Laitellaan tälle ima ketju pystyy ku en haulla ainakaa löytäny.
LiQuid - Wicked E Liquid at £1 for a 10ml bottle - Best E Liquid UK
Elikkä 1punta/10ml puteli.
Itse koetilasin 15pulloa makusteluun
Laitellaan tälle ima ketju pystyy ku en haulla ainakaa löytäny.
LiQuid - Wicked E Liquid at £1 for a 10ml bottle - Best E Liquid UK
Elikkä 1punta/10ml puteli.
Itse koetilasin 15pulloa makusteluun
Pistähän tänne viestiä kun saat litkut testattua! Tätä vois suositella frendille jos homma toimii, itse kun en 100% PG:tä oikein pysty höyryämään mutta hinnat on kyllä erittäin asialliset.
55Vg/45pg on 6mg nesteet eli iha sopiva miulle. tossa sivuilta kopioidut suhteet:
24mg/ml - 65(PG) / 35(VG) - strong throat hit / average vapour.
18mg/ml - 60(PG) / 40(VG) - good throat hit / good vapour.
10/12mg/ml - 50(PG) / 50(VG) - medium throat hit / excellent vapour.
6mg/ml - 45(PG) / 55(VG) - mild throat hit / excellent vapour.
0mg/ml - 40(PG) / 60(VG) - no throat hit / massive vapour.
No ei kyllä ole hinnalla pilattu plus valikoima sen verran suppea, että voisi kokeilla kaikkia kerralla.
KGO & Twist
Mitäs postit maksaa?
ukvapers koodilla pitäs saada vielä pullo kaupanpäälle!
Royal Mail International Standard Air Mail 3-10 Days (Not Tracked)
- £3.70
Royal Mail International Tracked 2-7 Days (Tracked)
- £8.40
No nyt on halpaa, taitaa lähteä koko putiikin rebertuaari kokeiluun
edit: ja lähti.
Viimeksi muokannut Temonen; 03.03.15 kello 09:19.
Onko OP tai joku jo saanut maisteltua näitä nesteitä?
tänää tuli liemet. ensipuraisu strawberry milkshakesta ihan ok. aikas karkkinen mansikan maku ja kerma taustalla tarvinnee hieman kypsytystä jotta maut tasoittuu. dripperillä maistelin black tobaccoa ja se oli oikein suun mukaista tuhkista jossa hivenen lakritsin makua. hintansa nää haukkuu kyllä. itse tilaan toistekkin
viime pe tilasin ja otin kalliimmalla postivaihtoehdolla
Ite taisin ottaa sillä edullisemmalla eli ensi viikkoon saa vielä venttailla varmaan. Tilasin maanantaina.
no jaa voi silti tulla yhtä nopeasti kun toi kalliimpi vaihtoehto oli kirjattu kirje kun tuli suomeen.. eli kakkosluokan postina liikkui.
Jokos temonen pääsi maistelemaa liemiä?
Näin pelätyllä tavalla se paketti ei ilmestynyt viikonloppuun mennessä eli ensi viikkoon menee
Itselleen tuli mehut vähän reilussa viikossa niillä halvemmilla posteilla.
Cherry Menthol : mukava mentholi (tykkään kyllä muutenkin mentholeista), kirsikka jälkimaussa tosi saippuainen/keinotekoinen. Ei jatkoon.
Cappuccino : makeahko ja täyteläinen kahvimaku, älytön kartsastaja, 10ml jälkeen strupöinnit lähti vaihtoon. Pienellä varauksella jatkoon.
Blueberry : saa käyttää tosi paljon mielikuvista, että saa mustikan makua. Todella esanssinen/parfyymimainen. Ehdottomasti ei jatkoon.
RY4 : Makea, mukava jälkkäri höyry, en kyllä maistanut mitään tupakkamakuun viittaava. Jatkoon.
Lemon Sherbet : Hyvä sitruuna/makeus tasapaino, raikkaalla tavalla makeahko. Jatkoon.
Black Tobacco : vielä maistamatta...
Tänään kävin hakemassa omat testipullot postissa ja äkkiseltään katsottuna kaikki oli mitä pitikin sit virittelemään drippereitä.