Sivu 22 / 57 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1218192021222324252632 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421 - 440 / 1131

Aihe: Eleaf Lemo / Lemo Drop / Lemo 2

Itse aina tankkaan lemon yläkautta. Nopeasti muljauttaa tankin 4/5 täyteen ja korkki kiinni. Meno jatkuu, ei ole juuri vuotanut. Ainoastaan lemot meidän perheessä vuotaa niin että ne on kyljellään. Oon kokeillu kaikenlaisia pumpulimääriä, coilin etäisyyttä ilmareijästä, eri setuppeja.. aina vuotaa vähän kyljellään. En tiedä miten tämän ratkaisis. Tätä miinusta lukuunottamatta TODELLA kova tankki. 95 vg:tä höyrytellen 0,7 coililla (ei microcoil) tehtynä 0,4 langasta. Watteja 25-35.

Jos tuohon mun kairailtuun kaiffariin vertailen niin olevana höyryt on ihan olemattomat ja makukin on aavistuksen laimeempi kun kaiffareis Oisko se tuo höyrykammion pystyputken kuristus paikallaan vai onko mun setupit ihan perseestä? vai onko muka mun viritykset onnistunu kaiffareissa? En usko

Noin yleisesti laite ei kyl pissaile turhemmin allensa ja olis kelpo kunhan tuosta saisi vähän mieluisamman itelle vielä rakennettua. Toki kokemuksia ei ole itelläni ollenkaan muista rba vehkeistä kuin nämä omat kaiffarit ja tää lemo

iStick+kayfun lite

Lainaus Alkuperäinen postaaja Terho P Näytä viesti
    Jos tuohon mun kairailtuun kaiffariin vertailen niin olevana höyryt on ihan olemattomat ja makukin on aavistuksen laimeempi kun kaiffareis Oisko se tuo höyrykammion pystyputken kuristus paikallaan vai onko mun setupit ihan perseestä? vai onko muka mun viritykset onnistunu kaiffareissa? En usko

Noin yleisesti laite ei kyl pissaile turhemmin allensa ja olis kelpo kunhan tuosta saisi vähän mieluisamman itelle vielä rakennettua. Toki kokemuksia ei ole itelläni ollenkaan muista rba vehkeistä kuin nämä omat kaiffarit ja tää lemo
    Millanen setuppi?

Itellä oli aiemmin ihan olemattomasti makua, nyt toimii ihan saakelin hyvin 1.1ohm 2.5mm coililla. Ei liikaa eikä liian vähän pumpulia ja varmasti jätetty tilaa juice channeleille. Coilia myös nostettu ylemmäs ilmareiästä, kun aiemmissa setupeissa pyrin saamaan sen niin lähelle sitä kuin mahdollista.

Itellä kanssa ensimmäinen RTA-vehje tämä Lemo, about 5 aiempaa coilia oli pettymyksiä vaikka jotenkuten toimikin. Harmi että tuhlasin 30ml Bobaa noihin aiempiin virityksiin...

1.2 ohmia tuo ny esittelee, (vähä meinaa seilailla välillä ) .. tais olla tällähetkellä jopa niin että 2.5mm kehälle käärästynä 0.25mm twistattuna jos oikein muistan, kai sinne pitää tuplacoilakin koittaa ihan varmuuden varalle nii pääsee semmostakin ees koittamaan

iStick+kayfun lite

Mulla yks Lemo seilas tosi raakasti 1.1ohm setuppi näytteli välillä lähemmäs 2.0 ohm. Ongelma poistui kun aukoi kaiken ja putsaili, siitä pohjaosasta kannattaa ruuvailla plussapinni pois ja putsailla kierteet/kontaktipinnat hyvin ja kiristääruuvi peräsuolimomenttiin (oon lukenut että tätä ongelmaa on ollut muillakin) tuon operaation jälkeen on kyllä 2kk mennyt sitten ihan moitteetta.

