Ihan aluks kiitokset hienosta foorumista niin ylläpitäjille kun sisällöntuottajillekin, eli käyttäjille. Oon ite saanu täältä paljon tietoo mitä oon tarvinnu aloittelevana höyryttelijänä.
Yksi asia kuitenkin alkuun hankaloitti tiedon saamista/ymmärtämistä ja se on se että usein käytetään todella paljon alan slangia, se on toki ihan asiaankuuluvaa mutta sitä ei pitäs käyttää turhaan ja kirjoittaessa kannattaa pitää mielessä että kaikki ei ole asioihin niin vihkiytyneitä kun itse olet. Ei ole mitään viisautta osata sanoa asia niin hienosti että puolet lukijoista ei ymmärrä mitä sanoit siks kun osasit käyttää niin hienoja alan sanoja. Ite pyrin vaivautumaan kirjottamaan hankkineeni vaikkapa jonkun clearon fasttechiltä sen sijaan et sanon hommanneeni jonkun lieron ft:ltä. Parempiakin esimerkkejä ois mut toi nyt tuli tähän hätään mieleen kuvaamaan ongelmaa.
En haluu tällä kirjotuksella moittia ketään mutta halusin vaan sanoo et tää asia ois hyvä pitää mielessä..Peacee, lovee ja hyviä höyryjä kaikille