Mä opettelin alkuun ja vielä tänä päivänä tätä sanasto sekä kaikkea sähköhöyrytin juttuja. Luin satoja viestejä läpi. Olihan se rankkaa. Itse opiskelua parhaimmillaan. Ja luen edelleen uutta juttua jotta pysyn kärryillä. Kaveri rupes höyryttelee ja neuvoin häntä tulemaan tänne, mutta ei ole saanut sitä aikaiseksi. Nyt osaa vaan jotain alkeita. Huonointa tässä tapauksessa on se että kyseinen kaveri on siirtynyt egosta mekaanisiin ja 150w boximodeihin alle kuudessa kuukaudessa sekä tekee omia nesteitä. Puhelin soittoja tulee ja tarvii apua kaikkeen. Sit kun neuvon, ei se ymmärrä mitään. Jo atopää tuntuu olevan vaikea käsite... Itse opiskelin tässä pari vuotta foorumin parissa ja sen ulkopuolella. Ja tämä jatkuu vieläkin, tosin ei niin totisesti. Esimerkkinä sub-ohm tankit / clearot. Jos en seuraa tätä foorumia, putoan kelkasta. Totuus on siis että opiskella pitää jos haluaa saada kaiken irti tästä. Vie aikaa, tässä on ihan valtava määrä asioita mitkä on hyvä tietää. Jos aloitan sanotaan vaikka lumilautailee ja haluun oppii hyppimään, pitäähän mun oppia hyppyjen nimet jotka on ihan utopiaa sille joka ei sitä harrasta.
Olihan tää helppo homma aloittaa höyryttely vuosia sitten 510-T:llä, ei tarvinnu tietää juuri mitään. Ymmärrän jos joku nyt hyppää kelkkaan. On tuotteita niin helvetisti ja klooneja! Mut kyl ne oppii jos vaan niin haluaa. Tääl on satoja ihmisiä jotka neuvoo jos haluaa tietää jotain. Oli se slangii tai ei.