8mm pulttiin 3-4mm reikä keskelle ja pikkusen pumpulia taikka tinaa tiivisteeksi että pysyy paikallaan. Viimeistelin vielä isolla poranterällä viisteen sinne "höyrykammion" yläpäähäähän=pulttiin. Eilen vähän koitin ilman kuristuksia vetää suoraa henkeen..pumpulithan sieltä paloi kun vauhtiin pääsi ja pian siitä lemossa olikin ikkunassa reikäNo se oli tosin ihan vahinko että putosi,onneks oli varalasi hyllyssä,kaiffarin muovitankki oli hitusen liian lyhyt tuohon homman
Tuota lemo II versiota nyt tosiaan odotellessa![]()
Heti mulle samantien tää kakkonen hopeisena!
No Terhohan voi sitten ostaa Melon?
KGO & Twist
Eka nikkelisetuppi testattu Lemolla ja hyvin pöhisee. Ei päivän aikana ole vittuillut tai herjannut mitään kertaakaan. Kymmenen kieppiä 0.3 lankaa 3mm ID, 0.19 ohmia.
Lemo 2 ei ollu (ainakaan eilen) mitään mainintaa, onkohan milloin julkaisu tiedossa?
Mulla ei oikein nikkeli setuppi pelaa. Puskee samantien lämpötilan rajottimet päälle sharkissa 0.19ohmin käämillä. 0.32 lankaa ja ff 2 käytin.
No nyt toimii. vähän muuttu meininki kun laitoin langat niihin reikiin enkä ruuvien alle![]()
Aletaanpa kyttään preorderia noista vakiokaupoista.
Tuo Lemo 2 on saatava. Roikotin lemoa ainakin kuukauden FT:n ostoskorissa loppuvuonna mutta aina jätin tilaamatta sen täyttämisen riesan takia.
Tahtoo ja paljon![]()
Vaikuttaa loistavalta parin arvostelun perusteella, millon saa jo tilata ja mistä!?
Täältä tilasin itse Eleaf Lemo II Rebuildable Atomizer Kit - 3.8ml, Silver
Pakkohankinta tuo kakkosversio. Eleaf puskee nyt niin kovaa kamaa markkinoille että oksat pois. Jos niillä olis iStickistä lämmönsäätö versio markkinoilla, se löytyis jokaiselta vapottelijalta maailmasta. Ja kaippa ne tietää sen itsekkin, mielenkiinnolla odottelen mitä tuleman pitää. Tähän saakka kaikki Eleafin tuotteen on ollut helvetin fiksuja, toimivia ja hinta-laatu suhteeltaan täysin lyömättömiä.