Aika hyvin onnistuit tuosta rivien välistä lukemaan, että kannustin hankkimaan kloonin. Se ei ole mulle kuuluva asia mitä itse kukin hankkii, mutta "yleensä laatu on ihan paskaa" on sun henkilökohtainen mielipide eikä fakta.
Aika hyvin onnistuit tuosta rivien välistä lukemaan, että kannustin hankkimaan kloonin. Se ei ole mulle kuuluva asia mitä itse kukin hankkii, mutta "yleensä laatu on ihan paskaa" on sun henkilökohtainen mielipide eikä fakta.
Ehkäpä sitä vois muutaman kympin säästää lisää ja ostaa laatuputken. Ajattelin vaan kun toi yhdistelmä niin miellyttää silmää ja olisi ollut edullinekin.
Itse mietin tän saman ostoa myös, olisi kiva tietää tarkemmin miten tämä eroaa "laatuputkesta"?
Menet FastTech sivuille. Tilaat Nemesis putken, kayfun lite plus v2 tankiksi, 18650 akku (suosittelen 2kpl), pari nänniä siihen ja laadukas laturi. Kyllä: trustfiren ja intellichargerin välillä on eroa muutakin kuin hinta. Setille hintaa n. 70€ toimitus aika n.3vko
Ps. akut sonyn vtc5 18650. istuu putkeen näppärästi.
En nyt kumminkaan sieltä kiinasta tilailisi välttämättä niitä akkuja, varsinkaan vtc5 joiden valmistus on loppunut jo aikoja sitten joten suurella todennäköisyydellä saa jonkun halppis akun vihreessä kääreessä sonyn teksteillä(aka. cloonin). Akuksi sampan 25R(tai budjetti mallina 20R) tai vaikka samsungin HD2. Akkulasta saa nopeasti akut ja varmasti ovat sitä mitä pitääkin
Aye. Ei olis eka paikka, joka on jäänyt kiinni väärennetyistä vtc5 akuista. Sampan 25R on hyvä.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Khyl, Sonyn VTC4 taitaa olla ainoo jota saa vielä ihan orkkiksena. Akkulassa on kuus kappaletta aitoja VTC5:sia, hintaan 200e/kpl
LG HE2 20/35A on hyvä, samoin ne vaaleansiniset Samsungin 25R:t ja LG HD2, jolle luvataan 25/50A purkuvirtaa. Tosin ainoastaan 2000mAh.. Itellä on 12kpl aitoja VTC4 akkuja, muutamia Samsungin ja LG:n kennoja ja kaikenkirjava poppoo 18350, 18500 ja 26650 akkuja. Sonyt ja Samsungit on päivittäisessä käytössä, tuntuu Sigelei toimivan parhaiten just noilla Samsungeilla. Sonyilla alkaa akun varaustilan näyttö heitteleen miten sattuu siinä 35% kieppeillä, Samsungit menee kiltisti 10% asti ennenku alkaa tulemaan ongelmia.
Esimerkiksi tämä.
Mitä mieltä oot 26650 akulla toimivasta modista?
Sopis vaan hyvin paksuuden puolesta(n.29mm)Kangerin TurpoTankkiin(30mm)
No nemesis 30 vois olla siihen aika sopiva?
Ne on eri valmistajien tekeleitä. Mulla oli muistaakseni toi "A" versio ja toimii helvetin hienosti.
Suosittelen tilaamaan sen Nemesiksen täältä - saat ehkä säilyttää sormesi siinä samalla: https://eshop.atmomixani.gr/en/
Ei vissiin kuitenkaan niin hyvä oo ku on myytävänä..........
Tämä menee nyt jo ihan offtopicciin mutta kyllä se on erinomainen modi, tullut vaan niin paljon uusia että pakko jostain on luopua.