Tipaton on perseestä, mä otan sillo ku huvittaa
Tuli vaan vedettyä jäätävä känni viskin kera aamuun saakka uutenavuotena niin jäi kammoEihän sitä tiedä vaik illalla punkkua lipittelis, tulee kaveripariskunta syömään. Vii vil sii
![]()
Tipaton on perseestä, mä otan sillo ku huvittaa
Tuli vaan vedettyä jäätävä känni viskin kera aamuun saakka uutenavuotena niin jäi kammoEihän sitä tiedä vaik illalla punkkua lipittelis, tulee kaveripariskunta syömään. Vii vil sii
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
BileetVillisika ribsiä NAM
![]()
Röyh ja nöff... Oli muuten herkkua... Blinejä tykötarpeineen ja iso läjä ribbsejä, päälle karppaamisesta huolimatta itsetehtyä jäätelökakkua. Ilta jatkuu pepsin merkeissä![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
ossaJ kauheessa iskussa. Ja vieläkin Pepsi linjalla.![]()
Mä rupeen kohta saarnaamaan terveellisistä elämäntapamuutoksista. Jos se päivi onkin oikeessa? Ottivat olutmainokset rekoista pois niin ei yhtään tee mieli olutta![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Päiviä kun se yllytti dokaamaan![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Ku poisti mainokset, ni tuli kielletyn oloinen juttu ja oli ihan pakko juoda väkisin,![]()
Ei olutmainosten kielto mitään auta, päinvastoin. Sitä enemmän alkoholijuomista tehdään kielletympi ja mystisempi juttu, sitä enemmän se kiinnostaa ja kansa alkaa juomaan enemmän.
Kyllä, olen täysin samaa mieltä. Nuoriso tunnetusti rakastaa kaikkee epäsopivaa, mitä enemmän kielletään sitä selvemmin korostuu se "kielletty hedelmä" Eipä mua mainoskielto haittaa, ennemminkin naurattaa koko show. Nythän alkoholi saa koko ajan selkeetä mainosta kun vatvotaan näitä kieltohommia.
VMP
uploadfromtaptalk1421613645289.jpg
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Enpä tiedä ketään, joka olisi alkanut juomaan ja alkoholisoitunut alkoholimainosten takia.Sellaista ei ole!
Nyt on maailmankirjat sekasin. Täyttelin tos boge-tankkeja läjän niin kouraan eksy atlantiksen käytetty coili...
Sisuskalut kaikki mäelle ja hoonasin wikkireiän 3 milliin ja puolihuolimattomasti pyöräytin microcoilin 0,50 kanthalista sisuksiin ja pumpilit läpi ja jumalauta täähän toimii
Ohmeja 0,73 ja ajelen hailla 32w, kuumaa höyryä pukkaa kiitettävästi ja maku lähentelee dripperiä
Ei ummarra, vääntelinkö liian taiteella aiemmin vai mikä täs on. Koko operaatio ehkä 5min...
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Ihmetyttää vaan toi hommaOnko se ollu tosta reikien suurentamisesta kiinni? Vedin kyl nyt sen paperinkin mäelle sieltä välistä...
Niin ja kauanko coilin kiertäminen vie aikaa, asettelu on kakunpalanen eli toi 5min oli ehkä liiottelua. Onks äSSällä uponnu kaupunki ja ootko ite vääntäny coilia siihen?
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Muista että se atopää on messinkiä, ja vetäsit kromit pois päältä![]()
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Just joo... Oliko toi kuorikin messinkiä? Mun mielestä tuli kirkasta lastua kun hoonasin
En kyllä saanu toimimaan kovinkaan järkevästi 2mm rei'illä...
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Se koko atopää on kromattua kiinalaista messinkiä, tein testin sillon ku oli juttua siitä messinkisestä imuputkesta. Jossain tuolla atlantijsen ketjussa on kuvakin.
Kayfun4, Subtank, Zenith
Kayfun4, Subtank, Zenith
No ny o nixnax ihmehärpäke
Vonikkaaaa! Joko höyryää
uploadfromtaptalk1421655689025.jpg
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Revikkaa sit nixnaxista.![]()