Kaksi kuutiota vettä ja asukkeina mm. rauskuja.
Kaksi kuutiota vettä ja asukkeina mm. rauskuja.
Novascotian noutaja eli tolleri, Simo 11 v.
Mun eläintarha... ;-)
Karvaset:
- Kissa, bengali
- Kissa, itämainen lyhytkarva
- Kissa, maatiainen (joka asuu vanhempieni luona koska ei tule ylitouhukkaan bengalin kanssa toimeen)
Kärmyt:
- Kuningaspython, Python regius
- Amazonin puuboa, Corallus hortulanus
- Kuningaskäärmeiden yksi alalajeista, Lambropeltis mexicana theyeri
- Siankärsäkäärme, Heterodon nasicus
- 2 Viljakäärmettä, Pantherophis guttatus
Hämyrät:
- Lintuhämähäkki, Lasiodora parahybana
- Lintuhämähäkki, Avicularia metallica
- Lintuhämähäkki, Poecilotheria regalis
Akvaariot:
- hieman vajaa 1000 l
- n. 400 l
- n. 65 l
- n. 50 l
2 mustaa mirriä löytyy :
Alussa bengali pyöri suikussa, mut nyt ei oikein vedestä diggaa. Itämainen tuli tässä kerran saunaan ylälauteelle pällistelemään josko lämpö siellä riittäs, on vilusta sorttia ;-)
Joo, nuo herpit (käärmeet, hämyrät) tuppaa viemään mukanaan, otat yhden ja kohta huomaat, että kaikki seinät on täynnä terraarioita... ja sit huomaat, et miks kukaan ei käy mun luona kylässä???
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Kaks kissaa ja kani <3
Täältä löytyy 5 kissaa, 4 welsh corgia ja 2 siiliä.
Voisi mirreistä postata tänne kuvia.:-*
2 x Schapendoes, yks 2.8 kk narttu ja 4.8 kk leikattu uros. Tuo uros tuli meille vasta kuukaus sitten ja hyvin on oppinut talon tavoille. Mahtavia koiria, jos haluaa lenkkiseuraa ja lastenvahtia.
Pitänee joskus laitella kuvikin, mutta ny ei jaksa. Ja uroksesta, Lamborghinista (minun koira! ), ei vielä pahemmin kuvia olekkaan.
E: Typoja - GT
Pari kollia löytyy itseni lisäksi taloudesta.
Nippi
ja lievästi vajaalta vaikuttava Eetu
Nippi vahtii yleensä autoa parkkipirkoilta, jos isäntä on sen sakkopaikalle jättänyt.
Eetun lempi hommaa on sen sijaan tukkia lavuaari karvoillaan.
ja chillata osataan...
Tuttavallisemmin Ledi
Jeesus-teippi Pelastaa!!