je :P
(B24 - lipas tyhjäks | B25 - lipas tyhjäks | B24 - lipas tyhjäks......)
Idle server ja achi huorausta "rouvan accolla".
Eilen tuli lataistua tuo Dark Souls 2 Scholar of the First Sin ja jumankekka, hermot mänee mut hiton koukuttava![]()