Ei valitettavasti ole.
Ei valitettavasti ole.
Viimeksi muokannut elektrosavu; 22.10.14 kello 15:27.
Terve,
On tulossa, mutta samaan lastiin niitä ei saatu. ato, cone, base kuormaa lähtee ke 22.2 honkkarista tulemaan.
Vielä melko harvinaiset 1000mah eGo-C setit lisätty kauppaan..
Viimeksi muokannut elektrosavu; 22.10.14 kello 15:28.
Täällähän on aika hyvä perusvalikoima kanssa. Vielä kun saatta joyetechin 650 mAh ja 1000 mAh USB passthrough akkuja myytäväksi niin bueno! Noita 510 akkuja voisi laajentaa sen verran, että kaikkia kolmea väriä saisi molemmankokoisina sekä automaattisena että manuaalisena. Onkos noiden 510 akkujen päässä jonkunlainen ledi? Siitä olisi hyvä olla maininta (+ että minkä värinen).
Bogen kuvauksessa lukee "Väri: stainless ja tarraton." Tässä ei vissiin ole mitään typoa missä pitäisi lukea musta ja tarraton yms, sillä pudotusvalikosta pääsee sitten valitsemaan ainoastaan ohmimäärän. Melkein muuttaisin tuon kuvauksen muotoon "Väri: stainless / tarraton."
Kannattaisi kyllä ottaa myös mustat ja valkoiset boget myyntiin, ne tekisivät aika kovan yhdistelmän noiden mustien ja valkoisten automaattiakkujen kanssa. Valkoisia ei suomesta taida edes saada. Naisten käännyttäminen tämän harrastuksen pariin helpottuisi.
Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.
Mä muistan aina kehua Elektrosavua kun kotimaisia firmoja tarvitaan. Ainut ongelma miksi itse en ole koskaan tilannut mitään täältä on toimitustapa. Mulla ei ole Matkahuoltoa tahi Siwaa lähimaillakaan, vaikka asun PK-seudulla. Kyllä posti rulettaisi.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Hyviä kommentteja, kiitos 95410 ja jarif, otetaan vinkkejä käyttöön.
Tähän mennessä tilauksia on postiteltu pyynnöstä, lisätään mahdollisuus itellan mukaan kuljetuksiin.
Smartpostikin olisi yksi mahdollisuus niille, jotka haluavat tilauksensa noutaa kauppareissulla.
Syynä pelkkään Matkahuollon käyttöön on ollut yksinkertainen hinnoittelupolitiikka paketin muodosta ja painosta riippumatta. On ollut ihan sama mitä sinne vie, niin aina kulkee toiselle bussiasemalle tosi nopeasti. Itellalla kun tuo hinnoittelu on aika hölmö, johtuen useista eri vaihtoehdoista, paketin tai kirjeen koosta yms. Rahtipussi on myös äärimmäisen helppo pakkaustapa, johon mahtuu helposti esim 5 laitepakettia + kasa muuta tavaraa, eikä tarvi ympärilleen muuta kuin pakkauskelmua.
Kuunnellaan toiveita lisätään posti toimitusvaihtoehtoihin.
Annetaas nyt reilu palaute julkisesti.
Tässä on kauppa, jonka ansiosta olen nyt höyrytellyt yli 4kk!!! Kiitos, i love you, silleen heterolla tavalla
Kiitos kehuista, mutta muista Esa vuke pysytellä silleen hetero tavassa.
Munkin höyryura on teidän ansiota, tilasin teiltä viime vuonna eGo-startterin kun hermostuin kiinanmaalta hankittuun 510-T maliin (akunkesto) ja tällä eGo:lla jäi röökit sit polttamatta ja avautui uusi ulottuvuus höyrymaailmassa
Jos tässä ruvetaan vihjailemaan, niin annan vinkin. NoSmoker avasi just ennakkotilaukset V2 versiolle, saattas olla hyvä sauma ottaa listoille muutakin kuin kiinalaista Ja ihan varmasti tarjolla mielenkiintoista meilien lähettelyä Nyt kipinkapin rekisteröitymään UKvapersin palstalle
Hyvä kauppa, nopee toimitus. Alle vuorokaudessa uudet eGon akut kännissä kadottamieni tilalle.
Ja se muutama euro, joka ois ulkomailta tilaamalla säästyny, ois kirjaimellisesti kadonnu savuna ilmaan
- moninkertasesti - ku ois viikon joutunu odottaan ilman höyryjä. Aski päivässä, laske ite.
Kiitos Elektrosavu.
Tavaraa lisätty verkkokauppaan, myös uutuuksia..
Viimeksi muokannut elektrosavu; 22.10.14 kello 15:30.
Iso peukku elektrosavulle.
Tein tilauksen yöllä Joyetechin EGo-c:stä ja ensimmäiset savut sain pihalle jo samana iltana.
Ei tästä nyt välttämättä ketjua olisi tarvinut tehdä, kiitokset voi pistää kauppiaan omaan ketjuun :P