Pitänee ladata akut erikseen, ettei käy ohrasesti. On niin mukava modi tienpäällä käyttää, että harmittaisi paluu entiseen.
Pitänee ladata akut erikseen, ettei käy ohrasesti. On niin mukava modi tienpäällä käyttää, että harmittaisi paluu entiseen.
Itse lataillu usbin kautta ja ei oo moksiskaa ollut.
Itsellä ei oo ollu mitää ongelmia, akkuluukkukin menee napasti paikoillee eikä heilu yhtää.
Mulla on autossa 2A tupakansytytinlaturi. Joku 0,5-1A varmaan uskaltaskin huoletta latailla. Voihan olla että noi ketkä on käräyttänyt noita on ladannut just tommosella 2A latureilla. Näille akuille kun suositus lienee se 0.5A. Tiedäppä häntä.
Kyl oon puhelimen laturil ladannu joka sen 2A antaa. onkos näitä nyt vieläkää muita ilmenny kärynneeksi kun se yksi ainut kappale jenkeissä.
Ei oo mulla kärynny tai ees lämmenny vaikka oon ladannu 2A laturillakin.
Onhan noita jokunen tullut lisää. Tuossa kolme:
imgur: the simple image sharer
Tuossa pari lisää
imgur: the simple image sharer
Joku tommonen osui myös silmään standby ongelmasta:
Cloupor Mini May have Serious Charging Safety Issues | The Grumpy Vaper
Juuri eilen tilasin, eipä ladata sitten akkua muuten kuin akkulaturissa
Olis kyl tärkeää tietää paljonko näitä on liikkeellä/montako on kärähtänyt. Voihan olla sama määrä suhteessa, kuin muitakin malleja.
Toisaalta kiinalaiset puskee uutta mallia kauheella kiireellä, minimikustannuksilla ja lapsityövoimalla markkinoille isoja määriä. What could possibly go wrong
Itsellä ollut nyt toista viikkoa käytössä ilman ongelmia. Ainut alkukankeus oli se jo aiemmin mainitsemani akun miinusnapa, joka oli kovinkin yksinkertaisella toimenpiteellä hoidettu kuntoon
Oma Cloupor on toiminut moitteetta viikon verran. Sen verran skeptinen olen tuon USB-latauksen suhteen niin en ole kokeillut sitä kertaakaan. Muutenkin on aina 2-3 akkua ladattua täyteen niin helpompi vain vaihtaa koko akku ja ladata se erillisella laturilla. Eli ainakin minä voin omien kokemuksieni perusteella ainoastaan kehua
En kyllä itekkään käytä sitä usb-latausta,jos ja kun tämän hommaan.
Pink-mulen etusivulla pyydetään lopettamaan tämän laitteen käyttö ja ottamaan heihin yhteyttä!
Alt i e-cigaretter & rygevæsker | Europas største udvalg | pink-mule.com
Paska homma. Clouporin track record alkaa olla aika "vakuuttava". Mitä pirua ne on sössinyt kun onhan ne tehneet Cana modeja tuhansia ja ei ne ole kärynneet (ainakaan kovin usein).
Joku ecf:llä oli saanut tämmösen vastauksen:
"We need to explain one point, this is really a rare event, about 0.1%-0.2% probability,and it just melted down the circuit board. It does not take other results. If your mini has this issues,please do not hesitate to contact our user@cloupor.com so that our after sales can help you in time. And our after sales and engineers are contacting those customer to make further consultation in time. And please do not overstate the fact and be calm down. Thank you."
Nyt on aika törkeetä puolustelua ja ongelman vähättelyä turvallisuuden kustannuksella
0.1-0.2% tehdyistä on siis kärtsännyt. Mikä on noiden keski-ikä ?, pari vko - 1 kk. Sanotaan vaikka 3vko asiakkaan kädessä. Siitä voi laskeskella vaikka 100 viikolla eli noin parin vuoden käyttöajalla.