Omalla kohdalla rouvan kuittaus tyynen rauhallinen:
Sulle tuli taas joku vitun kuplakuori
Omalla kohdalla rouvan kuittaus tyynen rauhallinen:
Sulle tuli taas joku vitun kuplakuori
Ei pahasti valita, vähän mutinaa hinnoista mutta on tyytyväinen kun en analogisia käryä
Täällä on isäntä suhtautunut ihan positiivisesti. Hän vihasi tupakan hajua kun ei itse polta. Tosin olen kyllä hieman saattanut kaunistella tuota rahan menoa. Sanon kans aina, et tupakkaan meni paljon enemmän, vaikka vahvasti epäilen tämän paikkaansapitävyyttä Toisaalta mitäs se toiselle kuuluu, mitä omilla rahoillaan tekee. Toiset tytöt ostelee asusteita itselle, niin minä saan ostella niitä Kayfunille. Näyttääköhän sellanen bell cap ihan pölöltä?
Aluksi niitä paketteja tuli jotenkin piiloteltua, mut enää ei pitkään aikaan ole jaksanut. Eikä oikeastaan tarvitsekkaan. Muistan ku ostin ensimmäisen mekaanisen ja esittelin sitä innoissani. Tuo katseli hetken hiljaa ja kysyi sitten ”mikä on ohmi?”
Parempi puolisko tilailee huomattavasti useemmin ja kalliimpia paketteja, joten eipä ole tullut sanomista
Juurikin niin, että toinen puolisko tilailee ihan itsekin milloin mitäkin. Ei se silti estä marisemasta meikäläisen tilauksista, joita on luonnollisesti ollut toistaiseksi HYVIN vähän.
Sitäpaitsi meillä menee niin, että puoliso maksoi ystävällisesti minun Fasttechin 6 euron tilaukset Paypalilla, josta hyvästä minä saan kuulemma maksaa luottokortilla hänen satojen eurojen tilauksensa Amazonilta. WTF, kysyn vaan
Eipä tuo sille kuulu mitä tilailen omilla rahoilla. Minäkään en valita hänen vaatevarastosta tai 100 parista kenkiä.
Paremmalle puoliskollekin kun muistaa välillä tilata jotai uutta höyrytavaraa, niin pysyy ihan tyytyväisenä.
Kieltämättä hieman on ihmetellyt kun jokaviikko joko postin saapumisilmoitus tai kirje laatikossa.. piru vie kun seitsemän pakettia vielä tulossa
Eipä tuo pahemmin ole kommentoinut, on jo turtunut kun olen harrastanut 10+ vuotta valokuvausta/kameroita
Eihän tuo tykännyt kun innostuneena selitin että 80€ meni kun tilasin hieman paremman setin, mutta kyllä se siitä rauhottu kun muistutin että ko. tissieläimen rahapussi maksoi 90e joka on mielestäni järkyttävän paljon
Noh, yleisesti kannattaa kuitenkin toimintaa, ilmeisesti on mukavempaa kun en jatkuvasti ravaa körssillä.
Tehoa pukkaa: stout, cuboid, VTC mini, Kbox mini, cloupor mini, cloupor mini+, IPV D2.
Höyryä työntää: Muutama Velocity(mini), mad hatter, derringer, coblin mini, griffin
Varalaitteen varalaitteet: M60, Vamo v5, cthultu 1&2, Lemo 2, pari subtankkia, atlantis 2 ja paljon muita sekalaisia laitteita..
Eipä nykyään paljoa kiinnosta mikä laite kädessä, kunhan puskee höyryä riittämiin.