Nyt on niin paljon hehkutettu tätä, että huomenna pitää ottaa käyttöön mk2R. Jonkun tovin se on tuolla laatikossaan jo huudellutkin
Tänne vaan jos
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Setuppi tuli tehtyä ja nikkelillä mennään
Miten nikkelin kanssa noi hotspotit?
Teet eka sen tukin,väännät kikkelin ympärille ja sitten tohotat koko paketin.
Kiinni atoon ja son siinä
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Ite tein ton ilman tohotteluja Pelti toki toholla pamautettava hehkuun ihan normaalisti
Ja jos varmanpäälke haluaa pelata niin vanhan kunnon nestepolton voi suorittaa tukille ennen atoon asennusta
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Helppo vehjes! 0,32mm kanthal #200 mesh 0,5ohm... 25w haista tauluun ja kuumaa höyryä pukkaa
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Onhan tää jepa
Pitää laittaa illalla vaan kunnon liemet sisään. Nyt on liian tyttömäinen maku gennyyn
Wikkaa tosi hyvin vaikka miten päin eikä oo tippaakaan vuotanu vielä. Kondenssia oli pikkusen kun kannen alle kurkkasin.
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Näyttää pahasti sille, et joutuu Maaliskuussa tilaa nixnax poksin.
Ensimmäinen genny mulla minkä uskaltaa ottaa yksistään reissuille ja töihin. Tälläinen toinen kiitos nam.
Ihmetyttää toi wikkaaminen... Miten töissä puolihuolimattomasti väännetty setuppi toimii näin täydellisesti? Auttaako toi keskitappi kapillaariin?
Kyllähän toi pamahti ykkösgennyksi samantien... Ja noit gennyjä on ja on ollut aikas monta
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Höpö höpö Jasso, se on vain uutuuden viehätystä. Teitkö yhdestä tukista vai kahdesta?
Yksinkertaiselle miehelle yksinkertainen tukki
Näkee sitten viikon kahden sisään onko tää peruskauraa sillä sillo se lähtee kiertoon jos on lähteäkseen... Jokos Vonikka on omaansa päässy rankasemaan?
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Se mun DHL on normi postina tullu tänään Helsinkiin... Ittu mä sanon..
Tässä nyt tutoriaaleja tästä game over atosta katsellu. Mietityttään jääny että pystyykö tämän täyttämään ihan pipetillä tuon kumitutin aka täyttötulpan läpi
Ei varmaan onnistu, terävänokkanen pullo rokkaa.
höyryä 17.1.2012 alkaen.