Minä oon tilannu XXL-bogeja healthcabinilta ja XL-bogeja finnvapelta, ihan samoja ovat, pitääpä vielä kattoo kun pääsee hc:ltä tulleen paketin ääreen, että mitä itse paketissa lukee.
Minä oon tilannu XXL-bogeja healthcabinilta ja XL-bogeja finnvapelta, ihan samoja ovat, pitääpä vielä kattoo kun pääsee hc:ltä tulleen paketin ääreen, että mitä itse paketissa lukee.
HC:n käytäntönä on ollut ilmoittaa Bogen pituudeksi vain putken pituus, ilman kierteiden (5mm) osuutta (esim. perus-Boge 35mm).
Tämän mukaan tuo HC:n XXL, jonka pituudeksi ilmoitetaan 45mm, on kierteet (5mm) mukaan laskien yhteensä 50mm pitkä = FinnVapen XL:n pituus.
HC:ltä 15.2. tilaamani XXL:t ovat vielä matkalla, joten omakohtaiset mittaukset puuttuvat sen osalta. Tähän asti olen luottanut tuohon HC:n pituuslukemaan kuin pukki suuriin sarviin. Toivottavasti se pitää kutinsa nytkin, muuten myyntipalstalla on kohta 30kpl Bogeja :P
Nämä XL/XXL-pituussekoilut ovat jo itsessään aika show. Nuo ristiriitaiset lukemat kartojen vetämien millilitrojen määristä menevätkin sitten yli meikäläisen hilseen...
E: niin ja nuo HC:n "XL"-nimellä myymät (nyt jo loppu, ei enää tarjolla) Boget ovat putken pituudelta 40mm, kokonaispituus on 45mm. Noita "susisarjalaisia" on tuossa pari laatikkoa tuhottavana.
Ihan tiedoksi kun pääsin nyt pakettien ääreen niin HC:n kartopaketissa lukee "510D XXL LR Stainless", yksittäispakkauksen muovissa vain merkintä "LR" (Finnvapen kartojen yksittäispakkauksen muovissa merkintä LR/XL) ja täysin samoja näyttää olevan muuten.
Viikko / karto täälläkin, sekalaisilla mehuilla (pg/vg yleensä).
Ite teen vaan 2 slottausta ihan karton alalaitaan, ehkä millin pohjacäpin yläpuolelle. Tuntuu riittävän, mutta karton yläpäähän kun kurkkaa niin vanu näyttää ihan kuivalta. Silti tulee hyvät möyhyt eikä palanutta ikinä. Vaikuttaako noi ylempänä olevat reiät/slottaukset ja jos niin mitenkä?
Itse laitan 2 reikää alas ja 2 vähän ylemmäksi mutta vanu on silti ylhäältä kuiva! Olen tuota kyllä vähän ihmetellytkin mutta ei ole kyllä palaneen makua tullut!
Mulla oli testikäytössä yksi LR boge std, ja se meni tukkoon ja romutettiin kirjanpitoni mukaan 5 päivässä.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
ite nykäsen remelillä tollasen sentin mittasen ja millin paksuisen viillon karton alareunaan ja hyvin voitelee kartoa myös isommilla volteilla.
Loistava tuuri täällä. Pari tuntia kerkesin egolla höyrystellä, niin toinen boge pakasta oli oikein rätinäpoke ja rikko mun akun. Ensin kärvähti karto ja sitte tokalla hitillä jäi akku päälle eli kytkin ei pelitä enää. Olen saattanut, ehkä neulalla tökkästä siihen karton keskiputkeen kartoa täytellessä.
No on viikonlopuksi automaatti ego. Ei tartte ku karto ruuvata kiinni ja löylyy tulee. O0
Mitä Bogelleni tapahtui? Eli illalla otin käyttöön ja hienosti pelitti. Nyt sitten sihinä vaan kuuluu, mutta höyryä ei tule lainkaan..ihan kuin akku olisi sippi, vaan ei ole. Olen lisännyt nestettä, mutta ei apua..mitä siis tapahtui, kuivuiko, onko tukossa..vai mitä? Vasta elämäni toinen boge kokeilussa, eka pelitti hyvin. Saanko bogea vielä elvytettyä? Auttakee..ihan sillä kyselen, kun uusia vasta tilauksessa ja bogella saa niin kivat röyhyt![]()
Hei April mites näkyyks sen keskiputken läpi päivänvalo kun katsot
- Jyrki