Toivon jonkun asiakkaan pikaista peruutusta.Tuleekohan lisää vauhtia, jos kivut ja säryt jää pois.
![]()
Toivon jonkun asiakkaan pikaista peruutusta.Tuleekohan lisää vauhtia, jos kivut ja säryt jää pois.
![]()
Eikös sellainen laulu ollut joskus mis.. hoilattiin, Ylämi alamäki ....Nyt on liikaa nukkunut olo. on kuin Juna olis ajanut yli yön aikana, muutaman kerran.
Onneksi pääsee lähteen töihin.![]()
Nyt soitti joulupukki itse.maanantaina peruutuspaikalle ja tohtori ottaa vastaan.
taitaa joulukin jäädä nyt kakkoseksi
![]()
Iso Paha Tohtori soitti. Metrinen neula oli kädessä kun kertoi, että Selkäydinkoetta ei tarvita näillä näkymin.![]()
Pitihän kokeilla Gennyssäkin Fiber Freaksia. Wikkaa vähän liian hyvin. Eiköhän tuohon ongelmaan löydy ratkaisu kuitenkin.Tästä saa Jassolta ja Ässältä ison muikkarin.
![]()
Voi hyvät poijaat
Mitä nää oot ruikulia menny lyömään katiskaan? Sama ku mä kalastaisin haulikolla appuroita![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Perk..melkein minuutti muikkariin.Hyvä et ollaan tarkkana.
![]()
Ota siitä väliltä. siinä on niitä keltaruskeita Pumpersnikkeleitä joukossa.![]()
Kotivoittokin tuli Jäkispelissä 5-2![]()
2 Aamuna nukkunut kellon soittoon nyt. Molempina herännyt kuin olis oikein kunnon krapula ja saanut bampukepistä niittiä ympäri kehoa.Jos nukkumisesta tulee näin kipeä olo, niin valitsen kohta valvomisen.
Eipä niitäkään huomaa, jos tästä jotenkin töihin selviää.
![]()
Toihan on normaalia meidän ikävuosilla. Tietää et on hengissä kun aamusin aina joku paikka rempallaan![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Juu.kourallinen buranaa ja sit jännät pysyykö sisällä.
![]()
Tuo on kyllä ihme tuo Burana! Kun oikein särkee ja jomottaa ja paikat jumissa, niin illalla ottaa Buranan ja lihasrelaxsenttia niin kyllä nukkuu kun murmeli! Hyvin on vatsa sulla kestänyt jos 27 vuotta popsinut päivittäin ��
Öh? Mikäs mulla on taas tässä tabletissa poissa päältä, kun nuo hymiöt ei näy oikein?
Siis forkan näkyy oikein, mutta safarin omat ei.
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
800 burana ..gramman panadol ja siihen 6 mg sirdalud.saa muutaman tunnin nukuttua.
![]()
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
tehdä ahtaissa tiloissa mis 30 lämmintä. 5 senttiä heittoa seinien mitoissa.
kerrostalojen ominaisuuksia.
![]()