Juu..Suomeen ei saa määrätä.Muualle mailmaan kyllä. Kreikasta sain Dithyronia, mut ku toimi. Lithyronia pitäs saada ja Hydrokortisonia ja ilmeisesti vielä yhtä kääntäjää koska Dithyron ei toimi.
Et sellasta.
Sovjet Finland
Juu..Suomeen ei saa määrätä.Muualle mailmaan kyllä. Kreikasta sain Dithyronia, mut ku toimi. Lithyronia pitäs saada ja Hydrokortisonia ja ilmeisesti vielä yhtä kääntäjää koska Dithyron ei toimi.
Et sellasta.
Sovjet Finland
Siinä jenkkitohtorissa 1 toinenkin pieni mutta. alkaen jossain 15k ja siitä ylöspäin. Ei normaali ihmisellä sellaista rahaa ole.![]()
Mutta EU alueella lääkäri saa määrätä mitä vaan potilaalle ja suomen viranomaisilla ei ole mitään sanomista kun tulet lääkkeet mukana kotomaahan. Näinhän se oli ?
Kallista käydä ulkomailla hoidattamassa itseään. Sovjet Finland tosiaan.
juu..eipä ole yksikään eu sisällä oleva lääkäri vaan kirjoittanut kyseistä lääkettä. Pitäis aina mennä paikan päälle ja siellä verikokeet.![]()
Huomiselle peukkuja, toivotaan ettei ole turha lekurikäynti.
Uskotaan niin.olen koittanut itseni kanssa sopia, et huomenna alkaa paraneminen.
sit riittääkin virtaa
Kerran ku saan reseptin paperille, ni kaikki hyvin. sit saan joka kolkassa lääkkeet.
Tänään se odotettu päivä.Toivon ettei tarvis pettyä ja sais vihdoin ne lääkkeet, mitä kuuluu.
sais hiukan lisää virtaa..
![]()
Tohtoria odotellessa.Aurinko paistaa ulkona ja ehkä tänään.
![]()
Toivottavasti saat apua vaivoihisi. Itse yli 30 vuotta Thyroxinia vajaatoimintaan popsineena voin sanoo, että kaikki nää kilpparivaivat ovat pirullisia ja se mokoma möhkäle vaikuttaa niin hemmetin moneen asiaan, ettei aina osaa ees käsittää.
On tullut huomattua et selittämättömiä vaivoja ja mitä ihmeellesempiä särkyjä..![]()
Gluteeniton ruokavalio experttien mukaan ehdoton..se on auttanut hiukan.![]()
Tuttua juttuaMuita enemmän ja vähemmän mielenkiintoisia tutemuksia on joko tolkuton väsymys, jolloin laahustelet päivän kuin ameeba tai sitten järetön ylivilkkaus, ettei pirtissä meinaa tila piisata kaikille mänöövereille. Vuosien mittaan näihin ailahteleviin olotiloihin on jollain tapaa tottunut ja sen verran omapäinen olen, että lääkitystä olen säädellyt oman fiiliksen mukaan. Tämän reilun 30 vuoden aikana ei Thyroxin annostusta montaa kertaa ole muutettu lääkärien taholta. Itsekseen sitten olen välllä kokeillut eri vaihtoehtoja, millä olo tuntuu kutakuinkin normaalilta
![]()
Meil on kans taloudessa rouvan tekele gluteenivammainen, joten ko. ruokavalioon on päässy itsekkin mukaan ja kyllä tuon kanssa pärjää oikein hyvin. Gluteenittomat leivät yms toki aika paskoja kun eivät keskimäärin maistu millekkään, mutta tuleephan sen edestä syötyä kasviksia ja lihaa
.
Tonnikalaa menee pikaruokana aika paljon.siihen riisinuudelia kylkeen ja vihanneksia.
banaania melkoisia läjiä.
lihaa ja kalaa paljon.
![]()
Hellurei.Tohtori taas sama ja varsinainen Tohtori, olivat yhtä mieltä Diagnoosista. Lisämunuaisen Uupumus ja T3 ongelma. Sain juurikin ne mitä odotin.
Nyt pari päivää odottelua, et saa erityisluvan Fimealta Lääkkeeseen.![]()
AI SAATANA! Onnex olkoon![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.