Liian kallis..seittämän kybää rahteineen![]()
Kaikkea shaibaa
Eli onko tuossa muuta uutukaista kuin ilmaröörit?olikos niin ettei minin rba base sovi normi subuun?
Tässä kun olen seurannut ketjua, niin mulle on tainnut tulla se maanantaikappale ko. laitteesta. Hyvin vikkaa perus singlecoil 1 ohm, standardi nesteurilla.
Mites tuossa Minin RBA-basen ilmaröörissä onkaan kokoa?
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
3.3mm on minin rba-basen ilmaröörin koko
Eilen jumitti tuo Minin RBA-basen yläosa niin lujaan kiinni, että piti pihtien avulla avata. Käytin vissiin hieman liikaa voimaa sen avaamiseen, kun koko keskiosa vääntyi kelvottomaksi.
Oiskohan tuommonen osa mahdollista tilata jostain, mielellään kyseistä laitosta käyttäisin ihan maun ja paremman imuvastuksen takia.
Jenkeistä tuota näyttäis löytyvän, mutta out of stock. Varmaa jostain kiinakaupasta löytää uusia. Kanger Subtank Mini RBA - Kanger Subtank - Kangertech - Clearomizers Tanks
Tuli taas tänään askarreltua eli emännältä jääny kaappiin lojumaan emow mega niin sehän on periaatteessa sama laite kun nano subu,ilmarööreille poraa ja subun vastus sisäänpientä askaretta tietenkin tuottaa toi vastuksen sovittaminen mutta nyt emow siirtyi ihan eri sarjaan ja pöhisee vallan perkeleesti
Kaikkea shaibaa
Määkin sitten hairahduin kokeilemaan jotain uutta Misterin rinnalle. Eli tilasin subtankin.
Ripin videon kattelin tuolta youtubelta missä neuvottiin aika tyhjentävästi miten ato rakennetaan uudelleen niin että paksumpikin liemi wikkaa.
Jaksaako nuo tehdasatopäät wikata 70vg/30pg liemellä, vai tuleeko ropleemia?
Jaksaa ainakin huoneenlämmössä.
Mulla käytössä about 80/20 ja jaksaa wikata aikas hyvin. Jos on tosi kylmä ni sit ketjuvapotus saattaa antaa varotuksen kuivasta.