Sivu 25 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1521222324252627282935 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481 - 500 / 1475

Aihe: bogen cartot

Vs: bogen cartot

Minä oon tilannu XXL-bogeja healthcabinilta ja XL-bogeja finnvapelta, ihan samoja ovat, pitääpä vielä kattoo kun pääsee hc:ltä tulleen paketin ääreen, että mitä itse paketissa lukee.

HC:n käytäntönä on ollut ilmoittaa Bogen pituudeksi vain putken pituus, ilman kierteiden (5mm) osuutta (esim. perus-Boge 35mm).

Tämän mukaan tuo HC:n XXL, jonka pituudeksi ilmoitetaan 45mm, on kierteet (5mm) mukaan laskien yhteensä 50mm pitkä = FinnVapen XL:n pituus.

HC:ltä 15.2. tilaamani XXL:t ovat vielä matkalla, joten omakohtaiset mittaukset puuttuvat sen osalta. Tähän asti olen luottanut tuohon HC:n pituuslukemaan kuin pukki suuriin sarviin. Toivottavasti se pitää kutinsa nytkin, muuten myyntipalstalla on kohta 30kpl Bogeja :P

Nämä XL/XXL-pituussekoilut ovat jo itsessään aika show. Nuo ristiriitaiset lukemat kartojen vetämien millilitrojen määristä menevätkin sitten yli meikäläisen hilseen...

E: niin ja nuo HC:n "XL"-nimellä myymät (nyt jo loppu, ei enää tarjolla) Boget ovat putken pituudelta 40mm, kokonaispituus on 45mm. Noita "susisarjalaisia" on tuossa pari laatikkoa tuhottavana.

Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti

Nämä XL/XXL-pituussekoilut ovat jo itsessään aika show. Nuo ristiriitaiset lukemat kartojen vetämien millilitrojen määristä menevätkin sitten yli meikäläisen hilseen...
    Me noudatamme tehtaan merkintöjä, eli 50mm (kokonaispituus) carto on XL O0

Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Me noudatamme tehtaan merkintöjä, eli 50mm (kokonaispituus) carto on XL O0
    Tällainen olisi suotavaa yleisemminkin. Kun yksi puhuu aidasta ja toinen seipäästä, niin...

Ihan tiedoksi kun pääsin nyt pakettien ääreen niin HC:n kartopaketissa lukee "510D XXL LR Stainless", yksittäispakkauksen muovissa vain merkintä "LR" (Finnvapen kartojen yksittäispakkauksen muovissa merkintä LR/XL) ja täysin samoja näyttää olevan muuten.

Höyrypää

Sijainti
    Turku

Viikon verran näyttää olevan vaihtoväli tankkikäytössä AplleWoodilla ja MapleWoodilla. Sitten alkaa olla tukkoinen.
    Montakos reikää teilläon tapana laittaa? Itse teen kolme-neljä alas ja pari vielä keskivaiheille.
    Voikos niitä liikaa laittaa, kenellä kymmenen?

Savuttajäsen nro 66

Höyrykone

Sijainti
    Manchesteri

Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Viikon verran näyttää olevan vaihtoväli tankkikäytössä AplleWoodilla ja MapleWoodilla. Sitten alkaa olla tukkoinen.
    Montakos reikää teilläon tapana laittaa? Itse teen kolme-neljä alas ja pari vielä keskivaiheille.
    Voikos niitä liikaa laittaa, kenellä kymmenen?
    Viikko / karto täälläkin, sekalaisilla mehuilla (pg/vg yleensä).
    Ite teen vaan 2 slottausta ihan karton alalaitaan, ehkä millin pohjacäpin yläpuolelle. Tuntuu riittävän, mutta karton yläpäähän kun kurkkaa niin vanu näyttää ihan kuivalta. Silti tulee hyvät möyhyt eikä palanutta ikinä. Vaikuttaako noi ylempänä olevat reiät/slottaukset ja jos niin mitenkä?

Itse laitan 2 reikää alas ja 2 vähän ylemmäksi mutta vanu on silti ylhäältä kuiva! Olen tuota kyllä vähän ihmetellytkin mutta ei ole kyllä palaneen makua tullut!

Höyrykone jasseri's Avatar

Sijainti
    Hollola

Mulla taitaa olla menossa kuudes viikko samalla bogella tankissa, ja hyvin toimii.

-mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Mulla taitaa olla menossa kuudes viikko samalla bogella tankissa, ja hyvin toimii.
    Boget vain paranee vanhetessaa

Tankillisen jälkeen on ehkä optimaali kun täytteet vähän löystyy

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Mulla oli testikäytössä yksi LR boge std, ja se meni tukkoon ja romutettiin kirjanpitoni mukaan 5 päivässä.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Banned

Sijainti
    Kerava

ite nykäsen remelillä tollasen sentin mittasen ja millin paksuisen viillon karton alareunaan ja hyvin voitelee kartoa myös isommilla volteilla.

Höyrykone jasseri's Avatar

Sijainti
    Hollola

Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Boget vain paranee vanhetessaa

Tankillisen jälkeen on ehkä optimaali kun täytteet vähän löystyy
    Joo mietinkin tossa jos kestää vaikka sen kaksi kuukautta, niin mulla on noita noin sata, niin nehän kestäis rapiat 16 vuotta

-mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

Vs: Re: Vs: bogen cartot

Lainaus Alkuperäinen postaaja YellowPlague Näytä viesti
    finnvape.com ja sieltä xl-boge
    Eikös kyse ollut XXL-bogeista, eikä XL. Ei tuolla Finnvapessa noita XXL -kokoisia näytä olevan.

Höyrykonkari Nsd's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä

Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Eikös kyse ollut XXL-bogeista, eikä XL. Ei tuolla Finnvapessa noita XXL -kokoisia näytä olevan.
    Finnvapen XL-boge = Health Cabinin XXL-boge.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Nsd Näytä viesti
    Finnvapen XL-boge = Health Cabinin XXL-boge.
    Olis pitänyt lukee ketjua tarkemmin, noinhan se taitaa olla.

Höyryttelijä

Loistava tuuri täällä. Pari tuntia kerkesin egolla höyrystellä, niin toinen boge pakasta oli oikein rätinäpoke ja rikko mun akun. Ensin kärvähti karto ja sitte tokalla hitillä jäi akku päälle eli kytkin ei pelitä enää. Olen saattanut, ehkä neulalla tökkästä siihen karton keskiputkeen kartoa täytellessä.

No on viikonlopuksi automaatti ego. Ei tartte ku karto ruuvata kiinni ja löylyy tulee. O0

Höyrykonkari

Sijainti
    Vantaa

Mitä Bogelleni tapahtui? Eli illalla otin käyttöön ja hienosti pelitti. Nyt sitten sihinä vaan kuuluu, mutta höyryä ei tule lainkaan..ihan kuin akku olisi sippi, vaan ei ole. Olen lisännyt nestettä, mutta ei apua..mitä siis tapahtui, kuivuiko, onko tukossa..vai mitä? Vasta elämäni toinen boge kokeilussa, eka pelitti hyvin. Saanko bogea vielä elvytettyä? Auttakee..ihan sillä kyselen, kun uusia vasta tilauksessa ja bogella saa niin kivat röyhyt

Banned

Sijainti
    Kerava

Hei April mites näkyyks sen keskiputken läpi päivänvalo kun katsot

- Jyrki

Höyrykonkari

Sijainti
    Vantaa

jep, hyvin näkyy..

Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit