Sivu 18 / 57 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 814151617181920212228 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 1131

Aihe: Eleaf Lemo / Lemo Drop / Lemo 2

Höyrykonkari

Sijainti
    kajaani/kainuu
    3mm coileja ite tehny,pumpulia niin paljon ku ilman järetöntä repimistä saa laitettua,laittaa piipun alaosan paikoilleen ja leikkaa muutama milli yläpuolelta pois ja survoo miten tykkää sinne alas,aina toimii eikä kurlaa tai vuoda vaikka missä asennossa olisi,ei edes pakkasesta sisälle tultaessa tai toisinpäin.

Höyrypää Sexplosion's Avatar

Sijainti
    RantaBoulevard
    Sen verran vielä etten itse oo kotvilleen käyttäny muuta kun mujilappuja niin voi vaikuttaa myös.

Höyrypää Sexplosion's Avatar

Sijainti
    RantaBoulevard
    tän verran märkää muttei haittaa

Höyryttelijä

Sijainti
    Keminmaa
    Kyllä on käyttäjässä vika jossei Lemo toimi. Itsellä lemo drop. 3mm 3x twisted coil ja pumpulia reilusti, niin ettei tarvi väkisin vetää läpi. Ei dryhittaa tai kuse alleen koskaan. Tokihan saa kusemaan alleen jos laittaa liikaa tehoa et palaa huulet tippiin. Muovitulppa vähän hikoilee muttei niin että ulkopuolelle tulis tai sotkis.

Höyrykone

kyljellään jos säilyttää niin itellä kusee, muuten ei ikuna
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere
    Omalla lemolla joku aikakausi meneillään. Joko kusee kyljeltään ollessaan ilmareijistä tai sitten lykkää pumpulin makua. Tähän saakka hyvin toimi, mutta nestettä kun vaihdoin niin alko oikkuilemaan. Nyt ollut vuorokauden osissa, josko se siitä vielä.

Juurikin tuota tarkoitan, mitä Sexplosionin kuvassa näkyy, eli toi koko plussa pinta liemessä ja muutenkin alaosa kosteena liiaksi. Siis tismalleen sama homma täällä kuin kuvassa.
    Kaiketi se sieltä ilmakanavasta kuseksii, noita syitä tuossa on jo lueteltu, en kyl usko että olisi coili liian lähellä, varmaan liian vähän punpulia oon laittanu. Se mulla ollu ajatuksena, kun aiemminkin on kirjotettu että pitäs ne hännät olla just ja just dekin pinnalla, niin näin olen tehny.
    Noh, lisää harjotusta, kunhan tolta KF4 :n kloonin paskan taistelulta kerkiää... alkaa se jo näköjään pelittää.
    Tuskin olen luopumassa tästä, mutta jos mieli muuttuu, niin Sexplosionille tulee yv:tä .

Höyrykonkari

Sijainti
    Kuopio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Satyricon Näytä viesti
    Juurikin tuota tarkoitan, mitä Sexplosionin kuvassa näkyy, eli toi koko plussa pinta liemessä ja muutenkin alaosa kosteena liiaksi. Siis tismalleen sama homma täällä kuin kuvassa.
    Kaiketi se sieltä ilmakanavasta kuseksii, noita syitä tuossa on jo lueteltu, en kyl usko että olisi coili liian lähellä, varmaan liian vähän punpulia oon laittanu. Se mulla ollu ajatuksena, kun aiemminkin on kirjotettu että pitäs ne hännät olla just ja just dekin pinnalla, niin näin olen tehny.
    Noh, lisää harjotusta, kunhan tolta KF4 :n kloonin paskan taistelulta kerkiää... alkaa se jo näköjään pelittää.
    Tuskin olen luopumassa tästä, mutta jos mieli muuttuu, niin Sexplosionille tulee yv:tä .
    Ei mulla oo lähellekkään noin paljoa nestettä alakupissa kuten kuvassa. Vetelin kaks tankkia aiemmin yhtä nestettä ja sen jälkeenkään alakupissa ei ollut yhtään tippaa nestettä.
    Pelkkää kondensiohöyrystä tullutta kosteutta. Uudet pumpulit sisään ja pelaa taas.
    Itse asentelen pumpulit coilin läpi-> nostan pumpulit pystyyn -> piipun putki ympärille -> sitten tökin pumpulit dekille -> kostutan ja loput osat kiinni.

Siitä pieni miinus, että joutuu vetelemään täydellä tankilla ekan millin ehkä pienemmillä tehoilla, ei meinaa wickata. Kuhan tankki vähän vajuu niin tehoja uskaltaa taas nostaa.

