Yleensä Kalat ottavat Perhon suuhun.![]()
Yleensä Kalat ottavat Perhon suuhun.![]()
Tuli sidottua taas parit kuulapupat. Tulee Kuhmon harjuksille ensi kesänä kiireiset illat! Btw siellä on sulle kauppapaikalla aito Rose V1 myynnissä![]()
Bogella vetelen. pöh 002.jpg Onkos Rose kallis? Ei köyhällä ole sellaisiin kuitenkaan varaa.
Sorry mut ei ollut Rose oikeen mun makuun. Enkä edes tiedä miksei.![]()
En mä Menehtynyt ole, vaikka päivän hiljaa.On ollut liian hiljaista Foorulla, kun pelkkiä lukijoita.
Tokihan minäkin osaan olla olla hiljaa, jos muutkin.
Puskee kiirettä, niin ei kerkee spämmäämään...tuttaa kun ei ees vapaita saa ottaa rennosti ja srtupöitä väännellen.
![]()
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Kiire joskus komiaa. Jatkuvana ei oikein, pitkän päälle![]()
Pitäis ehkä käyä kohta puolii uudellee laseraatis jos ne tutkis käden uurestaha!
Jos ei kestä kiertoliikettä, niin ei hyvä. jos Ranteessa jotain ongelmaa, kannattaa kuvauttaa kunnolla.![]()
Hiusmurtumahan siellä.Kuvauksissa löytyy kyllä. Kipsiin ja pari viikkoa vapaata.
Yleensä sen merkki, jos ei kiertoliikettä kestä. Mulla juniorina oli aina toinen käsi kipsissä.
Toinen ku saatiin pois, ni toista alettiin kipsaamaan.
![]()
Sanot että, Melkein Ylilääkäri luiden katkomisessa.![]()
Jokos on kaikki Tiivarit imetty? ja menikö Violetti ja Kellertävä jo kaikki loppuun?![]()
Säästelyt vähän Hanurista. Nauttii täysillä kun voi. Eli tyyliin Kaikkihetimullemitämahdollista.![]()
Katotaan sit joskus. Mul tuossa jonkun verran 10ml pulloja tyhjinä. Koitan siirtyä lasisiiin, ku löydän sopivia jostain.![]()