Tänään saapui muutama pullo noita Pilot nesteitä. Pikasesti maistettuna ei valittamista, Light speed tosin oli vähän liian erikoinen (sisältää ginseng juurta).
Tänään saapui muutama pullo noita Pilot nesteitä. Pikasesti maistettuna ei valittamista, Light speed tosin oli vähän liian erikoinen (sisältää ginseng juurta).
Atot: H-Dripper #0256, Subtank Mini
Modit: G-Tube #85, SS Owl 18500 #253, VTC Mini, Nebox,
Nesteet: Health Potion, Mana Potion, Love Potion, Stamina Potion
Kolme viikkoa kesti toimitus. Tavara oli mitä piti.
Tänään tuli ensimmäistä kertaa väärää kampetta paketissa. Olin tilannut pari varatankkia atoihin, o-renkaita ja muuta pikkusälää ja paketissa olikin (näiden lisäksi) jonkinsortin viilennysalusta läppärilleno en valita kun en oo siitä maksanutkaan, en vaan omista edes läppäriä.
Missä viipyy mun tippipaketti? 9.2. tuli posti, että tilaus on "shipped". Sen jälkeen ei mitään havaintoa.
Minä en saanut mitään seurantakoodia, se olisi maksanut jotain extraa. Olisikohan niin, että kun tilauksen arvo on pieni (alle 6 $), niin ei saa seurantaakaan. Näkyy siellä FT:n omilla sivuilla kyllä olevan valokuva mun paketista. Sitäkö tässä sitten tuijotellaan, hitto.
Juuri kun manailin, tänään saapui tilaus. Hieman vajaa kk siis meni.
Noista toimituajoista kans sen verran että viimeisin itselle saapunut lähetys fasttechilta tuli n. kahdessa viikossa. siitä ajasta meni 6päivää kiinasta suomeen ja suomessa sitä haudottiin vielä 8päivää ennenkuin kolahti postiinKiinasta tilatessa varaudun aina suosiolla 4viikon odotukseen
Mullakin monta kertaa lukenu noin ja hienosti tullu aina perille.
Pirkkavinkki: Valkosipulin kuorija on kuorimisen lisäksi kätevä apuri jumittuneuden kierteiden avaamiseen. Putkimalliset modit/rba:t sujahtaa juuri sopivasti sisään ja kumimaisella materiaalilla saa liukumattoman otteen.
$15.71 Phimis Variable Wattage VW Mechanical Mod - 1*18650 / 7-50W / wood at FastTech - Worldwide Free Shipping
Oiskohan FT:n uutuuksiin aamusilmillä lisätty tuote? Variable wattage ja mechanical, syvyys/leveysmitat viturallaan ja hinta 15€.
Malesian posti yllätti nopeudellaan. Saa nähdä kauanko seisoo Ulkomaanterminaalissa...
2015-03-05 15:05HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI, 01000, The item has been submitted to customs clearance
2015-03-05 15:05HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI, 01000, Item arrived in the destination country.
2015-03-02 23:42Ulkomaa/Foreign country, 01000, The item is on its way to Finland.
2015-03-02 21:23Ulkomaa/Foreign country, 01000, Item posted in country of origin.
https://www.fasttech.com/products/1997503
N22 Styled RDA Rebuildable Dripping Atomizer tuli tilattua.
Onko kellään kokemusta alkuperäisestä.