Höyrypää solkku's Avatar

Sijainti
    Hell-sinki
    Komppaan harri1a, ei minkäänlaista ongelmia vuodon kanssa Lemossa täälläkään. Täytön aika kun tulee, niin korkeintaan juurikin kondenssihöyryä vain.

Pumpulit laitan samalla tavalla myös. Piipun alasosa kun on kiinni, niin tykkään trimmata pumpulin sillain, että se on ~2mm sen rinkulan yläpuolella, jonka jälkeen vasta tökin pumpulit alas dekille niin tuuheasti kuin mahdollista (peittäen nestakanavat).

Omalla kohdalla ei ole tullut tuota, että milli pitää vetää maltillisilla tehoilla. Mutta voinee johtua siitä, etten muutenkaan vedä kovin korkeilla tehoilla.

Höyryttelijä

Sijainti
    Turku
    Oonkohan vaan huono vai miks ohmit hyppii nii maa perkuleeks Lemo dropissa...aivan samalla tavalla teen coilin omasta mielestä ku muihinki vermeisiin oon tehny ja hirvee haarukka misä ohmit pyörii(1,1-2 ohmia)???olenko vain huono?😄

Höyrypää solkku's Avatar

Sijainti
    Hell-sinki
    jimi, ohmit pomppii mullaki jossei saa kunnolla kontaktia 510-liittimestä. Tosin sillo ku sitä tapahtuu ni saattaa joskus kävästä 7:n kohallaki.

Jos sulla on modissa jousitettu se 510-liittimen kontaktiosa, ni tuskin on siitä kii. Mutta Lemon pohjaruuvia ulospäin säätämällä selviää sekin, että onko kontaktivika vai ei.

Höyryttelijä

Sijainti
    Turku
    Oolrait...kiitokset solkku...pitääpä ruveta testailemaan...oon miettiny sitä just et missä se kontaktihäiriö vois olla...ehkäpä ongelma vielä selviää!😃

Höyryttelijä

Mulla ainakin Lemon nasta niin löysä, että tuntuu pyörivän itsestään sisään päin, kun pyörittelee modiin kiinni. Jonkin verran tuon ja muuttuvien ohmiarvojen kanssa taistellut varsinkin iStick 20:n kohdalla...

Istickkiin Lemon keskipinniä joutuu ruuvaamaan niin paljon ulos että vastakappale 510 basen sisäpuolella alkaa muljuamaan, pinnistä tulee tavallaan kelluva. Nyt jos vedän ensin tankin baseen kiinni ja sitten Istickkiin niin ohmit on ihan mitä sattuu mutta jos ruuvaa ensin basen Stickkiin ja viimeksi tankin niin ohmit on jees mutta tankki ei kierry ihan pohjaan ( ei vaikuta mopedin ohjattavuuteen tosin ). Hitokseen vaikea selittää mutta ainakin itsellä seilaavat ohmit johtuvat pohjan ja tankin huonosta kontaktista.

Perhana että meinas purkka pysähtyä muutamaan otteeseen kun tein ensimmäistä setuppia Istickillä Lemoon ja aina oli ohmit päälle 2 vaikka kuinka laskin coilin kieppejä

Tänään saapui lemo, onhan kapistus. Ilmaa tulee hemmetin hyvin ja enemmänkin sekä makuakin tuntunee irtoavan vielä. Paljon tämä kestää watteja?

edit. Hieman kesti että ilmavastuksen sai säädettyä sopivaksi ja ai ai kun on hyvä nyt. Itsellä oli valmiiksi kumirinkula täyttöaukossa ja ekana ajelen tällä valmiilla 1.2ohmin coililla. Puhdas ato oli mutta pesasin silti hieman. Nesteet tulee läpi ilman mitään ongelmia, herää vain kaksi kysymystä. Miten tämä täytetään ylhäältä kun on vain pipettipulloja ja toinen, miksen ostanut jo aikaisemmin.
    Viimeksi muokannut kropo; 28.01.15 kello 20:55.

Pipeteillä täyttyy ihan hyvin ja nopeasti alhaaltakin, ei tarvitse tankkiin päästä sisälle asti riittää kun reiän kohdalle ruiskuttelee

Hmm.. Painoin eilen sen pipetin kiinni siihen niin vähän tulvi, pitää harjoitella.

Höyrykone Temonen's Avatar

Sijainti
    Lohja
    Pipetillä saa varmasti aika rauhakseen tiputella, että ehtii reikä imasta edellisen pisaran. Suosittelen ostamaan vaikka apteekista ruiskun ja neulan

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Tämänhän täyttää vaikka tylppänokkaisella pullolla. Nokka kiinni pohjaan ja nesteet sisälle, ole neulakärkiä vielä tarvinnut.
    KGO & Twist

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •