Oikeesti, deittiketju e-savukefoorumilla? :
ps. seuraa, varsinkin vastakkaista sukupuolta, löytää helpommin oikessa elämässä. IRL, niinkuin netissä sanotaan
IRL on pelottava. :'(
KGO & Twist
Haha Tänne ei ees uskalla kirjoittaa mitää ettei tuu ruuhkaa
Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.
Tässä nesteitä vaihtamaan edes pääsenne, itse saa nesteensä litkiä jos moiseen taipuu tahi on mittaa.
KGO & Twist
Örrör. Örrörrör. _rör. rörÖrrörlör. No mikä on ku ei natsasa.
Nuoret jaksaa nyhvätä akkojen vieressä, niillä ei ole kokemusta
Wow, kohtalonkaveri?
Olin naimisissa Thaimaalaisen kanssa (15x Thaimaassa) ja kukkahattutädit luulevat nainen tai ulkomaalainen nainen olisi se alistunut ihminen?
Paskan marjat! Onneksi pääsin eroon ja jokseenkin olen samaa mieltä kuin Ketjupolttaja!
Nimimerkillä: Nykyään viikonloput ovat upeita jos viikonlopun rakastuminen poistuu viimeistään sunnuntai-aamuisin!
Ehkei tämä otollisin iskumesta ole, mutta: Yrittänyttä ei laiteta ja kannattaa pyytää, vaikka ei saiskaan! Vakiintunut Joe seuraa kiinnostuneena kärpäsenä katossa, kun proletaarit yhtyvät.
http://www.youtube.com/watch?v=y750twoJpAI
On ollut paljonkin ilmoituksia eri treffipalstoilla ja monta kiinnostanutta naista. Sitten kun haluat ottaa yhteyttä johonkin, niin tulee, että maksa 100-200e, että saat lähetettyä edes viestin. Siihen jäi.
Kannattaa ehdottomasti juoda lisää kaljaa ja vielä vähän lisää kaljaa, eikä pullo viinaakaan siellä seassa pahaa tee. Joka hörpystä tietysti ilmoitus tänne. Pitää myös muistaa postata myös muihin kun Känniketjuun veressä olevan viinan määrä. Päivitykset mielellään tunnin välein. [size=7pt](Naisethan tunnetusti rakastavat miehiä, jotka puhuvat pelkästään juomisesta ja kehuvat viinansietokyvyllään.)[/size] Siitä se lähtee, uskokaa peli! :-*Alkuperäinen postaaja jasseri
Aistittavissa tietynlaista "Koska-mullakin-natsas-iRL-muillakin-natsaa"-vittuilua, mitä näissä ketjuissa tuppaa aina ilmenemään.
KGO & Twist