ahaa...minä nyt en oo ikinä ymmärtäny eroa käytännön toiminnassa, mutta joillekkin vissiin merkitystä sillä on, itse en noille 8 ja 13w kyllä käyttöä juuri keksikkään.
ahaa...minä nyt en oo ikinä ymmärtäny eroa käytännön toiminnassa, mutta joillekkin vissiin merkitystä sillä on, itse en noille 8 ja 13w kyllä käyttöä juuri keksikkään.
"Piirillinen pettää aina"
Ite ajelen 13W:lla 0.5 ohmin atoa kun 20W:lla pukkaa palanutta.
No voi prkl.. se kuoli sit. Eka ei antanu kiertää atoa pohjaa tai vilkutti vaa valoi et oikosessa.. nyt tekee samaa ilman atoa.. ja kerkesin vaa subtank miniä tään kaa kaks päivää kotona käyttämään..
Dodiin avasin ylä osan ja totesin et se 510 eriste paskana eli aikas heikkoa kamaa.. uusi löytyi miljoona laatikosta ja kiroillen paikoilleen pujottelu.Mutta taas toimii moitteetta.
Nevermind, liian hitaat sormet.
KGO & Twist
Tässä mun mietteitä laitoksesta: Kanger KBox ? Pelkistettyä tehosäätöä | Vapers Finland
Itse ostin juuri kyseisen modin puffilta, nyt vaan odottelemaan ja saa nähdä onko laitteesta mihinkään, meikä kun on Pro hajoittamaan vahingossa kaikki
Mukava laite tää o ollu nyt ku vähä pidempää käyttänyt. Sub tankkia 20-25watilla ajellu. Huomenna pitäs olla lemo drop hyppysissä nii siitä modailee sen imuvastuksen eka väljemmäksi ja lyö ton nokalle sit testiin. Kun itteeni ei subtank minin rba pää vaikuttanut. Vähä oli heppoisen oloinen.
Pari heikkoutta laitteesta on löytynyt.
Regulointi ei ole ihan priimaa, siinä vaiheessa kun lyö virrat poikki, niin uuden akun lyödessä sisään huomaa, että antaa aavistuksen kovemmat löylyt kuin sillä tyhjällä akulla. Lisäksi 3.5V stoppi 25W on mun mielestä liian ylhäällä.
Mutta, on tää laite tehny vaan höyryttelyn niin pirun simppeliksi ja huolettomaksi. Ensimmäinen "ei tartte välittää mistään" laite mun kädessä.
Tuntuu myös järin kestävältä. Muutaman kerran tiputtanut asfalttiin, pulloja avattu ja yksi taulunaulakin lyöty seinään.
Denat ja sx350 laitteet tekee samaa, akku ku on melkein tyhjä niin ei saa samoja höyryjä ku täydellä/puolikkaalla akulla.
Onko muilla liittimen jousi alkanut osoittaa väsymisen merkkejä?
Itselläni FEV:in kanssa alkanut ilmetä kontaktiongelmia joiden epäilen johtuvan siitä, että jousi alkaa väsyä.
KGO & Twist
Trolli puhui varmaan 510-liittimestä?
Niin, tuon olisi tosiaan VOINUT tarkentaa, eli se 510-liitin.
KGO & Twist
Epäilen kyllä, että se, että tämä FEV on nyt ollut kiinni tässä kohta kaksi viikkoa putkeen voi käydä jousen päälle.
Ei kait se ole jousenkaan kiva olla lytyssä viikkotolkulla putkeen.
KGO & Twist
Lemo Dropilta näyttäis.