Mulla kesti eka 1ohm atopää tasan neljä päivää ennenkuin alkoi ampua nestepisaroita kitalakeen.. Samoin kesti kaverilla.
Mulla kesti eka 1ohm atopää tasan neljä päivää ennenkuin alkoi ampua nestepisaroita kitalakeen.. Samoin kesti kaverilla.
JeP. Ei ne 5kpl paketeissa alekoodilla ole etes kalliita mulla voi olla että iStickin pulssit on heikentäny kestoa. Kohta haen ONE-XL:n postista, vähän realistisemman keston saa tietää omalla akullaan..
No tämä oli tuolla omalla akulla, että ei se kyllä paljoa vaikuta, jos ollenkaan.
Nyt kun pistin ohmisen tulille tiukemman rosteritipin kanssa, niin kyllä mä tästä pidän enempi, toi 0.5 antoi selkeästi vaisumman maun toki arvattavasti, mutta en ihan näin isoa eroa arvannut.
Tuossa akussa vain ei oikein riitä potku, jotta irtoaisi kunnolla makuakin isolla ilmaröörillä.
KGO & Twist
Tämä XL Clearo pitäs huomenna tippua postiluukkuun, luulis olevan just passeli töihin yms tienpäälle.
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Pienempi malli on kyllä näppärä, ja performoi odotettua paremmin. Tämä jää kyllä käyttöön pidemmäksikin aikaa. Nestettä saa lisäillä vähintään riittävän usein mutta se ei vie kuin sen 15 sek aikaa niin eipä tuokaan haitaksi ole
Ettei ihan pelkkää nousuhumalaa ja siemensyöksyä oo tän kanssa, niin päivän vanha atopää alko kurlata, tankin kun sai imailtua puoleen.. Just tätähän mä tän ostolla ajoin takaa
Älä nyt, just kun kävin kuumana tälle. Toivottavasti ei muilla ole tämmöisiä kokemuksia kauheesti..? Tää olis ihan nappiinsa sitä, mitä oon tässä kaipaillutkin ja suolana tässä on päällä vielä toi akun CE-merkintä, joka on ikäänkuin piilotettu. Kerrankin joku ajattelee ihan oikeesti.
Toi jallu oli tehty n. 70VG. En tiedä miten oli mahdollista, että kesken tankin oli päässyt siihen atopäältä lähtevään putkeen nestettä, mutta se oli ihan märkä. Kuivasin ja taas skulaa. Pitääpä seurailla, ettei oo taas atopään tiiviste irtoamassa.. Yks jo pongahti pakkasessa irti, nyt ei ole ulkoilmaa enää edes nähnyt.
Kovin paljon jos alkaa tuohduttaa tää kapine, niin palaan taas kokopäiväiseksi drippailijaksi
Niin pitikös tässä akussa tuo varaustaso jotenkin ilmetä?
Itse ajoin akun loppuun enkä kyllä mitään ylimääräisiä ledejä huomannut välkkyvän vaikka vissiin pitäisi.
KGO & Twist
Valojen pitäis vilkkua tiheempään kun varaus vähenee, en tosin ole itsekkään huomannut moista?
1 ohminen tuntuu toimivan mahtavasti istickin kanssa. Ajelin Nautilus Miniä 12 watilla, ja tuntuu että tätä saa ajaa 8 watilla ja saa paremmat höyryt! Atopään kestosta ei vielä ole kuvaa kun tänään töistätullessa tämän postilaatikosta poimin ja n. 4 ml nestettä olen imaillut läpi, mutta aika näyttää. Maku hyvä, toiminta ja työnlaatu samoin jotta odotukset korkealla.
Tällä XL malli ja viikon soinut nyt sama 1ohm atopää. Välillä alkaa kurlaamaan tai räiskiä suuhun niin tippi pois ja kuivaa putken. Aika paljon tuntuu kondensiota työntävän ja se siellä rätkii. Ihan tyydyttävä tulos minulla ainakin.
No ainakin omat atopäät toimivat nikottelematta Lubrisolven VG:stä tehdyllä 10/90-nesteellä (PG/VG), joten eivätköhän ne toimi piippusooseillakin, jotka vaikkakin VG:nä markkinoidaan, tehtiin alunperin KARTOILLE.
Tämä toki sillä varauksella, että reseptiä EI ole rukattu.
KGO & Twist
Perkele, 0.5 atopää kesti sitten päivän!
Aikaisempaan 1 ohmin atopäähän sellainen tarkennus, että se olikin 0.5, hups. (Syytän silmälaseja tosin tästä, aika on pienellä präntätty tuo lukema.)
Ei tosin muuta tuota varauksellista suositusta, mutta jos säästöä haetaan, niin ennemin joku rba-päillä toimiva.
KGO & Twist
Nyttehän tää tuli. Ensimietteitä....
+ Pieni ja stealtti
+ Hyvän olonen rakenne, kierteet yms.
+ Fiksu AFC
+ Halpa laitos
+ Hyvin irtoaa makua ja höyryä - verraten Kanger Emow Aero
+ Onnistuu Mouth to lung / Ujo lungpull
- Melko powerhungry tämäkin ns. alottelija atoksi, kurlailee jos perus 10w - 15w koittaa ajella
- Tankin tarkistusikkunat ovat varmaan lähinnä koriste..? Eihän noista näe edes valoa vasten kunnolla että onko siellä jotain
Atopäiden kestävyys seuraavaksi sitten kovaan testiin, itsellä pelkkiä 1ohmisia.
iStikille tuntuu olevan paljon hyvää seuraa.
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Aika PIRUN vakuuttavaa näin pieneltä, eli XL, akulta 0.4 kuormaan.
KGO & Twist