Kaikennäkösiä variaatioita kokeilin kyllä mutta en vaan saanut toimimaan. No niinkun sanoin niin käyttäjästä se vika varmaan löytyy ja nyt on jo myöhäistä kun en enää laitetta edes omista.parempi että tämä taidonnäyte on osaavissa käsissä nyt
![]()
Kaikennäkösiä variaatioita kokeilin kyllä mutta en vaan saanut toimimaan. No niinkun sanoin niin käyttäjästä se vika varmaan löytyy ja nyt on jo myöhäistä kun en enää laitetta edes omista.parempi että tämä taidonnäyte on osaavissa käsissä nyt
![]()
Nyt kuulostaa niin samalta mitä mulla oli alussa. Eli kun aton ruuvasi kiinni, jäi ato kantamaan + pinnistä eikä "rungosta" (eli ato ei ollut aivan pohjassa asti). Kun laitetta käyttää, niin kun ato ei ole pohjasta tuettu, pääsee se skidisti kallistelemaan, jolloinka se painaa keskinastaa eristeessään sisäänpäin.
Samalla kun mulla kävi vehje piirinvaihdossa liimaattiin tuo keskinasta kiinni, mutta parin viikon käytön jälkeen se alkoi taas vaeltamaan. Lopulta liimasin sen sisäpuolelta, ja ton "deckin" alta epoksilla, aika pysyvä ratkaisu, mutta nyt on pitänyt.
Miten laiteet on pelittäneet, pitäisi toinen modi hommata ja tämän muotoilu kiinnostaisi kun ei olisi niin pitkä / korkea taskussa kuljetella ?
Mutta ketun perusteella ollut noita keskinasta ongelmia ja samaten tuo DNA piiri siinä temppuillut, itse kun en haluaisi modin kanssa taistella, niin hiukka epäilyttää.
Tuo keskipinni ongelma on korjattu tulevassa erässä ja viimeisimmät piirit (kullatut) on toimineet ilman ongelmia.
Ok kiitos tiedosta, sitten tämä voisi olla se minkä valitsen, Yihi SX Mini oli ensin mielessä mutta sen koko ei vaikuta yhtä sujuvalta taskukuljetukseen..
Näitä ilmeisesti tulee kohtapuoliin myyntiin.
Niitä parhaillaan ajetaan jenkeissä. Varmaan menee joku 4-5 viikkoa vielä ennen kuin on saldoilla.
OK, pitänee tässä joku backup kuitenkin ottaa aiemmin, ei uskalla pelkän istickin varassa olla montaa viikkoa.
Vielä odotellaan. Laitan lisää tietoa heti kun vaan sitä on saatavilla.
Tuli tässä mieleen pienen pieni epäilys et voiko piirissä olla vika jos lämmönsäätö katkoo koko ajan tehoja ja höyryä ei tuu. Oon nimittäin kokeillu useita kymmeniä nikkeli setuppeja ja kattonu viedoita sun muita oppaita aiheesta. Ja alkaa nyt epäilyttämään että onko kyseessä sittenkään käyttäjä virhe kun ei meinaa toimia lämmönsäätö millään vaikka olen kokeillut eri atoilla. Näyttö välillä vähän sekoilee mutta sehän on "normaalia". Tyypillisin skenaario on se että vaikka kuinka katon että jalat ei ota mistään kiinni ja coili on normaali spaced niin siitä huolimatta pumpulin määrästä riippumatta iskee rajottimen päälle (210C) ja antaa tehoa alta 10w. En jaksa uskoa että kyseessä olisi koko ajan hotspotti coilissa kuitenki saanut siistin näkösiä coileja jotka pitäisi toimia ja on myös kokeiltu tehdä suoraan eri ohjeiden mukaan eikä ongelmaan ole tullut ratkaisua.
Voi helposti olla piirin vika, mut saattaa olla atossakin vika. Millä atoilla oot koittanu tota nikkeliä? Jos atossa on esim jousia tms mitkä tuo resistanssia niin lämpösäätö heittää voltteja ja tekee just tota.
Itellä tekee joskus tota et ei annakkaa ku muutaman watin mut siihen on auttanu aton irrotus ja takasinlaitto modiin ja on taas toiminu.
Oon kokeillu ihan kf litellä ja kf4 sprinupdatella (ei pompi ohmit ja muualla sanottu ton kanssa lämmönsaäädön toimivan) ja myös Taifun gt ja gt 2. Oon myös kokeillut ruuvailla atoa uudestaan ku lyö rajotinta ja ei ole mitään apua ollut. Jotenki tuntuu et vaikka kuinka yrittää nii ei toimi. Luulis että en nyt niin lapanen oo etteikö edes jollain tavalla toimivaa nikkeli setuppia sais aikaseksi. Kuitenki vuoden jo käyttäny rba laitteita. Tosi hämärä homma tää, ku kattoo et moni tekee sen sinne päin noilla videoilla ja silti toimii ja ite koittaa tehä "paremmin" ja huolellisemmin eikä toimi siltikään kuin korkeintaa hetken. Jos joku noista edellämainituista atoisa ei sit toimi lämmönsäädöllä nii mikä on sellanen mikä toimii 100% varmasti?
Kyllä se KF-Lite pitäis olla ainakin perusvarma ato millä nikkelin saa pelittää.
Itsellä ihan samaa herjaa ko. piirin kanssa.
Hetken toimii oikein hyvin,pistän pöydälle huilimaan ja seuraavat hatsit tuleekin sit 6-8W. Itse syytän piiriä koska VS-Nautiluksen valmiit nikkeliatopäätkin herjaa, samoin ku Kf, Squape, ja Kf4.
Ato irti, päälle/pois säätöä ja taas toimis, mut luovuttanu jo koko lämpösäädön kans. Jään odottaa Yihin-piiriä, ja silti onnistunut nauttimaan elämästä ilman dry-hittejä!![]()
Natureg0ing is a must..pd!
Ite kyllä haluisin ton lämmönsäädön saada toimimaan ku se oikeestaan oli se syy miksi halusin just fulgoriksen. Onkohan toi riittävää syy vaihtaa piiri toimivaan?
Sen verta uskallan väittää et nämä em. kyseessä olevat ongelmat koskee sen erän piirejä joissa oli ekana molemmat,celsius sekä farenheit toiminnot. Fulgorus teki mulla tuota, kuten myös Vaporshark ja molemmissa oli 99% varmuudella saman erän piiri. Näyttö ei tosin sekoillut kummassakaan.
Joten tiedustele valmistajaa josko on tuoreempia eriä, muuten voi olla hyödytöntä vaihtaa..
Natureg0ing is a must..pd!
Kyllä sitä piirin vaihtoa voidaan kokeilla mutta voit vielä testata yhtä kikkaa joka on poistaa anodisointi sen ruuvin alta millä top cap tulee kiinni. Tämän pitäisi mahdollisesti auttaa nikkelin kanssa koska se parantaa kontaktia.
Oisko ollut mahdollista tuoda laite ihmeteltäväksi? Kun ei viittis lähtee ite räpeltää ettei vaan möhli mitään.
Kyllä se käy
Mistäs näitä saa ja mihin hintaan ? Mikä RBA sopis parhaiten tuon nokkaan ?
v0.1 Lakritsijäätelö neste kehitteillä
Arvosteluita:
https://www.youtube.com/watch?v=rt5xf5Y_C-g
http://tinyurl.com/n9nyba9