Toi ongelma oli mekaanisella hankala ja tuntui että tää on ihan tuhnu kun Flukella mittaili ja ohmit oli ihan ok. mutta silti ei höyryä oikeen irtoillu kun oli modissa kii, sit huomas että oli aivan miten sattuu ohmit kun kiersi vähän pohjan irti ja laitoi takas.

Vaikka oon hc Kaiffariloveri ja niillä opetellut tankkien salat ja kauan viritelly ja setupoinut, niin kyllä tää OMASTA MIELESTÄ vie maussa ja höyryssä komeasti
    "Piirillinen pettää aina"

Se voip olla että "onkelma" onkin siinä että liekö sitten pidän van enempi siit kaiffarin tuottamasta mausta,kyl tästäkin makua tulee,se tulee vaan hitusen "terävämpänä" mun makuun kuin kaiffarissa. Mulla nuo mielipiteet ja testit on kyl niin päivittäin erilaiset ja nyttoi lemo tuossa höyryääkin välillä ja kyllä mä sieltäkin näemmä "ihan hyvät höyryt" saan ulos..otany tästä sitten selvää. Juu tuota pohjaa kun ruuvailee niin ohmit pomppii,oon mitälie pohjapinnin ruuviakin koittanu säätää mut pitäs vissiin pajaan vaivautua kun se on meinaan laitettu KIINNI .. siel ois muutakin kun jotakin lelumallisia ruuvareita.

iStick+kayfun lite

Se pohjaosa on vähän murheenkryyni, mutta toisaalta helvetin hyvä esim hybridinä, kun saa aton tankkausta varten irti ja pohjaosa jää putkeen.

Pihdeillä lujasti kii siitä mutikasta ja ruuvarilla auki, mulla omassa dropissa meni pinni liian syvälle, niin samalla lyhensin 510:ä että menee hyvin hybridiliittimeen ja saa silti kunnolla kiinni ja kontaktia, sen jälkeen on ollut soiva peli.

Makuasioitahan on, itse kun tykkään löysemmästä imusta kuin kaiffarissa, niin se löytyi Lemosta mutta kuitenkin samoilla setupeilla ja tyylillä tosiaan toimii. Tuolla jo jossain sanottiinkin että kannattaa coili nostaa reilusti ylös, itsekkin alkuun rakensin kuten kaiffariin mahd. matalalle niin sillon oli kyllä paljon karkeammat höyryt.

Mulla on 1-1.1ohm oisko 2.25 tai 2,5mm tappiin kierretty coili AWG 27 narua ja reilusti väliä ilmarööriin ainaki 2mm ja ilmasäätö kokonaan auki kyllä jytää

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Jaa tuoko se olisikin selitys vastuksen sahailulle, mikä oman Dropin ajoi hyllylle?
    Pitääpä ottaa auki ja vähän kahtoa...
    KGO & Twist

Höyrykonkari

Sijainti
    Kenianmaa
    Tuota ohmien seilailua havaittu täälläkin. Mukavasti herää kun höyryä ottaessa boksilla 1ohm vastus onkin muuttunu 4ohmiseksi 😀 pohjaruuvi säädettynä täysin pohjaan ja modiin kierretty lujasti ato niin ei enää heittele aivan kokoajan

Höyryttelijä

Sijainti
    Forssa
    Lemo ollut kohta pari kk päivittäisessä käytössä.On kyllä hintalaatu suhde kohdillaan.Maussa häviää horisonttaalicoililla kaiffari kloonille,mutta pystycoililla on itselle todella kohdillaan maku ja höyryn kosteus.Nyt ollut yli kuukauden sama setuppi:0,32 langasta 2,4mm halkaisijalla 0,6ohminen parallelcoili pystyssä.Kerran viikossa olen kuivapolttanut pumpulinvaihdon yhteydessä.Nestettä kuluu vähintään 2-3 tankkia päivässä kun misterillä riittää reilu tankillinen(suunnilleen samalla käyttömäärällä).Onneksi ei tullut ostettua tuota droppia,sitähän saisi olla koko ajan tankkaamassa.

