Sivu 132 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3282122128129130131132133134135136142182 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,621 - 2,640 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

Höyrypää sauhuttaja's Avatar

Sijainti
    Varsinais-suomi
    Ei juma, nyt on pakko heittää tänne. Höyryttelin tossa kerma persikka nestettä, niin vaimo ( opettaja ) kysyy mitä sä oikein höyryät kun haisee ihan somali oppilaalle

Tuli Jamaican Me Crazya ja Bat Mousea tiivarina.. Millä suhteella lähen kokeileen pelkkään VG-pohjaan?

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    JMC:tä laittasin ehkä suosiolla 25% mutta Bat Mouselle uskaltaisin sanoa että 10% riittää VG-pohjaankin. Riippuen tietenkin tykkäätkö kuinka vahvasta mausta, mun mielestä Bat Mousessa oli aika saatanasti makua tuolla 10% suhteella.

Kokeilen niillä. Kiitoksia

Wizardin Popular Vape on ollut suosikki päivästä yksi alkaen. Saman puljun mentholeita aina välissä. Nuclear plusionit, kahvit jne jäi yhteen kokeiluun liian makeina ja vahvan makuisina litkuina kunnes kokeilin lantrata niitä 24stä kahteentoista 50/50vpg ja siitä niksalla nostamalla 15mg hujakoille. Makua juuri sopivasti ja bonuksena säästää selvää rahaa.

Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Bat Mouselle uskaltaisin sanoa että 10% riittää VG-pohjaankin.
    Kyl tuntuis riittävän. Paiskoin pikakypsytyksellä Nautilus Minin tankkiin, ja salmiakki puskee kyllä vahvana. Pitää loput 48ml kypsyttää ja tuulettaa välillä, jospa siitä irtois myös muut maut sen jälkeen..

Kestääkö Nautilus salmiakin? On aina tehnyt mieli maistaa mutta kun on varoteltu että pitää olla suurinpiirtein täysteräs tankki niin on jäänyt tilaamatta.

Höyrykone Teppa's Avatar

Sijainti
    Vuorentausta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Matula vv Näytä viesti
    Kestääkö Nautilus salmiakin? On aina tehnyt mieli maistaa mutta kun on varoteltu että pitää olla suurinpiirtein täysteräs tankki niin on jäänyt tilaamatta.
    Kyllähän lasi kestää salmiakkia.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

Lasiako tämä saatana onkin. Tämmöinen pellillä ympäröity rinkula. Eiku Salmaria tilaamaan.

Mistäs sitä hyvää salmiakkitiivaria saisi? Saa olla joku valmis sekoituskin jossa jotain muutakin, kunhan maistuisi hyvälle. Eli omia suosituksia vaan jakoon sen suhteen, kiitos.

Höyrykone WonderC's Avatar

Sijainti
    Kerava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kropo Näytä viesti
    Mistäs sitä hyvää salmiakkitiivaria saisi? Saa olla joku valmis sekoituskin jossa jotain muutakin, kunhan maistuisi hyvälle. Eli omia suosituksia vaan jakoon sen suhteen, kiitos.
    No Kuhanzzin Health Potion on aikas hyvä. Copsalla on myös ihan hyviä, jos vaan sopiva yhdistelmä löytyy ja toki myös pelkkänä salminakkinakin taitaa löytyä.
    Vapetalolta löytyvät he.
    -Gerstensaft über alles!

Höyrähtänyt

Sijainti
    Forssa
    Olen muutamanviikon nyt tehnyt itse omat e nesteeni 100% vg pohjaan ja maku on ollut loistava, mutta ymmärtääkseni pg parantaa nesteen makua, joten tilasin tänään 500ml pg:tä.
    Muuttuuko maku huomattavasti paremmaksi? Ja mikä on hyvä vg/pg suhde? Tarkoituksena on tehdä 50/50 suhteella seuraavat mehut, vai onko jokin muu suhde parempi? Toki tämäkin on varmasti maku kysymys, mutta näin yleisesti.

Höyrypää Poppamies's Avatar

Sijainti
    Keski-Suomi
    Lainaus Alkuperäinen postaaja joomoi Näytä viesti
    mikä on hyvä vg/pg suhde? Tarkoituksena on tehdä 50/50 suhteella seuraavat mehut, vai onko jokin muu suhde parempi? Toki tämäkin on varmasti maku kysymys, mutta näin yleisesti.
    Tuossahan itse vastasit siihen. Kokeilemalla selviää se itselle paras suhde.

Höyrykone Teppa's Avatar

Sijainti
    Vuorentausta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja joomoi Näytä viesti
    Olen muutamanviikon nyt tehnyt itse omat e nesteeni 100% vg pohjaan ja maku on ollut loistava, mutta ymmärtääkseni pg parantaa nesteen makua, joten tilasin tänään 500ml pg:tä.
    Muuttuuko maku huomattavasti paremmaksi? Ja mikä on hyvä vg/pg suhde? Tarkoituksena on tehdä 50/50 suhteella seuraavat mehut, vai onko jokin muu suhde parempi? Toki tämäkin on varmasti maku kysymys, mutta näin yleisesti.
    Ei se PG mun mielestä makua paranna. Samalla tiivarimäärällä PG voittoisessa nesteessä on enemmän makua, muttei se mun mielestä parempaa ole. Max VG for the win!
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Pyh.
    50/50 on se paras jos ei hae hirveitä dripperihöyryjä tahi ole yliherkkä PG:lle.
    KGO & Twist

Höyrypää Höyrypää69's Avatar

Sijainti
    Kotka
    Mä teen nykyään kaikki gennyliemet 50/50 ja kaikki dripperimehut 70VG. En tee maailmassa juurikaan mitään kokeilematta & vertailematta, eli noihin päädyin, koska wickaaminen, maku ja pilvet ovat moitteettomassa suhteessa. Drippaillessa yli seiskyt vg tuntui jo oikeasti vievän makua kokonaisvaikutelman ollessa muutenkin, ööööö, jotenkin vetinen.
    Saattaa nuo joskus muuttuakin, mutta parilla suosikkiliemellä tekemilläni vertailuilla, olen päätynyt noihin...

Onko niin tosiaan etti ole väliä maullisesti esim 50vg/50pg tai 70vg/30pg nesteillä? Capellan hedelmät maistuu aika heikosti 20% ja suhtella 70vg/30pg

Höyrypää Höyrypää69's Avatar

Sijainti
    Kotka
    Onko niin tosiaan etti ole väliä maullisesti esim 50vg/50pg tai 70vg/30pg nesteillä? Capellan hedelmät maistuu aika heikosti 20% ja suhtella 70vg/30pg
    Mun mielestä sillä on väliä, mutta voihan se olla enemmänkin kiinni sun laitteista, tai setupista.... Teen aina uusista liemistä ensin 10 millin satseja ja testaan. Menee vähemmän viemäriinkin, kun suurinosa ei kuitenkaan maistu... Jos on hyvää, mutta ohutta, ni tiukkaan prosenttia.

Ite olen ymmärtänyt ettei vg luovuta niin paljoa makua kuin pg ja onhan esim terokumin nesteissä oma suositus rosentti vg nesteille.

Joo PG nesteet tuntuvat olevan enemmän makua luovuttavia kun verrokkina VG..

Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •