Tyhmä kysymys mutta käykö nää eGo-t akkujen kanssa ? :-[
Tyhmä kysymys mutta käykö nää eGo-t akkujen kanssa ? :-[
Minusta "normi" boge on pitkään ollut 2.9 ohmia ja noissa toleranssi on aika pieni. "LR" taasen on ollut 2.2, mutta nykyisin useimmiten 2.1 ohmia. 1.6 lukemat ovat dual coil, jotka toki ovat matalaresistanssisia nekin. Kevyemmät akut vain eivät jaksa puskea noille tehoja. eGolle suositeltu "LR" on sen 2.1 ohmia.
Totta.. piti ihan mittailla tossa omat boget mitä käytössä nyt. Omissa toi vaihtelu aika kova.. 2 kpl 1,7, 1,8, 1,9, 2 kpl 2 ja 3 kpl 2,1ohm... nämä siis lr bogeja. Aika isoja on heittelyt...
Tarkoitatko että tuo "2 kpl 1,7, 1,8, 1,9" on kummallekin cartolle tuollainen muuttuva lukema, ja ilmeisesti yleismittarilla mitattu? Tuo viittaisi siihen, että cartot ovat jo kohtalaisesti käytettyjä, ja näin ollen vastuslanka jo aika töhnäinen, se kun muuttaa resistanssia tuon tapaisesti.
Tänään saapui hc:ltä kiinalaisen uudenvuoden alesta tilatut boget ja ainakin ensimmäinen testattu rosteri boge oli sellainen, kuin pitää eli imi nesteet hyvin ja toimii hyvin viidellä voltillakin. Eli se paska erä taitaa olla jo myyty pois alta ja taas saa hyvää tavaraa![]()
Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien
iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
...olen aina IFK !
Onkos nuo Boge 510D XXL kartot vain XL Bogeja joissa on enemmän vanua (eli oikea määrä vanua)? http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7951
Täyttelin tuossa LR kartoa salmiakilla ja ihmettelin kun akkupäästä tuleva neste oli ruskehtavaa. (Salmiakki on kirkas neste)
Onko karto kärähtänyt vai mistä johtuu? Ei ainakaan maistu palaneelta.
Kiinalaisten testaus nesteet taitavat ulostautua![]()
Uusi vai käytetty karto? Imeisesti käytetty. Mulla ainakin ry4:llä täytetystä kartosta rupee noin viiden täytön jälkeen valumaan vähän tummempaa tavaraa ulos. Eikä kyllä maistu mitenkään pahalle, vielä. Muistaakseni edellinen karto meni kyllä vaihtoon vähän sen jälkeen ku tota tummempaa nestettä rupes tuleen. Eli ei muutaku höyryä O0
Niin ja tämä vastaus ei näköjään sisältänyt vastausta kysymykseen..![]()
Tai sitten ylitäytön johdosta päässyt nestettä ilmaputkeen, josta se liuottaa karstaa mukaansa ja valuu ulos ilmareistä inhottavana ruskeana nesteenä.
Itse epäilen, että tankeissa nesteen tummuminen johtuu juuri samasta seikasta, eli reiän läpi tankkiin erittyy nesteen liuottamaa karstaa.
KGO & Twist
Kiinalaisen uudenvuoden aikana tilatut Boget imee taas niinku pitääkin.
Jännä juttu, kun aikaisemmassa satsissa osa oli tiukempivanuisia, niin niissä luki laatikon päällä olevassa tarra "510D regular stainless", kun taas tässä viimeisimmässä hyvin imevässä erässä lukee vaan "510D Stainless".
Kyseessä siis aivan samoja 3,0 ohmin vastuksella olevia teräksen värisiä Bogeja, tilattu vaan eri ajankohtana HC:stä.
Muilla vastaavia kokemuksia?
Mikähän mun bogeja riivaa? Ei saa höyryteltyä kun muutaman tankillisen minkä jälkeen imuvastus kasvaa ja höyryt alkaa maistumaan kummalliselta.Keskiputkesta ei meinaa läpi näkyä ja ei auta vaikka kuinka sitä ronkkii. Pitäisi näillä kai vähän enemmän kun vajaa 10ml saada höyryteltyä? Tilattu viimevuoden lopussa HC:lta, jos siitä tiedosta jotain apua on. Niin ja nesteinä on Halon Tribeca, Prime 15 ja Midnight Apple
Mulla teki kans pari pakettia vuoden vaihteessa hankituista bogeista tuota samaa. Meni äkkiä tukkoon ja imuvastus oli suuri. Samoin keskiputkesta ei meinannut valo millään paistaa, avarsin hammastikulla ja hetken toimi paremmin. Luulen, että oli noita "susierän" kartoja. Viimeks tilatussa paketissa (ja yhdessä vanhemmassa paketissa jonka löysin, en muista milloin tilattu) ei ole mitään ongelmaa ollut. Kohta pitäs tulla taas uusia, toivottavasti pelittää yhtä hyvin kun noi viimeks tulleet.