Höyrähtänyt

Sijainti
    Vilppula
    Tänään tuli myös laatikkoon foorumilta käytettynä lemo. Ilman saanti riittää just ehkä vois olla hiukan enempikin tälläiselle dripperi tyypille. Vg pohjasetkin toimii eikä pala kuivana. setuppina 0.60 lanka ja 0.3ohm ja pumpuli wikki. Maku on omastamielestä helkkarin hyvä ja höyryääkin ihan kivasti. Ei voi muutakun suositella.

Matalilla ohmeilla ajetaan, pitää kokeilla itsekkin jossain vaiheessa. Räpelsin noin 2-2.5mm halkasijalla 0.32 kanthalista 1.3 ohmisen ja hyvin toimii. Kokeilin aikaisemmin myös 0.40 kanthalista ja 0.32 oli parempi. Kun mennään tuonne 0.6ohmin kupeeseen niin varmaan 0.40 kanthal parempi?

Höyrähtänyt

Sijainti
    Vilppula
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kropo Näytä viesti
    Matalilla ohmeilla ajetaan, pitää kokeilla itsekkin jossain vaiheessa. Räpelsin noin 2-2.5mm halkasijalla 0.32 kanthalista 1.3 ohmisen ja hyvin toimii. Kokeilin aikaisemmin myös 0.40 kanthalista ja 0.32 oli parempi. Kun mennään tuonne 0.6ohmin kupeeseen niin varmaan 0.40 kanthal parempi?
    voithan sä tehä tosta 0.32 parallel coiln. youtubesta löydät ohjeet.

Ootteko parallel coilia laittanu ruuvien alle vai yrittäny saada rei'istä sujautettua?

Höyryttelijä

Sijainti
    Forssa
    Ruuvien alle olen parallelcoilin laittanut.En ole kyllä noita reikiä muutenkaan käyttänyt.

Mä oon kokeillu välillä reikien kautta, mutta päätyny perinteiseen tyyliin, ihan vaan koska omasta mielestä helpompi, ainaki 0.4 lanka menee vielä ruuvien alle kun pruukaan pyöräyttää ruuvin ympäri

Vois tuota pystycoilia kokeilla, aika janoinen kaverihan tää on, mutta eipä kyllä kuivanakaan oo käynyt.

Höyryttelijä

Sijainti
    Forssa
    Ei ole kyllä dryhittiä antanut muistaakseni kertaakaan.Ruuvien ympäri pyöräytän kanssa kanthalin ja hyvin pysyy ainakin 0,32 parallelina tai twistattuna.Varmaan tekisin vähintään 1ohmin luokkaa olevan strupöin, jos boxi olisi.G-tuubilla tuo 0,6ohminen on just hyvä.Makua haen tuolla pystycoililla, koska vaakacoililla melko paljon miedompi.Höyrynmäärä oli vaakacoililla hiukan reilumpi,mutta se on sivuseikka(IMO)

Väkersin parallel coilin 0.32 kanthalista ja 0.5ohmia, toimii erittäin hyvin.

Höyrypää solkku's Avatar

Sijainti
    Hell-sinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kropo Näytä viesti
    Väkersin parallel coilin 0.32 kanthalista ja 0.5ohmia, toimii erittäin hyvin.
    Montakos kierrosta tämä on? Itelläki tota 0.32:sta tossa ja vois kokeilla tänään parallelia.

Lainaus Alkuperäinen postaaja solkku Näytä viesti
    Montakos kierrosta tämä on? Itelläki tota 0.32:sta tossa ja vois kokeilla tänään parallelia.
    Olikohan neljä, meni pikkasen kikkailuks siinä, mut neljää mä melkeen veikkaisin. Normaalisti mulla on perus coili ja 1.2-1.4ohmia, 14-16w tehoa, nyt testailin niin toimii hyvin 25-30w tehoilla.

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •