Milloinka alatte ottaa vastaan jäsenhakemuksia?
Milloinka alatte ottaa vastaan jäsenhakemuksia?
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Eiköhän minulla saa olla omat mielipiteeni? En koe millään tavalla etten voi ammattini takia kommentoida keskustelupastalla asioita. Kerro toki sinäkin mikä olet ammatiltasi ja missä työskentelet, edes tasapuolisuuden nimissä.
Jos nyt jonkun yhdistyksen jäsen sanoo videolla uhmakkaasti (ei siis liity ketjun yhdistykseen millään tavalla) että "nyt puhutaan TUHANSISTA JA TAAS TUHANSISTA HÖYRYTTELLIJÖISTÄ" ja tapahtumaan meinaa osallistua 4 henkilöä, niin onhan siinä ironia läsnä silloin.
Milloin saa lahjoittaa? Haluaisin antaa lahjoituksen yhdistykselle vaikka tuota Rotaxin matkaan varten.
Ei pliis aleta tässäKIN ketjussa vääntämään. Heitto oli varsin hauska jos yhtään tuntee FVA:n käyttäytymistä.
Se oli kyllä hauska. Naurahdin kevyesti.
Natureg0ing is a must..pd!
Tottakai saa olla oma mielipide. Muokkasin viestiä, pahoittelut ammattisi mainitsemisesta. En nyt vaan näe mitä hauskaa tuossa on jos tapahtumaan on kutsuttu 6 ihmistä joista 4 on osallistumassa ja 3 ehkä. Ei ole kutsuttu tuhansia henkilöitä vaan 6 kpl. Propsit lahjoituksesta Zkys. Joo ei väännetä täällä. Toivon KUMMALLEKIN yhdistykselle menestystä ja toivottavasti yhteistyötä. Peace.
Miten 6 kutsutusta voi edes olla 4 osallistumassa ja 3 ehkä? (4+3=7) joo, pitääkö munkin nyt työntää kauhani soppaan, sori
Kovalla innolla osallistun keräykseen, jossa maksetaan Rotaxin Majoitukset. Parin Tiivaripullon hinnalla. Saapahan Erittäin asiallista tietoa riittävästi.
Mahtavaa, miten porukka on mukana! Lahjotuksia toki otetaan vastaan, mutta vasta sitten kun rekisteröinti on valmis.
Tämä siksi, että vaikka tili onkin jo olemassa, niin lahjoituksista täytyy lahjoittajalle laittaa aina kuitti. Ja tämähän käy todella kätevästi kun olemme rekisteröity yhdistys!
Eli odotelkaahan hetkonen, saadaan byrokratia kuosiin!
Kuitiksi mielestäni on riittänyt Maksutositteen liitteeseen kirjoitettu lisäys. Eli erillistä Kuittia ei tarvittaisi. Näin minä olen lahjoituksista Kuitin pistänyt Kirjanpitäjälle. Riittää kun siihen kirjoittaa, Kopioitu Kuitiksi. Tietenkin lahjoituksen syy. Toki Kuitti käy nykyään, myös Sähköisessä muodossa.
Yhdistyshän voi sääntöjensä mukaan ottaa vastaan lahjoituksia toimintansa tukemiseen, mutta ilman rahankeräyslupaa yhdistys ei voi pyytää lahjoituksia. Tästä on hyvänä esimerkkinä tapaus Effi: https://effi.org/julkaisut/tiedottee...007-01-31.html
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
En luultavasti tule ikinä liittymään tähän(kään) yhdistykseen, koska olen sitoutumaton mutta kyllä nyt matkakulut pitäisi kustantaa, jos ihminen lähtee yhdistyksen edustajana konferenssiin. Eli laittakaapas oikeasti vireille tuo matkarahojen keräys heti kun tilanne sallii.
Viimeksi muokannut SVK; 18.02.15 kello 20:52. Syy: goddamn kännykällä kirjoittaminen