Menee ehkä vähän hakuammunnaksi, mutta toinen mahdollisuus on että ei lataa jos käyttää mahdottoman pitkää usb kaapelia.
Takuuseen vaan jossei lähde pelaamaan.
Akku on jo täynnä. Ja käytin paketin mukana tullutta piuhaa.
Otin jo kauppaan yhteyttä mistä ostin. Odotellaan vastausta.
Istick 50w saapui tänne. Ensivaikutelmat ihan mukavat ja ensimmäiset höyryt vetästy.
Laite tuntuu kyllä ihan hyvältä ja on sopivan kokoinen matka/työboxi. Tulitusnappi tosin on vähän halvanoloinen muovinen helisevä..
Ylimalkainen kysymys, kuinkahan tarkka tässä on toi vastuksen mittaus?
- Protank 1,8ohm atopää, istick näyttää: 2ohm
- Nautiluksen 1,6ohm, istick sanoo 1,8ohm.
Ei kauhean tärkeä asia mutta mietin kumpi on väärässä, atopäät vaiko istick.
Eilen sain iStick 50 W:n Finnvapelta. Toimi todella hyvin Nautiluksen ja Aero Tankin kanssa. Äsken tein Lemoon uuden vastuksen ja pumpulit, toimi hyvin , näytti 1,5:n vastusta. Kostutin pumpulin ja ruuvailin kiinni. Nyt vastus oli 0,8 - ja yhtäkkiä lakkasi 50W toimimasta. Kokeilin em. atoilla mutta ei elonmerkkiä. Missä vika?
Onko jokin näppäilyvariaatio herättää iSick eloon? Kokeilin viiden painalluksen taktiikkaa mutta ei vaan anna merkkejä. Mitä lienee tapahtunut, pistänkö takaisin...?
Kokeile laittaa laturiin. Herääkö henkiin. Ite palautin just kauppaan yhen istick sammuili ja näytti voltage low vaikka akku täynnä
EDIT: Pistin laturiin ja heti alkoi toimia. - Suuri kiitos! Kokeilin uudestaan Lemolla ja sama toistui, taitaa olla asetukset jotenkin oikosulussa ja siksi lyö varulta virtalähteen pois päältä (arvaus).
Tuosta Lemosta olen kyllä saanut jo tarpeekseni, kunnon höyryt kyllä tulevat mutta yskittää. Liekö sitten 10 mg neste liian paksua? Vaihdan Lemon (tuskin käytetty lainkaan...!) Kangerin Subtankiin. Onko halukkaita?
Ei mitään
Miltäs akun varaus nyt näyttää? Kokeile ottaa laturista pois ja tulittaa.. simahtaako uudestaan?
Ite käytän 12mg.
Paljos pyydät lemosta? Nakkaa yv jos rahaan haluat vaihtaa![]()
Mulla on ongelma ton iStickin kanssa.
Kun ostin ton kanger aerotank MOW nimisen clearon niin kun kytken sen mun iStickkiin niin ja yritän höyrytellä niin, siinö lukee vaan "no atomizer"
Vanhalla clearolla kyllä hyvin toimii.
Sen verran nettiä olen penkonut että se saattaa tarkottaa sitä, että mun clearo ei ole yhteyksessä mun ego adapterin kannssa. (niinkun se clearo ei osu siihen adapterin kärkeen)
Miten saisin sen toimimaan?
Nostele varovasti sitä istickin plussapinniä ja ruuvaile clearo takasin kiinni. ☺
Mikä olisi paras tapa/väline ettei mene plussapinni rikki?
Eikös tässä ole jousitettu pinni. Ei kai kammeta "normaaliin" tapaan ylöspäin..?
iStick 50W_06_1.jpg
20W-versioissa on "kiinteä".
Olettaen että kysyjällä on juurikin 20W.
Kiinnostaisi tietää saako noista nikotiinittomista nesteistä hyvän kurkkutuntuman vai tarvitseeko siinä hiukan nikotiinia olla hyvän kurkkutuntuman saamiseksi? Tällä hetkellä polttelen 18mg ja ei sitä oikein pysty polttaa.. Istick 30w ja tugboat v2 toimivat välineinä.. Tänään lähti subtank mini tilaukseen![]()
Aikasemmin käytössä eGo + clearo ja 15mg tuntui varsin sopivalta. Istick 50w + Delta II kanssa 15mg oli jo aivan liikaa, hyvä että sai edes yhden takin tyhjäksi höyryteltyä. Tiputettua vahvuuden 10mg on vapottaminen jo huomattavasti miellyttävämpää. Olen kuitenkin antanut itselleni ymmärtää että kyllä nikotiinia jonkun verran pitää olla, jotta saa hyvän throat hitin ja jos en nyt aivan väärin ole ymmärtänyt myös nesteen pg/vg suhde vaikuttaa asiaan(viisaammat voivat tarkentaa). Kunnon laitteilla 6mg tuntui myös riittävän kun sellaista pääsi testaamaan. Viikonloppuna aamuyöstä saattaa ehkä tuntua kuitenkin liian köykäiseltä. Tästä viisastuneena tulevat nesteet tulee jatkossa olemaan vahvuudeltaan 6-12mg. En yhtään ihmettele että 18mg tuntuu epämiellyvältä, kun 15mg teki jo todella pahaa.