Kiitos! en ehtiny oleen onneksi kuin vajaat 3kk ilman duunia. Alko aika käydä silti turhan pitkäksi![]()
Kiitos! en ehtiny oleen onneksi kuin vajaat 3kk ilman duunia. Alko aika käydä silti turhan pitkäksi![]()
Paras päivä aikoihin
Raikasta ilmaa ja paljon hyötyliikuntaa yhdistettynä hupiin ja ruokapöytään saatuihin herkkuihin.![]()
Mä sain onneksi duunin, josta parempaa en vois oikeastaan toivoa
Alko seinät kaatua päälle, ennemmin kuin olla taloudellisesti tiukkaa. Mutta saapi elää nyt vähän leveämmin ja ostaa toivottavasti oman kämpän tulevaisuudessa..
Iloiset Uutiset aina hienoa katsottavaa. Onnet Työpaikasta.![]()
Mä olin tohon duuniin ainoa hakija, kellä oli firman edellyttämää ammattitaitoa.. Ala johon ei voi opiskella, vaan opitaan tekemälläTarjos suoraan sellasen palkan, ettei tarvinnut edes vinkata että enemmänkin saisi maksaa..
Kyl.. On tässä ollut vastoinkäymisiä viimeisen vuoden aikaan ihan tarpeeksi. 7v mittanen avoliitto nurin, määräaikainen työ päättyi josta tykkäsin ihan sikana, siitä työttömänä puol vuotta, muutamaksi kuukaudeksi töihin ja jouduin lopettaan terveydellisin perustein. Jonkunsortin henkisen tasapainon saavutin tovi sitten, ja nyt siunattiin vielä sellaisella työllä mitä olen jo tovin etsinyt. Kerrankin ei voi valittaa mistään! Hyvä että on mun vuoro olla onnellinen välillä![]()
Toivottavasti sais ittekkin moisia postauksia tehdätänne humu ketjuun myöhemmällä tänävuonnaSillä erolla että oma kämppä vaihtuis omaan tupaan
Omaan 60m2 rivariin riitti meriitit opiskelijalla ja yhteisopedakogilla jolla oli 8kk työsopimus muttei ihan riittänyt tupaan asti
Sais nyt edes paperit koulusta ulos niin sais 4x rahaa nykyiseen varrattuna kelalta
Iltapäivällä veetutti, mutta nyt ei lähellekkään niin paljoa. Tais päiväunet avittaa![]()
Eilen lähti spaincigarilta viestiä että paketti on lähetetty, tänään tulee UPS:lta viesti aamulla että toimitus päivän aikana ovellemelkoisen nopiata etten väittäis. Vois kinukit ottaa mallia eurooppalaisesta tavaran toimituksesta.
![]()
Postipäivä on aina kivaNyt on tiivareita (250 ml) vähäksi aikaa ja kunnon tankkiato
![]()
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Tuvassa kaverilla VUP ja laittoi viestiä että päivystäjä oli tuonu punkalleni paketinsiellä odottelee puffilta k box, subtank ja vaihtopäitä. Tulee olemaan pitkä viimeinen tekakurssin teoriatunti.
Atot: H-Dripper #0256, Subtank Mini
Modit: G-Tube #85, SS Owl 18500 #253, VTC Mini, Nebox,
Nesteet: Health Potion, Mana Potion, Love Potion, Stamina Potion
Arkivapen Berry Crushia tuli postissaEikun kokkaamaan.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Perjantaina tilatut tiivarit inaweralta näemmä saapuneet noukittavaksi. Jeba jee. Ensviikon talviloma pelastettu.