Noup. Mulla Gee mini Special missä herkkä nappi ja sopiva yläcäppi siinä. siinä paikalla H 16. Atlantista en tarvi ku oli 2kpl. Lisää ehdotuksia.![]()
Noup. Mulla Gee mini Special missä herkkä nappi ja sopiva yläcäppi siinä. siinä paikalla H 16. Atlantista en tarvi ku oli 2kpl. Lisää ehdotuksia.![]()
Olis tuossa Mörkö Owl, missä miekkaanieleväluuranko.Trollikin vois olla.
Ei mul oo muuta irrottaa
Joku noista stinkuista mitä on myynnis, tarvii jotain siihen kylkeen sit kyllä![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Musta Rausku.Loput sovitaaan erikseen
Oikeanpuoleinen kuvassa mikä myyntiosiolla.
Inox muuta ei tarvita
Noi pihdit on parhautta kun tehdään settejä menee kanthalit ja pumpulit poikki
Viimeksi muokannut _S_; 15.02.15 kello 16:03.
Jos sitä joskus panostais tuohon puoleen varustelussa kun muu kalusto alkaa tyydyttää!
Kaunis ajatus.Kalusto kun ei vaan tahdo milloinkaan, olla tyydyttävä.
![]()
Kyllä se joskus, oppinu olemaan tyytyväinen vähempään!![]()
Kyllä minäkin pärjäsin Kartongilla Röökiä sen 3 päivää. 5 piti Autossa olla mukana, ettei ahdista.![]()
Pyyhin Guruilla kohta persettä ja painun jenkkeihin, pistin jo paperit vetämään
http://www.stara.fi/2015/02/13/charl...n-presidentti/
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Myönnetään, huono meemi![]()
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Nyt on tyypitetty mini-sub kunnolla rba-pohjalla. Toimii 18-19w tehoilla kohtuullisesti, vaatii vaan kunnon imua ettei pukkaa kuivaa. Pohjaa dremelöity reippaasti ja meinasin vielä vähän lisää höylätäMaku on hyvä kieltämättä mut kyllä toistaseks Atlantis vie voiton valmiilla atopäillä vaik maku ei yhtä hyvä oo.
Vielä on tulos normi-sub ja Delta II testiin niin nähdään mikä on tämänhetken paras liero, siis mun käyttöön. Nää on kyllä niin makuasioita, riippuu niiiiin monesta seikasta ja tyylistä miten käyttää![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Älä vielä j luovuta
Laitan tällä viikolla apupukettia matkaan ja uutuus wickkimatskua ja HE-nipsnips niin alkaa luonaamaan![]()
Juu en mä luovuta. Kiva päästä vertailemaan kaikkia rinnakkainTänään kokeilen tosta testipakkauksesta noita viipereitä tohon rba-pohjaan...
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Mini-subista otettu mittaa, niskalenkki ja puhdas selätys
Ratkaisuna 2,0mm halkaisija, 6 kieppiä 0,36 kanthal ja 0,71ohm.
26w kärsii antaa runtua ja pelittää hyvin
Edellinen muuten sama mut 2,5mm sisäreiällä 0,91ohm johonka ilmeisesti tuli liian paljon mujia decille joka rajotti liikaa wickkausta. Perkele toimii paljon paremmin kuin valmisatot![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kuis sää putkiasi myyt?
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Mulla on jo Gee![]()