Alko himottamaan toinen..
Mikähän muuten on että nämä näytöt on aina sinisiä? Houkuttasi esim vihreä huomattavasti enemmän kun tekno sininen..
Alko himottamaan toinen..
Mikähän muuten on että nämä näytöt on aina sinisiä? Houkuttasi esim vihreä huomattavasti enemmän kun tekno sininen..
Siis miltä tuon 150 wattisen sisällä olevan avoimen kohdan kuuluisi näyttää? Joku musta letku coilin sisällä ja koko hässäkkä kiinni piirissä mustalla liimalla tms? Iski sellainen epämiellyttävä olo, että näyttäis jotenkin erilaiselta kuin ostohetkellä. Lähinnä tuo "liima" vaikuttaa vieraalta, mutten ymmärrä mistä se tohon muka olisi sulanut.
![]()
Itsellä sama boxi mut en sen kummemmin oo tarkistanu. Pitää zekata kohta kun vaihan akut...
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Ihan samanlainen ainakin mulla, jotain epoxia/kuumaliimaa/whatever. Kylläpä se tuoksahtais semmoselta palaneelta muovilta jos se olis sulanu siihen jostain.
Huomaahan sen juu, mutta ajattelin tuon mahdollisesti jotain omaa elämäänsä harrastaneen esim. öisin, koska harvemmin tulee näitä vaapottimia sammuteltua vaikkakin tämän kanssa olen yrittänyt opetella. Mielenrauha saatiin palautettua aika pienellä vaivalla. Kiitos itse kullekin.![]()
.....
En muista kenen tubevideossa tuota koloa käsiteltiin, olisko ollut VapinFagan, ja hän oli sitä mieltä että kyse on vain jäähtymisestä/ilmankierrosta.
Mistä löytyy Sigelei 150W halvimmalla?
eka veto maaliin niin ei oo nollista paineita
Fääästek. Itekku tilas niin 89erppaa. Toki dollarin kurssi nyt muuttunu.. Oliko 107,risat dollareina
150W tilattu![]()
eka veto maaliin niin ei oo nollista paineita
Takuutarkastuksesta palanut sigelei 100+ kolmanella painaluksella polti novumin vastukse poiki ,bigtripperilla saha ohmit pea joka painauksella eri taso vastavasti virta nouse ylos ja traihitteja tule lopulta pala lanka ,atot on puhtaita vanassa 100 sikeleissa ja sx300 modilla toimi hyvin.Olen 2voota väntanut koileja asja ei pitas olla atoista kiini sigelei 100+ liitin on putsatu electronics cleaneriga .Takuutarkasusesta sanoti vaan kupariliitin kerää likaa ja hapettuu ,samas ite ei saa liitinta purga ilman modia avamatta.Modia on käytettu vaan kuukauten himassa.
Tuo ohmien heittely johtuu suurimmalla todennäköisyydellä setupista eikä itse Sigeleistä, eli langat ei saa plussa tai miinus postiin kunnon kontaktia. Itselläkin oli tuota ongelmaa erityisesti Dark Horsen kanssa alkuun, ja tänään kun tein kiireessä siihen uudet coilit, niin ohmit oli taas ihan mitä sattuu. Lähemmin asiaa tarkasteltuani huomasin, että plussa postin läpi menevät coilin jalat olivat ristissä. Asettelin jalat reiän läpi uudelleen niin että menevät siististi rinnakkain ja sen jälkeen ohmit näyttää ihan oikein ilman mitään heittelyä. Saattaa olla että Sigelei on vaan herkempi näille huonoille kontakteille kuin muut modit.
On vaikea uskoa et johtuks setupeista koska sigelei 100 nokkassa toimi samat atot moitetomasti .
Jos väänsit aton kiinni molempiin modeihin täysin samaan momenttiin paikoilleen ja paine sinne 510 plussaan molemmissa modeissa sama.. niin sitten vika saattaa olla modissa.
Tosin näitä ei taida olla vielä yhtään kenelläkään hajonnut, joten uskoisin ongelmaksi atoasi ja kannattaa kokeilla toisella atolla.