Klooni ei tosiaan paljoa kustanna..
-snip-
Derringer RDA (1:1 Clone) – $8.88
mutta itse en kopiontia halua suosia.
Klooni ei tosiaan paljoa kustanna..
-snip-
Derringer RDA (1:1 Clone) – $8.88
mutta itse en kopiontia halua suosia.
FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND
No kyllähä se hyvä kopio voi olla ihan yhtä hyvä.
Tuolla on klooniketjus erikseen, jossa voi vääntää erikseen tuoteväärennöksistä.
-Gerstensaft über alles!
Kopio on kopio ja yleensä toi Kiinan teräs on laadultaan huonompaa. Esim Dimitri mod jossa pitäisi olla kelluva +napa niin omassa kopiossa se ei todellakaan liikkunut ilman että siihen olisin koskenut. Joistain omista dripperi kopioista on mennyt kierteitä ja o renkaat on yleensä huonoa laatua. Mutta halpa hinta noissa houkuttaa eikä ota niin päähän jos kännissä hukkaa tai jos menee rikki.
Klooni voi olla jopa parempi (esimerkiksi Magma, klooni on muuten identtinen mutta paremmilla ruuveilla). Ite ostan paljon klooneja, ja jos se on hyvä noin niinkuin ideana niin harkitsen aitoa. Varmaan moni tekee samaa. Ostan myös joskus kloonin, josta saa varaosia aitoon![]()
Jaaha foorumisofta vittuilee vaihteeksi. Eli Wall of text katosi jonnekkin bittipyörteeseen. Mistä saa järkevillä posteilla hyvin drip tippejä drippailuun? Mites muuten wotofon Troll vs freakshow vertailu? Freakshow vaikuttaa vuotopotentiaaliselta, kun taas troll vaikuttaisi soivalta peliltä. Onko näin?
Mutitor X V2 ei olisi varmaan myöskään huono ostos, sopisi nimeenkin.
edit. Jos hintaluokka olisi siinä 30€ max posteineen, mitä kannattaisi ostaa? Tuo caterpillar on jo tulossa, eli joku tuon rinnalle. Varmaan järkevää olisi hankkia joku single-coil tuon rinnalle? Eli dual post. Vai suoraan vaan toinen triple-quad post? Mahtaako puffin tai elektrosavun Magmoissa olla suuria eroja? Kumpikaan ei ilmeisesti aitoja ole
Viimeksi muokannut muti88; 01.03.15 kello 21:10.
Manta v1 siä tilasin poistolaarista, sain v2:sia. Hyvin puhisee. Suosittelen!
Onkos UD:n Red Dragonista jo kokemuksia?
Äkkiseltään näyttäisi Markiisista vaikutteita ottaneelta, mutta halvemmalta.
KGO & Twist
Tilaa intastelta, 50€. Jos sekoilevat niinkuin minulla niin saat v2:sen pilkka hintaan.![]()
No sehän sitten lähti. Kauan tuolta menee suunnilleen että on kourassa tuote?
Loppuviikosta saat veikkaan. Fedexillä tuli kotiovelle.
Kerro sitten tuliko v1 vai v2.