Sivu 26 / 95 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 162223242526272829303676 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 501 - 520 / 1886

Aihe: Eleaf iStick

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Googlen mukaan näistä löytyy passthrough eli pystyy.

Höyrykone Temonen's Avatar

Sijainti
    Lohja
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Haapaniemi Näytä viesti
    Mahtaako tota 50W pystyy imeskelee sillon, kun on latauksessa ?

Edittiä: Jaa, 20W ainakin pystyy niin kaipa tota 50W:kin
    Kyllä pystyy.
    Edit: vastaus olikin edellisessä postauksessa

Höyrykonkari outokainen's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Käyköhän tuo taittuva 510-liitin myös 30W malliin?

Onko tässä 20w vehkeessä minkälainen latausaika? Kannattaako ladata täyteen ensimmäisellä latauskerralla?

Höyrykone

Lainaus Alkuperäinen postaaja Noviisi Näytä viesti
    Onko tässä 20w vehkeessä minkälainen latausaika? Kannattaako ladata täyteen ensimmäisellä latauskerralla?
    Arviolta kolmisen tuntii,en oo koskaan aikaa ottanuja kannattaa ladata täyteen

Höyrypää bluewolf's Avatar

Sijainti
    Itä Suomi
    Siis tämähän ei ole se joka tulittaa + ja - nappien yht´aikaisella painamisella??

Se taisi olla joku muu pikkuboxi.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Se oli IPV Mini joka alkoi tulittaa itsekseen puhelimen latausmoodissa.

Alkaa löytymään syy miksi tulittaa 20W modi huonosti.
    Ilmeisesti ei tunnista akun varausta, eikä osaa step-uppia käyttää (jos tässä sellainen piiri löytyy).
    Yhden kolmasosan tulittaa hienosti, sitten akun varausindikaattori pysyy puoli päivää paikallaan ja antaa heikkoja höyryjä. Sitten ottaakin reippaan askeleen alaspäin varausmittarin mukaan ja alkaa taas tulittamaan kunnolla ihan akun viimeisiin hengenvetoihin asti.

Eiköhän se ole uusi tilattava...

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Elektrosavulla näistä juteltiin ja vika% on ollut aika pieni, sanokohan et joku 10kpl on tullu takas.

30W-version oli joku mitannut ja kertoi että antaa ulos RMS:ssää ja stepdown toimii. Eli jotain parannuksia siihenkin puoleen tullut ilmeisesti. En siis tiedä kuka on mitannut eikä ole mitään linkkiä antaa eli kuulopuheita.
    Ei oo kyl ite tullu vielä kokeiltua kun noita 20W mutta ehkä pitää se 30W myös hommata jossain vaiheessa.

iTikku 30w vai cloupor mini?

Pistin postia cigarette.eu:lle siitä, milloin alkavat toimittaa pre-tilattua 50W:sta. Tiistaina PITÄS laitteet saapua heille, ja jatkolähettävät tilausjärjestyksessä. Edellisen tiedon mukaan piti viimeistään olla eilen perjantaina laitteet heillä

Höyryttelijä

Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tuumola Näytä viesti
    iTikku 30w vai cloupor mini?
    Täällä pähkäillään samaa. pbusardon revikan katsoin clouporista ja näytti kyllä heppoiselta tuo akun kansi.

Höyrypää phage4i's Avatar

Sijainti
    Helsinki,FI
    E-cigarette.eu:n pre-order kamat on jokakerta lähteny tulee mulle suoraan Kiinasta. Ihmettelen jos näiden kans alkavat jatkolähetellä niitä.
    Tiistain teille varmaa tulee dhl-seuranta ja melkein vannon et lähtömaa on Kiina. Pirun nopeasti ne sieltä tosin tulee.

Edit. Esimerkkinä kysyin maanantaina missä Delta viipyy.
    Sanovat et vaihtoatopäitä ei oo vielä tullut heille. Torstain tuli seurantanumero,tuote Kiinassa,otettu kuljetukseen.
    Natureg0ing is a must..pd!

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti
    30W-version oli joku mitannut ja kertoi että antaa ulos RMS:ssää ja stepdown toimii. Eli jotain parannuksia siihenkin puoleen tullut ilmeisesti. En siis tiedä kuka on mitannut eikä ole mitään linkkiä antaa eli kuulopuheita.
    Mulla on molemmat, piti ostaa 20W:n tilalle 30W, kun keskinastan kanssa tuli ongelmia... Voin vahvistaa, että 30W toimii paremmin alempien volttien kanssa eli ei mene vain akun jännitteen mukaan alaraja. Samoin tuntuu erilaiselta tulitus eli pitää olla enemmän watteja kuin 20W versiossa samaan höyryyn, varmaan rms juttu... ?

Höyrypää bluewolf's Avatar

Sijainti
    Itä Suomi
    Finnvapelta lähti tämä tilaukseen. Toivotaan että olisi normaalikäytössä kestävä kapine.

Huomaako muut ärsyttävää viivettä tykitusnapin kanssi, ei reagoi samantien.

Mikkihiirikyssäri ; Oottako ladannu puhelimen microusb laturilla?

Nyt mitä on tullut tätä käytettyä niin kokemuksia, napitha helisee, mutta ei haittaa mua, ihan hinta suhteeseen nähtynä soiva peli ja tähän asti oon ollu tyytyväinen, hyvät höyryt tulee. Vielkö sais jotku hyvät nesteet tankkii nii ois hyvä

Ite tykkään ja riittää mulle tämä vehje, muistaa vaan pitää akun virroissa niin ei mitään hätää.

Höyrykone Temonen's Avatar

Sijainti
    Lohja
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Noviisi Näytä viesti
    Mikkihiirikyssäri ; Oottako ladannu puhelimen microusb laturilla?

Nyt mitä on tullut tätä käytettyä niin kokemuksia, napitha helisee, mutta ei haittaa mua, ihan hinta suhteeseen nähtynä soiva peli ja tähän asti oon ollu tyytyväinen, hyvät höyryt tulee. Vielkö sais jotku hyvät nesteet tankkii nii ois hyvä

Ite tykkään ja riittää mulle tämä vehje, muistaa vaan pitää akun virroissa niin ei mitään hätää.
    Oman istickin oon melkeimpä aina ladannut sampan 2A laturilla ja lataa melkosen nopeasti täyteen Toivottavasti mainitsemasi höyry ei tuu istickistä, se ei ole välttämättä kauheen hyvä asia

Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Oman istickin oon melkeimpä aina ladannut sampan 2A laturilla ja lataa melkosen nopeasti täyteen Toivottavasti mainitsemasi höyry ei tuu istickistä, se ei ole välttämättä kauheen hyvä asia
    Heh, no ei sentäs, kiitti vastauksesta

Tervakeuhko

Sijainti
    Lahti
    Tänään tuli 30W versio. Hyvin toimii, ei ongelmia ilmaantunut.
    Hissukseen olen nostellut tehoja ja ainakin toistaseks ei ole nautiluksen vastus palanut...saattaa sekin vielä tänä iltana onnistua...

Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •