Olisko ylläpidolla mahdollista tehdä e-savuke foorumista tapatalk yhteensopiva/saisko kannatusta muilta käyttäjiltä?
Olisko ylläpidolla mahdollista tehdä e-savuke foorumista tapatalk yhteensopiva/saisko kannatusta muilta käyttäjiltä?
+1 Täältä. Tän ois toki voinut myös heittää tonne "foorumin parannusehdotuksiin" :
[19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
[19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta
+1
Safari ehdottaa tapatalk appsia, mutta ei avaa maksuttomaan tapatalkkiin lukemista varten. Tapatalk haulla ei löydy tätä foorumia. Jatketaan etsimistä...
Nyt löytyy. 2 puhekuplaa ja toimimaton linkki.
No nyt. Pari euro kustansi kokoversio. Voipa töissäkin naputella =)
Tää on hyvä :-)
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Loistavaa!
Joo hyvin tuntuu pelaavan
[19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
[19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta
Kaikille foorumia aktiivisesti käyttäville älypuhelimen+kiinteän datayhteyden omistaville... suosittelen n.2€(ainakin android-versio) maksavaa tapatalkkia. Foorumin käyttömukavuus on softalla erinomainen. Suurkiitos vielä ylläpidolle tuen lisäämisestä.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ilman muuta. Itseasiassa oli jo kytketty pois äsken. Alkoi itseäkin ärsyttään.
Voisiko vizi säätää pluggarin asetuksista niin, että tapatalkin kautta näytettäisiin aina topicin uusin viesti. Tällä hetkellä valittaessa mikä tahansa topic menee se aina ketjun ensimmäiseen ja vanhimpaan viestiin. Muilla foorumeilla mitä tapatalkin kautta seuraan on aina niin, että uusin postaus tulee ensimmäisenä, kun valitsee ketjun.
Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien
Mulla se on aina nimenomaan mennytkin ketjun uusimpaan viestiin, vaikka pitäisi mennä ensimmäiseen lukemattomaan. No tapatalk nyt ei koskaan millään foorumilla toimi 100% luotettavasti, mutta tällä foorumilla se viimeiseen viestiin meno tapahtuu kyllä lähes aina, joka on melko ärsyttävää.
Kai olet muuten huomannut, että tapatalkissa on omatkin asetukset sille, mihin kohtaan ketjua menee?
Jännä homma, kun tosiaan itsellä menee aina topicin ekalle sivulla ja ensimmäiselle viestille. Toisilla foorumeilla taas topicin viimeisimmälle sivulle ja uusimpaan viestiin.
Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien
Siellä ne on puhelimen sovituksen asetuksissa minne kohtaan avautuu.