Sivu 24 / 57 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1420212223242526272834 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 461 - 480 / 1131

Aihe: Eleaf Lemo / Lemo Drop / Lemo 2

Höyrykone

Ootteko käyttäneet noita Lemon mukana tulleita punpulipallukoita? Itse alussa kokeilin ja heivasin kaapin perukoille ko ei mielestäni toiminut.Nyt päätin testata mujit,tavis punpulit ja nää punpulipallukat.Ylläri pylläri!Näistä punpulipallukoista tehdyt setupit jäi käyttöön Lemoon ja kaiffariin.Imee nestettä todella hyvin joten coilinkin oon tehnyt sillee vähän vinottai siihen ilmaholen päälle jotta saa enemmän punpulia helpommin dekille taitettua.

Höyrypää solkku's Avatar

Sijainti
    Hell-sinki
    En testannut, kun missään ei oltu dokumentoitu mitä se tarkalleen on. Todennäköisesti ihan turvallista, mutta ihan periaatteen syistä jätin sen pumpulin pussiin ja siirryin suoraan tuttuun ja turvalliseen KGD:hen.

Nyt tästä vuotamisesta on ruvennut jo tulemaan helvetin ärsyttävä ongelma... Ennen ei tätä tapahtunut yhtään. Osaisko kukaan selittää, mistä tämä jatkuva vuotaminen johtuu? Oma veikkaus olis että liian vähän wickiä?

Höyryttelijä

Sijainti
    Forssa
    Alkuun sain vuotamaan kun laitoin liian vähän pumpulia.Onhan sulla se topcapin ja chimneyn välinen tiiviste ehjä/paikallaan?

Itse en ole saanut vuotamaan kertaakaan. Eikai tiiviste puutu kokonaan jostain tai ole rikki?

Vaihdoin pumpulit, tällä kertaa pistin sitä enemmän. Eipä ole muuten vuotanut yhtään nyt.

Höyrykonkari

Sijainti
    Imatra
    Aika huikea laite kaiffariin verrattuna. Tehoja kärsii huomattavan paljon enemmän ja makukin aika kohdillaan. Tuo lasitankki ainoastaan arvelluttaa omassa käytössä.

Höyrykonkari morkhat's Avatar

Sijainti
    Lohja
    Laittakaas Lemo-mestarit kuvia teidän setupeista. Eli siis miten ootte pumpulit tai muut laittaneet? Muutkin vinkit passaavat.

Mulla on jatkuvaa opettelua tämän vehkeen kanssa...joko se vuotaa kyljellään (=liian vähän pumpulia?) tai sitten ei wickaa kunnolla (=liian paljon pumpulia?) Yleensä aluksi toimii hyvin mutta rupeaa pian iskemään dry hittejä.

Olen kokeillut Pirkkaa, Mujia ja viimeisimpänä Fiber Freaksia, millään en saa pelittämään kunnolla nyt.

Käämin olen tehnyt 2,5-3mm sisä-halkaisijalla 0,32mm kanthalista. Kieppejä en nyt muista mutta resistanssi on ollut 1.4-1.7 ohmia.

Laitoin aluksi pumpulit siten, että "sopivan tiukasti" läpi käämistä ja leikkasin pari mm alemman piippuosan yläpuolelta ja sitten tungin ne ruuvarilla tms. alas sen kummemmin välittämättä. Nyt sitten jostain luin että niistä neste-rei'istä pitää näkyä valo läpi, joten olen tuohonkin kiinnittänyt huomiota muttei tunnu vaikuttavan mitään. Eli olen leikannut ja kastellut pumpulin myös jo ennen piipun laittoa ja tökkinyt deckin seinään kiinni, että nesteura on varmasti tyhjä pumpulista.

Itse leikannut joka coilille noin tasan piipusta tai millin kaks yli. Kuivana tökkinyt niin että näkyy nesteura. Sitten kovaa ajoa. Ei ole ollut missään vaiheessa mitään ongelmaa. Normaalisti noin 1.5ohm nyt 0.5ohm parallel coil. Tää parallel coil tässä on kyllä uskomattoman hyvä! Makua ja höyryä niin perhanan hyvin!

Ite tein viimesimmän wickini niin, että leikkasin sen lyhyeksi ennen chimneyn laittoa, saturoin nesteellä ja taittelin sopivasti kokoon. Sitä wickiä ei todellakaan tarvitse olla paljon, ja se kannattaa asetella siten tiiviisti että kattaa koko pohjan pinta-alan mutta kuitenkin siten että nesteurat näkyy. Aiemmin tein sen virheen että kun wickiä oli liikaa ja luin että nesteurat pitää olla näkyvissä, että taittelin wickit joko oikealle tai vasemmalle nesteuran toiselle puolelle, jolloinka nesteurien toinen puoli jäi tyhjäksi. Silloin sitä vuotamista esiintyi paljon.

