Onkos kellää tietoa onko noihin lemoohin (perus ja drop) metallitankkeja missää vielä tai onko ees tulossa myyntiin..? Ja nyt en tarkota vamon akkuputkea tai vastaavaa tilapäisratkaisua![]()
Käyttökombot: Voopoo DRAG + Geekvape ZEUS
Evic VT + GeekVape Ammit 22mm Single
Keep on vaping
Kun täytetään niin täytetään rivakasti mulla menee muutamia sekunteja eikä jäädä oottamaan että neste tulvisi "kaasukammioon" niin toimii ainakin täällä hyvin. Tuota en ymmärrä miten se ei mulla kuse yönkään aikana vaikka kyljellään säilytän. Riippuu paljon osaatko laittaa wickin kunnolla vai et.
WP_20150119_004.jpg
Tuos rosteritankit, eipä hajoa vaikka putoilee![]()
Saanko kysyy paljo geemies pyyti tankeista?
Eipä tuo minullakaan vuoda vaikka on maannut viikon käyttämättömänä ja lähes täytenä irrallaan laatikon pohjalla kyljelään
Mutta tosiaan, kaksi kertaa tiputti pari pisaraa syliin kun täytin vinottain niin, että täyttöreikä ylinä. Toisella kertaa seurasin vähän mitä siinä tapahtuu ja huomasin, että tyhjeni oletettuun wikkausreikään asti.
Kun täyttää pystyssä, ei "ongelmaa" ole. Eikä se aina tiputa vaikka vinossa täyttääkin. Samat pumpulit tuolla on koko ajan ollut.
Voiskin tuon taas ottaa käyttöön tuolta. Pitää vaan vaihtaa coili ja pumpulit. Eli tyhjätä se ensin...
Kuuluuko tuon laitteen viheltää noin hemmetisti? Ilmasäätö täysillä, puolivälillä, siltä väliltä, ei merkitystä. Olo on kuin suoraan titanicin loppukohtauksessa kun tuota pakkasilmassa imee, pelastusvenettä ootellessa (tai korjausvinkkejä).
Mulla alkoi kanssa viheltämään parin viime päivän aikana asetuksella 2 kierrosta kiinni täysin auki tasolta. Avasin kokonaan niin helpotti. Voisiko ulkona vetäessä kertyä kondenssivettä ilmakanavaan, joka lisäisi vihellysalttiutta...? Mulla ainakin se 510 adapteri kosteena aina, kun avaa täyttöä varten ja ulkona imuttelen. Pitää seuraavan "konsertin" alkaessa yrittää pestä koko laitos, jos vaikka iv-kanavan puhdistuminen auttaa...
Täällä ei kyllä vihellä. Onko se ihan kayfuntyylistä vihellystä vai? Mulla pikemminkin tuhisee ja ilmaruuvit niin auki kun pystyy.
Ärsyttävää pillin vihellyksen vihellystä, tuntuu ihan erotuomarilla ku marssin röökipaikalle ton leluni kanssa. En tiiä kayfunista, kun eka RTA, mutta tommonen ääni keskikovalla tai "normaalilla" imulla: Vocaroo | Voice message
Peseminen ei auta, pumpulin vaihto (tai poistaminen kokonaan) ei auta, ilmasäätökään ei oikein vaikuta, paitsi jos vetää ihan kiinni, jolloin kärtsää taas pumpulit kun ei paine poistu tankista. Vakio driptippi pitää pientä vihellystä myös sellasenaan, mutta kyllä se tuosta itse laitteesta lähtee se ääni. Lähettäkää joku mulle kasa noita tippejä eri mittasia, nii soitan ukkonooan.
e: Tuli mieleen että sen vihellyksen täytyy varmaan tulla jostain coilin välistä, jos se on vaikka liian lähellä ilmareikää tms.
Toinen onkelma:
Yritin väsäillä uusia coileja ja mielestäni onnistuin ihan hyvin, hyviä tiukkoja paketteja sain muutaman aikaseksi. Mutta aina kun laittoi iStickiin kiinni, niin näytti ohmeja 0,8, eli ei edes suostu käynnistymään. Lopulta tein jonkun reilusti päälle 10-kieppisen mukana tulleesta (0,4?) langasta ja mittasin sille sähkömittarilla 1,7 ohmia. Silti taas näytti 0,8, mutta pienen sörkinnän jälkeen sain sen kuivapoltettua. Kuivapolton aikana pamahti taas protect päälle ja sitten yhtäkkiä alkokin näyttää oikeaa 1,7 ohmia ja on siinä pysynyt jo monta päivää. Mistähän tuommoinen vois johtua? Kosteutta jossain ollut pesun jäljiltä ja puolittainen shortti, vai?
Ei kyllä tollasta ääntä mun lemoista tule. Kuuluu vaan tasanen suhina.
Ootko purkanu kokonaan ja katsonu jos siellä ois vaikka työstöstä jääny jotain teräviä särmiä tms. plussaruuviin mikä menee pohjan läpi dekille?
Mulla on ihan auki drop/normaali Lemon ilman säätö ja ei vihellä silleen kun esim. lite kaiffari, kyllä tosta kuiten aika kova tohina lähtee, mut ei sellasta korkeaa piipausta.
Jotenki tää on ihan paska vehkes... joka paikka liemessä ja jotenki liian ilmava hatsi irtoo vaikka kuin säätäs ilmaa pienelle. Toi mukana tuleva tippi on kyl melkonen ränni, sopis paremmin varmaan dripperi hommiin...? Tonne pohjan ja ite vehkeen väliin päätyy lientä ja sieltä pikku hiljaa ajautuu sitte ilmareikien kautta ulos saakka.
Lauman mukana menny, eli tehny yli 2.5mm paksuja coileja, 2.5-3mm väliltä. Auttaisko kaposempi kyhäys, tyyliin 2mm? Ja punpulia yrittäny käyttää mahd. vähän, eli just sen verran et ylettyy dekille päät.
Hyviä neuvoja otettaisiin vastaan, Kiitos!
ps. Ei vihellä mun laitos!
Oiskohan coili liian lähellä ilmareikää ja kusee sitä kautta pohjaan ne nesteet? Kokeile nostaa vähän ylöspäin. Pbusardon videolta voi katella mallia.
Itselläkään ei kyllä vihellä yhtään ja ei ole vuotanut pohjalle mitään. Vähän jotain kondensiota sieltä löytyy jos oikein etsii.
Ruuvia olen edelleen käyttänyt, vois varmaan sen silikoonihommelin ottaa käyttöön ens kerran tankatessa.
Droppi täällä aika märkänä aina tuolta välitilasta mut ei vuoda pihalle. Vaikka tää antaa IMO enemmän anteeks pumpulin määrässä ku kayfun niin silti sillä on suuri merkitys. Vaikee siihen on muuta ku suuntaa antavia neuvoja antaa se tulee sitten kokemuksen kautta se oikea määrä.
Edit. Satyricon jos LEMO vituttaa niin voin poistaa kyllä![]()