Ei juma, nyt on pakko heittää tänne. Höyryttelin tossa kerma persikka nestettä, niin vaimo ( opettaja ) kysyy mitä sä oikein höyryät kun haisee ihan somali oppilaalle![]()
![]()
![]()
![]()
Tuli Jamaican Me Crazya ja Bat Mousea tiivarina.. Millä suhteella lähen kokeileen pelkkään VG-pohjaan?
JMC:tä laittasin ehkä suosiolla 25% mutta Bat Mouselle uskaltaisin sanoa että 10% riittää VG-pohjaankin. Riippuen tietenkin tykkäätkö kuinka vahvasta mausta, mun mielestä Bat Mousessa oli aika saatanasti makua tuolla 10% suhteella.
Kokeilen niillä. Kiitoksia![]()
Wizardin Popular Vape on ollut suosikki päivästä yksi alkaen. Saman puljun mentholeita aina välissä. Nuclear plusionit, kahvit jne jäi yhteen kokeiluun liian makeina ja vahvan makuisina litkuina kunnes kokeilin lantrata niitä 24stä kahteentoista 50/50vpg ja siitä niksalla nostamalla 15mg hujakoille. Makua juuri sopivasti ja bonuksena säästää selvää rahaa.
Mistäs sitä hyvää salmiakkitiivaria saisi? Saa olla joku valmis sekoituskin jossa jotain muutakin, kunhan maistuisi hyvälle.Eli omia suosituksia vaan jakoon sen suhteen, kiitos.
Olen muutamanviikon nyt tehnyt itse omat e nesteeni 100% vg pohjaan ja maku on ollut loistava, mutta ymmärtääkseni pg parantaa nesteen makua, joten tilasin tänään 500ml pg:tä.
Muuttuuko maku huomattavasti paremmaksi? Ja mikä on hyvä vg/pg suhde? Tarkoituksena on tehdä 50/50 suhteella seuraavat mehut, vai onko jokin muu suhde parempi? Toki tämäkin on varmasti maku kysymys, mutta näin yleisesti.
Pyh.
50/50 on se paras jos ei hae hirveitä dripperihöyryjä tahi ole yliherkkä PG:lle.
KGO & Twist
Mä teen nykyään kaikki gennyliemet 50/50 ja kaikki dripperimehut 70VG. En tee maailmassa juurikaan mitään kokeilematta & vertailematta, eli noihin päädyin, koska wickaaminen, maku ja pilvet ovat moitteettomassa suhteessa. Drippaillessa yli seiskyt vg tuntui jo oikeasti vievän makua kokonaisvaikutelman ollessa muutenkin, ööööö, jotenkin vetinen.
Saattaa nuo joskus muuttuakin, mutta parilla suosikkiliemellä tekemilläni vertailuilla, olen päätynyt noihin...
Onko niin tosiaan etti ole väliä maullisesti esim 50vg/50pg tai 70vg/30pg nesteillä? Capellan hedelmät maistuu aika heikosti 20% ja suhtella 70vg/30pg
Mun mielestä sillä on väliä, mutta voihan se olla enemmänkin kiinni sun laitteista, tai setupista.... Teen aina uusista liemistä ensin 10 millin satseja ja testaan. Menee vähemmän viemäriinkin, kun suurinosa ei kuitenkaan maistu... Jos on hyvää, mutta ohutta, ni tiukkaan prosenttia.
Joo PG nesteet tuntuvat olevan enemmän makua luovuttavia kun verrokkina VG..