Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Outoa nähdä tuollainen turbohässäke kun omaani joskus aloittelinkin. Joku maininta tältäkin forumilta löytyy. Projekti tosin jäi ajanpuutteen vuoksi keskeneräiseksi, mutta siinä oli aton kammion kylkeen kiristetty pieni sähkömoottori blower-tyyppisellä puhaltimella. Idea oli siis imeä rööristä pihalle. Tuossa on menty jo heti pidemmälle laittamalla flekti sisälle.
Voi vaan kuvitella nesteenkulutusta tuolla setillä![]()
Onpas lapsellisen näkönen vehje toi turbo rda. Ite en montaa kertaa jaksais tota vihelleystä ees kuunnella.
Turbosta puuttuu dump valve, ei jatkoon.![]()
-Gerstensaft über alles!
Toihan on metsällä ihan vitun päräyttävä. Sorsapilli ja savuverho samassa!!
Boxit on in tosiaan. Ennustan, että putket tulee takaisin ja boxit menee taka-alalle, kunhan saadaan pienempiä piirejä mahtumaan putkiin.
Sitten ei ole mitään_oikeaa_syytä ostaa boxia jos omat tarpeelliset watit on sitä mitä 18650 pystyy antamaan. Boxit on typerän kokosia, muotoisia ja liian isoja. Älkää käsittäkö väärin, itsekin pidän boxeista enemmän eikä putket kiinnosta yhtään, mutta näin eritavalla ajateltuna.
Yksinkertaisesti, ei. Taino onhan noita egoja, windereitä ja nyt viimeisimpänä tää Aspiren CF, mutta vähän vaan semmonen, että kun kerran sen akun ja muun tilpehöörän sisään laittamiseksi se putki pitää olla avattavissa, niin miksi sitä samaa kautta ei voisi vaihtaa sitä akkua? Vieläkun kunnollisia lipoja ei saa pyöreänä, että olisi edes järkevää kolvata sitä akkua sinne kiinni.
Ei niitä robomulkkuja kukaan enää kehtaa julkisella paikalla kantaa. Käteen sopiva boksi on ja pysyy, väitän.
Kieltämättä boxi on ergonomisempi juttu pitää kädessä ja tykkäänkin niistä, ainakin iStickeistä, mutta joihinkin nyt vaan sopii putki. Tietty putkiin piilotettavien piirien kohdalta toivoisi semmosta kehitystä, ettei sille tarvii varata sitä 5+ senttiä putken pituudesta. Ite kun haluan myös, että laite mahtuu taskuun. Joo, onhan niitä kaulanauhajuttuja, mut semmosen lisäks kun laittaa karjala-lippiksen vielä päähän, niin on aika valmis white trailer trash -tittelille.
Ja niin, onhan noita reguloituja putkimodeja vaihdettavalla akulla, mut niistä on se latausportti unohdettu. Mä en ala lataan akkuja niinku jotain nikko radio-ohjattavien ykköstä, mun mielestä paljon simppelimpi homma antaa latautua pöydällä. Passthrough hoitaa homman jos tulee höyryhätä.
Eiköhän ne piirit saatais aika pieneen kasaan puristettua mutta näyttökoko pienenis samalla eli käytännössä siitä menee ajatus silloin kun et nää mitä säädät. Dna näyttökin on itselle juuri ja juuri luettavissa (ilman laseja, pois lukien dna40 v2).
Boksiin saa mahtuun ihan vitusti enemmän akkua kuin putkeen (järkevän kokoiseen). Mörkö tube kestää 3-4 päivää, Jesin boksimodi 2 viikkoa lataamatta... Tosin paikkansa meikäläisen kädessä on molemmilla![]()
Tahtoo tahtoo tahtoo!
XvoStick (sales start in March) - Mini ECIG