Höyrykone

itse olen tehnyt niin että pistänyt sen pumpulin ensin coiliin, eiliian tiukkaan mutta ei liian löysäänkään, sitten pistänyt sen ympärille sen ihme sylinterin ja katsonut että pumpulien päät tulee vähän siitä yli, sitten painellut ne pumpulit sinne dekkiin niin että ilmareiät ei menisi tu kkoon, kostuttanut hyvin koko setupin ja sitten täyttänyt tankin ja aina toiminut. havainnollistava kuva alla
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

Sijainti
    Lohja
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jane Näytä viesti
    i havainnollistava kuva alla
    Kiitti, tä oli JUST sellanen havaintokuva mitä toivoinkin!

Mä rupesin tässä pohtimaan sitäkin, että onko mun koko imeskelytapa yksinkertaisesti ihan väärin. Justfogista lähtien tottunut vetelemään niin että hetken painaa nappia ja sitten ihan rauhallisesti imeskelee (ei edes paineella) posket täyteen höyryä, mutta tajusin tuossa että eihän sinne höyrykammioon tule alipainetta jos ei sitä sinne ime. Tällä tavalla on tullut itselle sopivat höyryt mm. nautilus ministä ja kaikista edeltävistä vehkeistä..

Eli mun setupit on oikein mutta käyttötapa ei?

Tai sitten vaan pidän liian väljällä tuota vehjettä.

Höyryttelijä

Sijainti
    Ruovesi
    Niksi jos tahtoo kuivaa puskea: kietasee kämmenen sisään aton alapään ja tukkii ne 4 ilmarööriä sekä imasee, nestettä lurahtaa kammioon aikaslailla. Riippuen pumpulin määrästä tarviiko tuota harrastaa, täällä ainakin toiminut kun välillä ei ole meinannut kunnolla nestettä saada.

Sijainti
    Lohja
    Juu on tuota tullut harrastettua..se sukkamehun tms. maku on vaan veemäinen kun tulee niin yllättäen. Yritän sitä siis välttää

Höyrähtänyt

Sijainti
    Vilppula
    IMG_0307.jpgIMG_0311.jpgIMG_0309.jpgIMG_0310.jpgIMG_0312.jpgIMG_0313.jpg
    tollanen tuli tehtyä. dekin reijät tolle langalle tarvi porata vähän isommaksi.

Höyrypää Poppamies's Avatar

Sijainti
    Keski-Suomi
    Lemosta ei mittään kokemuksia itellä,mutta pirusti näyttää tuota pumpulia olevan.

Eiks toi vaadi jo forttumilta vahvemmat kaapelit sinne misä latailet akkujas? Mä sensijaan jouduin kuristamaan tuota höyryputkee pienemmäksi et sain mieleisemmäksi

iStick+kayfun lite

Höyrähtänyt

Sijainti
    Vilppula
    Joo tuli laitettua tota ihmeen angel hair wikkiä aika reippaasti mutta tuntuu toimivan. Tossa kun sitä aluksi kostuttelin niin ei perhana meinannu millään alkaa imeen litku luisti vaan pois. Maku on oikeen hyvä tolla kierretyllä langalla. Tuossa "vaijerissa" on 4kpl 0,40mm lankaa kierretty yhteen. Kyllä tuo wikkikin tuntuu toimivan vaikka kuinka höyryttelee ei pala kuivana eikä kuolaa missään asennossa.

sori ot,mut paljoko tommonen vaatii virtaa? Kai noi mehulinjan kanavat on senverta isommat kun kaiffarissa että vaatiis vissiin niksojen pudottamista? Hitusen tuntui auttavan tuo höyryputken kuristus. Ei niin kauheesti ole viel kokemuksia näistä laitteista vaikka 3-4mg niksoilla jo mennään Poskareita vaan harrastelen

iStick+kayfun lite

Alhaisilla ohmeilla ja isoilla wateilla tuntuu itselle samalta melkein kun imisi dripperistä ja ei ole kuin 6mg niksoilla olevia mehuja itsellä (poislukien pari 3mg). Mietin että pitäisikö seuraavat nesteet suosiolla tehdä alemmilla kun tuo lemo toimii niin hemmetin hyvin tuolla 0.5ohm parallel coililla ja nähtävästi innostus drippailuunkin on alkanut. Tosin hyvin tolla voi imeä tuota 6mg, mutta viikonloppuna huomasi että ehkä välillä hieman liikaa niksaa kun kunnon keuhkoimuilla meni.. Hitto kun vaan tuota 6mg mehua tuolla kaapissa niin paljon..

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •