Minä käytän yhtä reikää ja se tuntuu samalta kuin Aerotank 2:sen neljänneksi pienin asetus.
http://i.imgur.com/lqtdiI5.png
Subtankkiin tulissa tiivisteille värejä, pääsee koristelemaan
Minkälaisilla setupeilla jengi tätä ajelee? Millä tehoilla?
Toistaseksi mennään 0.8ohmilla 3mm halkasia ja vaihtelevasti 20 - 22w
Onko joku saanu rokkaamaan 30w?
Tänään saapui subtank mini ja onhan tämä aivan loistava clearoksi. Höyryä tulee paljon enemmän kuin kayfunista ja makukin on hyvä. Ei tarvii tämän hankinnan jälkeen enää drippailla kodin ulkopuolella. Tykkään
Kyllä se taitaa olla ominaisuus että imuvastus ei paljoa vastusta vs alkuajan sähköpöllit. Itse olen pitänyt röörit auki ja totutellut moiseen tällä laitteella. Näillä enemmän hengitellään höyryä kuin imetään. Dripperien jälkeen helppo clearo mutta vanhempien tankkien jälkeen vähän totuttelua. Toisaalta miksi sitä suussa pitäisi höyryä hautoa ennen henkosia. GS air on ok välimalli imuvastuksen ja avaran imun välistä. Toisaalta onko tässäkin säätö vähän turha, suht turhaa kuitenkin tämän kanssa koettaa tiukempaa imuvastusta. Säätö lähinnä hiukan voi rajoittaa avarasta suht avaraan. Ja jotenkin naksahtaa hyvin auki asentoon että sillä mennään.
E: Keppi jaa säätöhän pyöri ympäri asti. Olin säädellyt vain auki asennosta reikiä sivuun. Juu kiinni asennossa kohtalaisen tiukka mikä vastaa kyllä joidenkin ei säädettävien tankkien imuvastusta. Alkoi vain käymään huulille kuumaksi tiukemmalla imulla. Empä usko että tuolla on tarkoituskaan täysin sulkea ilmankulkua.
Viimeksi muokannut tero; 30.01.15 kello 01:52. Syy: E
Spoileri!
Nyt on subtank miniä käytetty muutama päivä ja ei tämä nyt ihan niin hyvä ole kuin oletin.
Plussat:
+ Iso nestetilavuus
+ Nesteen seuranta
+ Täyttö
Miinukset:
- Ei kestä ajaa isoilla tehoilla (2 atopäätä testattu ja yli 25w tehoja ei kestä)
- Atopäiden kesto on jotain ihan olematonta (eka kesti vajaa 2 päivää ja n. 10ml nestettä jonka jälkeen alkoi maistua aivan kauhealle)
- Nesteen maku varsin olematon verrattuna Delta 2:seen (johtuen ettei voi nostaa tehoja)
- Tankkia ei voi höyrytellä tyhjäksi asti
Eka atopää toimi 30w:lla ekan tankin jonka jälkeen alkoi wikkaaminen kärsiä niin paljon että oli pakko tiputtaa tehoja.
Tässä nyt kun vielä höyrytellyt tätä ja Delta 2:sta rinnakkain niin vaikka Deltassa on omat ongelmansa niin pelkästään maun ja kurkkutuntuman takia sitä mieluummin käyttää kuin Subtankkia.
Kauankoha mulla on ollu subtankki, kerran vasta vaihtanu atopään Eilen tuli subtankin tilalle Mini, tää mini on sama laite ku perus subiki mut pienempänä ja ilmavampana.
Tota minin rba päätä pitäis päästä koittelemaan nikkelillä, saa nähä miten onnistuu ku on niin vähän tilaa tuolla.
Tullu ajeltua näitä OCC päitä 20-23w, enempää en ite ainakaan tarvii.
Kyllä ite oon rba päällä vedelly 32W asti. 40W voi ottaa yhen hatsin, liian kuumaa höyryä ja oikeen kirpasee 18mg.
Subtankkia itte tullu imettyä nyt pari viikkoa (miniä) ja jäi kyllä misteri ja atlantis hyllyyn.
Atlantiksestä mentiin heittämällä ohi, maku ihan vitusti parempi, ja jäi se "kuivuus" pois. Eka ato kesti mullakin sen pari tankkia, mutta toi melonhead karstottaa niin perkeleesti että RTA:tkin sai kuivapolttaa ja re-wicata 1-2x päivässä.
Kun eka ato alko maistua palaneelle, purin ja duunasin sinne nikkelit. Tolla samalla nikkeliatolla tuli sitte mentyä eiliseen asti, jolloin päätin testaa tota rba päätä. (nikkelillä). Hyvin pöhisee, tää jatkoon.