-
Eipä sytyttänyt edes kirppis.
Kuumeenkin jo mittasin.
-
Eipä ollut edes vaihtopuolella, mitään mielenkiintoista.
-
Ei näköjään osteta mitään. ku ei ole mitään mielenkiintoista ja kaikkea löytyy.
Bavarian Cream ja Pirtelökin oli loppu molemmat.
-
Jaahas. sit kattelemaan Sorvia ja Jyrsintä. Liesituuletin pitää vissiin hommata.
Boksia vois ruveta ite veistelemään.
Sellainen paskahuusin kokoinen, kunnon puusta.
-
Hups..Jätin tarjouksen Atosta.
-
No perk. Kirppis pelasti ja pari löytyi.
-
Huolestuttavan kauan meni löytää 2 Atoa..21 tuntia
Ei perk. Maksaminen luonas vanhaan malliin 3 min ja hoidettu.
-
Tulihan taas kerran nukuttua hiukan. Parempi vähän kuin ei lainkaan. Ihania nämä aamut, kun mikään ei pysy käsissä ja tuntuu et, joku paikka ratkeaa ennen särkyjen loppumista
Aamukaffetta hyvän Höyryn parissa, ni alkaa hyvä päivä.
-
-
Eipä ollut ihme jos pikkuisen särkee ja kivistää. Saatanallisen painostuksen ja vittuilun jälkeen sain tahtoni läpi ja otettiin edellisellä sairaalakeikalla Mykoplasmatestit. Tämän päivän keikalla selvisi, et sehän ollut mulla reilun puoli vuotta ja on myös keskushermostossa ja Keuhkoissa. 2010 Jo kertaalleen koin tämän ja Lääkärit olivat sitä mieltä että, ei uusiudu varmasti. Oireet kuitenkin olivat samat. Jästipäänä ajoin asiani väkisin läpi ja yllätys, oikeassa olin.
Ainoana erona oli edelliseen kertaan, Että kuiva yskä todella vähäistä. Jatkuva Lihassärky, Repivä päänsärky ja käsittämättömiä suonenvetoja jaloissa. Pahoinvointia ja huimausta. Itseltä useilla ylös ja alas menevä kuumeilu puuttui. Aika usein tämä sairaus ilmenee vasta kun lähes kaikki muu on jo tutkittu.
Kyseisen Tesin hinta yksityisellä on on noin nelinkertainen normaaliin Verikokeeseen nähden. Siksi myös Terveyskeskukset pihtaavat tätä ja painostamalla sen saa tehtyä. Jos pitkäaikainen voimattomuus ja ihmeelliset kivut vaivaa kannattaa testi pyytää. Ja vinkiksi niille ketkä sen haluavat otattaa. Sanoo että 3 lähipiiristä on ollut niin sen saa. Jos kieltäytyvät pyytää sen kirjallisena.
Ekat rohdot otettu ja parantuminen aloitettu.
-
Ainakin rohto toimii. Ukosta virta pois ja petiin. Parempi huilata 1 päivä, ku vetää yliväsyneenä sormet poikki Sirkelillä.
Aika lailla voittofiilarit, vaikka oksettaa mut pää ei särje.
nyt petiin.
-
-
Höyrykone
Tämä on se kuuluisa laitos ?
-
Kovan työn takana. Noita ei saanut edes Lätä ryhmä
-
Postipäivä
Subutankki ja Delta 2 pukkas lootaan. Delta 2 ja Subu 002.jpg
-
Höyrypää
Tänään saapui SXmini. 
sxmini-8.jpg
-
Niin se Emokin sanoi, et pieni kaunista.
-
Oho ukko tulee kuntoon ku täys työpäivä ja olo komia
-
Höyrykone
V**tu taas... Tekis mieli käydä heittään laatat
Oonkohan mä raskaana? Jamooo, kohta joudut maksamaan ruokkoja!
Tunti vielä pitäs pysyä tolpillaan...
höyryä 17.1.2012 alkaen.

-
Ebolaa se vaan on.
Mä maratooni kunnossa kohta.
Keskustelu
Blogit ja päiväkirjat
Kirjoitusoikeudet
- Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
- Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
- Sinä et voi muokata liitteitäsi
- Sinä et voi muokata viestejäsi