Eli minimiittiä painobaariin 21.2.
Eli minimiittiä painobaariin 21.2.
Game on!
Graphic designer
www.ahjopalo.com
Pitäisiköhän? Mä saan ainakin hieman halvempaa olutta tuolta omalla opiskelijakortilla.
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Katellaan
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Mayby...ja tuolta saa Wikholmin Paninia myös
Ehkä sitä kerkeäisi poikkeamaan jos lähtee aikaisemmin hiihtoloman vietosta
arkivape hand crafted tiivisteet
arkivape facebook
> http://arkiva.pe/ <
Laitteet:
GP Paps LUX V3 18650 + 18500
CoG STYX SX350
Kbox Mini
GP Heron
SvoëMesto Kayfun 3.1
Congrevape Doge V1&2
STEAMer RTA
MISTer 510
Subtank Mini
Joo, mullakin nyt vähän riippuu kellonajasta kun samalla päivällä sattui frendin synttärit...
Graphic designer
www.ahjopalo.com
Niin, oliko kellonajasta jotain sovittu ja onko omistajalta kysytty lupaa? Tätä ketjua katsoessa potentiaalisesti 9 tulossa (minä mukaanlukien) ja pdz4 mainitsi tossa toisessa ketjussa:
"Viimeks noin viikko sitten kun kävin Painossa ja kysyin voiko höyrytellä niin vastaus oli kyllä jos teitä ei ole enempää kuin 3henkilöä."
Jos ei painossa onnistu niin mennään taas PRKL Clubille? Ajattelin että 15:00 Vois alottaa. Tosiaan jos joku muu haluaa selvittää toista paikkaa niin sekin käy mulle.
Mexissä olisi ainakin yläkerrassa tilaa minimiitille ja sieltä saa niitä miehenkokosia tuoppejakin. Varotusaika ei vaan ole nyt kovinkaan suotuisa omistajan näkökulmasta katsottuna.
Kukahan ottais selvittääkseen tuon Painon "säännöt"? PRKL tai Mexi sopii vaihtoehtoisesti myös vallan mainiosti jos omistajat eivät säikähdä lyhyttä varoitusaikaa
Mä selvitän niitä pelisääntöjä painon kanssa tässä koko aika kun saadaan noi pikku asiatk osovittua painon managementin kanssa. ja mä inffoilen kunhan niitä tulee.
Ne on kyllä tietoisia siitä että te ootte sinne menossa mutta haluatteko että selvitän ja kyselen tätä etukäteen?
Se olisi kovin ystävällistä conii! Näin ei tarvitsisi alkaa lennossa soveltamaan jos ei saadakkaan olla siellä.
Baarissa samalle illalle bändi buukattuna mutta sain vastauksen että tervemenoa toki kuunnelleen henkilökuntaa mutta lupa 5-10 ihmiseen tällä puheilla on
Mexin harkitseminen lienee siis paikallaan.
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor